Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2021-03-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal - Dorinta de munca; - Deschidere, seriozitate, atentie, implicare, punctualitate; - Experienta de 2 ani in domeniul climatizare si ventilatie; - Permis de conducere cat B Se ofera salariu motivant in functie de abilitati si performante incepand de la 4000 lei net. Mediu de lucru dinamic; Colectiv tanar si atmosfera deschisa si colegiala.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Angajez sofer tir permis categoria CE pentru curese tur retur: România-Franța-România România-Italia-Romania România-Germania-România România-Luxemburg-România România-Belgia-România România-Olanda-România România-Spania-România Se lucrează numai la program Camion euro 6 prelata standard La retur se fac și grupaje Salariu între 9000-12000 lei net Nu răspund la mesaje
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam muncitori in constructii : dulgheri , fierari , necalificati . Santierul se afla in Bucuresti , se asigura transport din Ploiesti . Pentru persoanele din zonele limitrofe ale Ploiestiului se asigura si cazare . Salariul incepe de la 4000 lei si creste in functie de abilitatile fiecaruia ! Va rugam sa ne contactati la nr : sau sa lasati cv la adresa de e-mail :
-
Angajam muncitori in constructii : dulgheri , fierari , necalificati . Santierul se afla in Bucuresti , se asigura transport din Ploiesti . Pentru persoanele din zonele limitrofe ale Ploiestiului se asigura si cazare . Salariul incepe de la 4000 lei si creste in functie de abilitatile fiecaruia ! Va rugam sa ne contactati la nr : sau sa lasati cv la adresa de e-mail :
-
-
-
Compania noastra cauta un membru dedicat si responsabil pentru echipa noastra in cadrul Cofetariei Acapulco care sa se alature echipei noastre dinamice. Daca ii place sa lucrezi intr-un mediu curat si ordonat si esti atent la detalii, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: Curatarea si intretinerea spatiilor desemnate conform standardelor companiei; Folosirea corecta a echipamentelor si a produselor de curatenie; Respectarea regulilor de igiena si securitate in timpul desfasurarii activitatilor de curatenie. Cerinte: Experienta anterioara in domeniul curateniei reprezinta un avantaj; Abilitati bune de organizare si atentie la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa; Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru. Beneficii: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu curat si placut; Training si suport pentru dezvoltarea abilitatilor de curatenie; O echipa prietenoasa si un mediu de lucru colaborativ. Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te invitam sa aplici pentru pozitia de Personal Curatenie. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
CASA SENIORILOR BUSTENI jud. prahova,angajeaza personal INGRIJITORI BATRANI INFIRMIER A -2500 lei net luna program 15zile la punct lucru 15 zile liber plus cazare,masa,decont transport. BUCATAR(doamna) -2500 lei h (9 17,L V.9 13,S)
-
BUCATAR (DOAMNA) PROGRAM FLEXIBIL DE LUNI VINERI-8.30-15.30 SAMBATA 9-13 SE DECONTEAZA TRANSPORTUL SALARIUL 2500 LEI NET.
-
angajam instalatori si electricieni in constructii. program de 8 ore,contract de munca,salariu motivant. pentru mai multe detalii la telefon:
-
Dețin permis conducere categoria B,C,sunt posesor al unei dube de marfă 3 to marca citroen jumpy fabricatie 2015,doresc angajare sau colaborare.Mentionez că am vârsta de 59 ani,sunt apt din toate punctele de vedere
-
Am nevoie de un băiat în construcții. De preferat din Câmpina sau împrejurimi. Se cere seriozitate, interes, dinamicitate, atenție distributivă ... Lucrările sunt specifice sectorului construcții; cofraje, fundații, zidărie, tencuieli, izolații, gleturi, zugrăveli, șape, faianță, gresie. Program de lucru 8-16,30, plata vinerea săptămânal, salariul în funcție de aptitudini, minim Lei 200 zi.
-
Vino in echipa MEGA SHOP & GO Ploiesti, ZONA CENTRALA - str. Stefan Greceanu Angajam, cu sau fara experienta, lucrator comercial, casier, sef de tura si sef de magazin Salariu motivant + Bonuri de masa + Prime in functie de performanta + Bonusuri Rugam seriozitate si stabilitate !
-
-
Ne marim echipa!!! Cautam coleg pentru cabinet veterinar in Paulesti, Jud. Prahova. Cabinetul veterinar PAULESTI VET angajează medic si asistent veterinar. Locația are si farmacie veterinara. Ce trebuie sa faci? Activități specifice unui cabinet veterinar (consultatii, tratamente la animale de companie, vaccinuri, analize, completarea registrelor, chirurgie, cosmetica etc). Ce este obligatoriu să ai? Diploma de specialitate (liceul veterinar sau curs, in cazul asistenților, respectiv atestat de libera practica in cazul medicilor), spirit de inițiativă, convingător si devotat muncii de echipa. Ce oferim noi? Lucrul într-o echipă tanara, salariu atractiv, cu posibilități de mărire (în funcție de aptitudini), prime de sărbători, mediu de lucru civilizat. Restul detaliilor le putem discuta fata in fata.
-
-
Foarte seriosi, experienta in cultivarea si recoltarea culturilor agricole, intretinere utilaje agricole , Permis de conducere Salariul este in functie de capacitatea fiecarei persoane
-
-
Angajam personal calificat pentru hotel si restaurant - IRI Bușteni. Prahova Oferim cazare pentru persoanele din provincie. Cameristă cu calificare Salar atractiv 3000-3500 lei in functie de implicare CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail: Relații la telefon
-
Solution by Niko S Srl, partener OMV, angajează casier pentru stația din Campina, bdul Nicolae Bălcescu nr 60. Dacă dorești sa faci parte din echipa noastra te asteptam cu un CV în statie sa ți prezentam condițiile de angajare. Mai multe detalii la tel: .
-
Daca considerati ca nu sunteti potrivita, dar cunoasteti pe cineva care si-ar dori aceasta oportunitate si s-ar incadra in cerințele acestui post, va rugam sa ne contactati pentru a va inregistra in baza de date pentru PREMIUL DE RECOMANDARE. Premiul se ofera la aniversarea a un an de colaborare cu persoana recomamdata de dumneavoastra. Angajam doamne cofetar si patiser cu experienta minim 1 an. sau doamne care doresc sa ajute in cofetarie, harnice, dornice sa invete si sa practice una din aceste 2 meserii. persoanele ideale au varsta intre 24-45 ani . Laboratorul se afla pe str Oltului, in Malu Rosu. program 8-16:00 6 zile /saptamana
-
cautam persoana responsabila si organizată pentru magazinul de hrană de animale. Responsabilitati: punerea sacilor de hrană pentru animale, a conservelor si a plicurilor la raft conform standardelor magazinului. Menținerea ordinei si curățeniei in depozit. Asistență in pregatirea comenzilor și servirea clienților la nevoie. Cerințe: abilitatea de a lucra eficient intr-un mediu aglomerat; capacitatea de a ridica și transporta greutăți moderat mari (10-15kg); atitudine pozitiva si orientare către client.