Anunțuri
Locuri de munca Prahova doar cu poze Disponibil din: 2021-02-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru CAMERON PLOIESTI! Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie - Sporuri de noapte, de sarbatori legale si de ore suplimentare; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza si cel de specialist pentru prevenire constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiit, având în comun ambi ia pentru performantă si pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
CIVITAS ANGAJEAZA PENTRU CAMERON CAMPINA AGENT DE SECURITATE PT. RECEPTII CONDITII: CUNOSTINTE DE LIMBA ENGLEZA SI P.C. (Pachetul MicrosoftOffice) - NIVEL MEDIU C.V.-URILE SE DEPUN LA CAMERON CAMPINA, IN P.C. ACCES NR.1 (STR. ORIZONTULUI) SI NR.2 (STR. B.P. HASDEU) SAU LA ADRESA DE MAIL RELATII LA TEL. 0728 285 938
-
Promovat
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez casierița autoservire legume fructe piața cocos cu program 6 ore salariu 2000 RON . Pentru detalii va rog sunati la
-
Angajam LUCRATOR COMERCIAL VANZATOR pt. Magazin paine Suntem in cautarea unui Lucrator Comercial Vanzator pasionat de domeniul alimentar pentru a se alatura echipei noastre din magazinul de paine in incinta Halelor Centrale Ploiesti. Daca esti o persoana dinamica, comunicativa si iti place sa lucrezi cu oamenii, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Program luni,marti ,joi si vineri de la 6-17 miercuri si sambata 6-14. Salariul oferit 2370 lei . Responsabilitati: Asigurarea bunei functionari a magazinului de paine conform standardelor companiei. Consilierea si servirea clientilor cu amabilitate si promptitudine. Receptionarea, aranjarea si expunerea produselor in magazin. Pastrarea curateniei si a ordinei in spatiul de vanzare. Participarea la inventare si gestionarea stocurilor de produse. Cerinte: Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj. Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii. Atentie la detalii si orientare catre client. Capacitate de munca in echipa si rezistenta la situatii de stres. Beneficiile de a lucra alaturi de noi includ un mediu de lucru placut, oportunitati de avansare in cadrul companiei si un pachet salarial motivant. Daca esti o persoana entuziasta, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional in domeniul vanzarilor, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Lucrator Comercial Vanzator in magazinul nostru de paine. Alatura-te echipei noastre si fii parte dintr-o experienta unica in retail! tel
-
Hotel Tiara din Ploiesti angajeaza receptioner(a) cu experienta si ospatarita pentru micul dejun
-
Hai în echipa ZIBA! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele și ne enumerăm printre cele mai apreciate restaurante din Prahova, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. La Ziba alcătuim o echipă de 12 astfel de oameni cu care formăm familia Ziba de cel puțin 2 ani, dar dorim să ne mărim echipa și căutam alți colegi ca noi. Vreau să facem treabă bună împreună în continuare, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă la bucatarie este ora 21:30, la bar 22:30. Restaurantul se închide la ora 23:00. Program de funcționare al restaurantului: Luni, marți: închis Miercuri, joi, vineri: 16:00 - 23:00 Sâmbătă, duminică: 12:00 - 23:00 BENEFICII Bonusuri de performanța și de fidelitate Mese delicioase Mediu de lucru într-o echipa tânără și dinamică Asigurare medicală privată Alte beneficii ce le vom discuta la interviu Pe lângă salariu, tips și bonusuri de performanța. Salariul pentru fiecare post de mai jos se negociază în funcție de experiență! O experiență minimă este obligatorie pentru fiecare post! Pozițiile disponibile sunt: Ospătar ! Salariul net 2500 - 3000 lei (venit lunar 6000-9000 lei) Pentru postul de ospătar putem discuta și doar part time în zilele de weekend! Full time se lucrează 2 zile de 8 ore în cursul săptămâni și 2 zile de 12 ore în WE, iar part time 2 zile de 12 ore sâmbăta și duminică! Ajutor Pizzer - Salariu net 3000 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) în funcție de cunoștințe și îndemânare). De menționat că nu suntem pizzerie și din acest motiv, poate un ajutor pizzer care știe să întindă aluatul cu mâna, să facă față cu brio la secția de pizza! Barman Ajutor bar 2 posturi vacante - Salariu net 2800 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) Aștept CV-ul tău și eventualele întrebări la adresa: rant . Dacă vrei să te avem în baza noastră de date pentru alte posturi precum bucătar, barman, personal curațenie vase, trimite-ne CV-ul tău. De abia aștept să ne cunoaștem! Chef Mehrzad
-
Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
-
Suntem INSPET S.A. și vrem să fii parte din echipa noastră! Aplică acum dacă ai 1. Experiență anterioară în domeniul electric, cu o atenție deosebită la instalații electrice rezidențiale și sau comerciale. 2. Absolvent al unei școli de electricieni sau deținerea unei calificări echivalente. 3. Autorizație valabilă emisă de ANRE pentru exercitarea activităților specifice. 4. Cunoștințe solide despre normele și regulamentele de siguranță în domeniul electric. 5. Capacitatea de a citi și interpreta scheme electrice. 6. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în mod independent. 7. Aptitudini excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Responsabilități: 1. Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice în conformitate cu normele și standardele aplicabile. 2. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice într-un mod eficient și profesional. 3. Verificarea și asigurarea conformității cu reglementările locale și naționale în domeniul electric. 4. Colaborarea cu colegii de echipă pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. 5. Furnizarea de asistență tehnică și consiliere clienților în legătură cu problemele electrice. Ce îți oferim? 1.Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice 2. cOportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. 3. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța 4. Program de lucru full-time, contract de muncă
-
Cautam in regim.part-time student a sau persoane care isi doresc al 2 lea job cu domiciliu in Ploiești pentru Mega Shop&Go Pers. active, cu atenție distributiva, comunicative si responsabile ! Orele de lucru cu preponderenta: 19.30-24.00! Important! Domicilul in Ploiesti! Vino alături de noi! Iti oferim: salariu motivant + bonusuri din vanzari Training la locul de munca. Conditii de lucru in siguranta Confidentialitate. Bonus de Paste si Crăciun Zile libere Ce presupune job-ul: Oferirea suportului necesar clientilor; Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat si pe sala de vanzare Participarea la activitatea de inventar a magazinului; Organizarea și aranjarea corespunzătoare a produselor la raft; Prelucrarea datelor pe calculator (necesar cunostiinte minime de operare PC) Prezinta un avantaj experiența detinuta în domeniu Pentru detalii suplimentare contactati-ne.
-
Angajam soferi oameni dornici de munca pentru livrări pachete în Germania (Ginsheim si hattersheim) aproape de Frankfurt Program de lucru :7 ore 5 zile lucrătoare pe săptămână Salriu: 2500 pe luna net + comision la peste 200de pachete Oferim cazare 500 ( Apartament pentru doua persoane)
-
Angajăm sofer profesionist doar cu EXPERIENTA minim 1-2 ani pe Basculanta articulata bena piatra 40t ATENTIE SE DOARME SI LA CABINA IN FUNCTIE DE ZONA DE LUCRU. Cerinte; varsta intre 20-55 ani, cu categoria C+E pentru ansamblu basculabil 40t, bena Piatra, cu atestat marfa si card tahograf. Aviz medical si psihologic +cazier judiciar. SE DOARME SI LA CABINA. Salariu oferit incepe de la 6000 ron + bonusuri in funcție de performante!!
-
Căutăm un animator pentru petreceri copii, iar experiența nu este neapărat necesară, dar reprezintă un avantaj. Se ofera training la locul de muncă.Acest post este potrivit atât pentru studenți, cât și pentru proaspeți absolvenți, oferindu-le oportunitatea de a-și dezvolta abilitățile și de a obține experiență practică într-un mediu dinamic și plin de creativitate. Este necesară disponibilitatea în timpul weekend-urilor, deoarece majoritatea petrecerilor pentru copiii au loc în acele zile. Responsabilitățile includ organizarea și desfășurarea diverselor activități de divertisment pentru copii la petreceri, coordonarea jocurilor și a altor activități planificate și neplanificate, precum și asigurarea că toți copiii se distrează în condiții de siguranță. Competențele necesare includ: Spirit organizatoric pentru a putea planifica și coordona activitățile în cadrul petrecerilor. Abilități excelente de comunicare și relaționare, atât cu colegii, cât și cu copiii și părinții. Abilități de coaching și moderare pentru a ghida și a motiva copiii în timpul activităților. Capacitatea de a lucra în echipă pentru a asigura desfășurarea lină a evenimentelor. Dorința de a învăța și de a se adapta la diferitele activități de animație propuse. Cunoștințe de bază de limba engleză și cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj. Abilități de operare a calculatorului, inclusiv cunoștințe de bază de Word, Excel și navigare pe internet. Dacă te consideri potrivit pentru această poziție și ești dornic să te alături unei echipe dinamice și pline de creativitate, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa sau sună la nr Apreciem diversitatea și inclusivitatea și încurajăm persoanele din toate mediiile să aplice.
-
Cerinte: - permis conducere categoriile C+E - atestat sofer profesionist pentru transport marfuri - card tahograf digital - experienta de minim 1 ani pe comunitate . Oferta: - Pachetul salarial este compus din salariu si diurna, pentru soferi cu EXPERIENTA : - Cisterna Alimentara 2800 EURO NET . -Prelata curse fixe Spania-Polonia si Retur 2900 Euro NET -Semiremorca frigorifica Spania-Olanda 90% si retur.2900 Euro NET -Container local Spania ,se intra foarte putin in Franta 2700Euro NET - Loc de munca stabil . -FIRMA DETINE CONTRACTE SERVICE PRENTRU REPARATII IN EUROPA . - Asiguram transport dus-intors din inspre RO CU AVIONUL - Program de lucru 8 saptamani cu 2 saptamani acasa SAU 3 LUNI CU O LUNA ACASA - Camioanele sunt euro 6, cutie automata , FRIGIDER , -Camioanele sunt dotate cu toate aparatele pentru taxe de drum. - abonament telefon cu minute in roaming si internet . -Respectarea termenelor si conditiilor legale de Munca; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Tari tranzitate: Spania , Franta , Benelux , Germania, ( in general curse Spania -Franta -Belgia ,Olanda - Luxemburg - - si Retur Garaj Tarragona ) Garaj Tarragona Spania. -oferim seriozitate, intelegere & respect maxim, solicitam acelasi lucru de la angajat . Punct de lucru Ploiesti. PENTRU MAI MULTE INFORMATII VA ROG SA SUNATI LA NR. DE TEL:
-
Angajăm sofer profesionist doar cu EXPERIENTA minim 1-2 ani pe Basculanta articulata bena piatra 40t ATENTIE SE DOARME SI LA CABINA IN FUNCTIE DE ZONA DE LUCRU. Cerinte; varsta intre 20-55 ani, cu categoria C+E pentru ansamblu basculabil 40t, bena Piatra, cu atestat marfa si card tahograf. Aviz medical si psihologic +cazier judiciar. SE DOARME SI LA CABINA. Salariu oferit incepe de la 6000 ron + bonusuri in funcție de performante!!
-
S.C SILVER CLIMA S.R.L, firma specializata in instalatii de climatizare, angajeaza instalator aer conditionat,instalatii termice cu fara experienta Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Salariu NET incepand de la 4000 lei si poate creste in functie de performante.
-
Societate comerciala angajează instalatori sanitari și HVAC salariu atractiv, permisul constituie un avantaj major . mai multe detalii la tel.
-
Spalatorie auto angajeaza personal, cu sau fara experienta, pentru postul de spalator auto. Se ofera: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Condiții de muncă foarte bune; Echipament de lucru Bonusuri in functie de performanta. Spalatoria dispune de incalzire, apa calda.. Locatie : Str. Romulus nr. 10 , langa Club Laguna (Zona Obor) Detalii la telefon 722519965;
-
Cerințe obligatorii: - vârsta minimă de 21 de ani; - minim 2 ani vechime a permisului de categoria B și un autoturism, mai nou de 15 ani; - cazier judiciar; - adeverință medicală doctor familie. Noi avem ambele platforme de ridesharing Uber și Bolt deschise. Cerințe mașină: - an fabricație minim 2010; - 5 uși (portbagaj inclusiv); - aer condiționat; - stare tehnică optimă a mașinii. Oferim : - contact de munca; - îndrumare pentru obținerea atestatului de transport alternativ; - eliberarea copiilor conforme și a ecusoanelor (gratuit); - casă de marcat; - RCA și asigurări pentru desfășurarea legală a activității; - Suport tehnic 24 / 24. Persoane de contact, Băducu-Ene Gabriel-Octavian / Băducu-Ene Mădălina Administratori IMAG ALLTRANS SRL Prahova, Ploiești
-
Firma autorizata ARR va pune la dispozitie serviciile pentru a deveni partener Uber, Bolt. Renault 600 lei saptamana Dacia Logan 480 lei saptamana Garantie 600 lei Acceptam si cu masina personala. Comisionul este de 10%. Cu sau fara autoturism contract de munca ( optional ). Ne ocupam de toate actele: contract de comodat, copie conformă, ecusoane, casa de marcat, etc. Va stam la dispozitie!
-
Vrem sa ne marim echipa si avem nevoie de ajutorul tau. Căutăm pe cineva care este pasionat de gastronomie și are experiență în domeniu. Program lucru: luni-vineri, 7-15 Salariu 3500 lei
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -Tarif de 5 lei km + TVA -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-