Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2021-07-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru CAMERON PLOIESTI! Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie - Sporuri de noapte, de sarbatori legale si de ore suplimentare; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza si cel de specialist pentru prevenire constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiit, având în comun ambi ia pentru performantă si pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre pe postul ospatar. Oferim salariu atractiv plus tichete de masa, suntem un colectiv unit si avem un mediu de munca placut. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre oferim mai multe detalii in privat. Suntem situati in zona centrala a orasului Sinaia, langa telecabina.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru casino Ploiesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru de noapte 19:00-07:00 si 12 24-12 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon:0728683074
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de constructi angajeaza secretara,aspect fizic,open,comunicare,operare PC,salariu atractiv,contract. Relati,CV,pe whatsapp sau pe sait
-
Angajam muncitori,calificati in constructii,sau echipa 4-5 oameni,salariu incepe de la 4000 lei net,asiguram transport. Telefon sau mail
-
FLOTA GYB GRUP TOTAL SRL PARTENER BOLT - UBER caută șoferi parteneri. Firma autorizată ARR Renault Megane 2013 Peugeot 308 Vw Golf 7 Pret: 500 săptămână, in care acoperim urmatoarele: - SERVICE la zi; - ROVINIETA; - ITP; - RCA; - ASIGURARE CĂLĂTORI ȘI BAGAJE; - COPIE CONFORMA și ECUSOANE BOLT-UBER - CASĂ DE MARCAT. ATENȚIE: nu există un program de lucru, poți lucra part-time, full-time sau atunci când îți dorești (ocazional). Poți efectua curse in drumul spre locul de muncă, sau după, in drum spre casă, câștigând un venit suplimentar; Pentru mai multe informații privind colaborarea, vă așteptăm la sediu din Str. Vagonului 1C16, Ploiesti, Prahova La Gyb Grup Total SRL aveti: Contract comodat la notariat 180LEI( nu este necesar fiscal) COMISION 10% DIN NET, plată săptămânală în contul bancar sau numerar de la sediul firmei; Contract individual de munca 2 4 8 ore; Suport obținere atestat transport persoane în regim de închiriere. Casă de marcat pentru cursele numerar; Platformă tractare 24 24 7 7 ; Service rapid (revizii și mentenanță la prețuri foarte avantajoase) Suport 24 24. Condiții de colaborare șofer : Vârsta minima, 21 de ani; Permis de conducere categoria B cu vechime de cel putin 2 ani; Atestat transport persoane în Regim de Închiriere Cazier Judiciar ( eliberat in ultimele 6 luni ); Cazier Auto ( eliberat in ultimele 30 de zile ); Autoturismul să nu aibă o vechime mai mare de 14 ani ( minim 2011 ), să dispună de 4 uși si AC. De ce să alegi flota noastră: Compania noastră este autorizata ARR pentru Operator de Transport Alternativ de Persoane conform reglementărilor in vigoare. Asiguram administrarea conturilor pentru activitatea de transport alternativ pentru Uber si Bolt. COMISIONUL NU SE MODIFICĂ. Aici includem TOATE TAXELE pe care trebuie să le plătească firma pentru ca dvs. sa puteti activa in regulă. Susținem, respectam și ne dorim lucrul în echipă! Persoană de contact: Ovidiu Telefon: Fă-ți curaj și contactează-ne! Ne poți suna sau trimite mesaj pe whatsApp;
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - ELECTRICIAN Specificatiile postului Nivelul de studii : Studii medii de specialitate sau scoala profesional de specialitate. Calificarea necesar : Cursuri de specializare in domeniu, cu autorizatie. Competentele postului: - abi1it ti de a lucra in echip ; - corectitudine; - obiectivitate; - energie; - rezistent la stres; - capacitatea de prevedere a situatiilor deosebite; - echilibru psihic si emotional; - viteza de reactie si capacitate de a lua decizii. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post): Minimum 1 an experient in activitate. Scopul general al postului: - Executarea de operatiuni si lucr ri care vizeaz lucrarile electrice la utilajele si instalatiile tehnologice din firm , in scopul function rii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor. - Realizarea unor lucr ri complexe de intretinere a componentelor de actionare si comand a utilajelor si instalatiilor tehnologice, in scopul prevenirii defectiunilor. Oferim salariu atractiv, tichete de masa , prime de sarbatori si un mediu de lucru placut. Ne poti contacta la telefon Ne trimiti CV-ul tau pe whatsapp sau il aduci la sediul VOIPAN SIL din Str. Dimitrie Bolintineanu nr.31A CAMPINA
-
Statie ITP angajeaza inspector ITP clasa a II-a Statia ITP se afla in Ploiesti jud Prahova.Programul este luni -vineri 9.00-17.30 sambata 8.00 - 14.00 Salariul este negociabil.
-
Market din Ploiesti angajeaza Casieri cu experienta Lucratori comerciali program de 8 ore in 2 schimburi. Training asigurat in cadrul companiei. Va asteptam Cv.
-
angajam agent paza control acces pentru obiectiv situat in strejnicu de preferat cu domiciuliu in preajma se lucreaza in ture
-
Efectueaza servicii de transport marfa pe rute interne.. Respecta programarea la incarcare si descarcare. Comunica permanent cu Dispeceratul. Respecta legislatia in vigoare privind circulatia pe drumurile publice.Nu se lucreaza in weekend-uri.
-
Promovat
Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente precum cele de mai jos, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. -experienta minim 1 an pe macara cu comanda de la sol (grupa E) -autorizatie ISCIR pentru postul de macaragiu pod rulant -disponibilitate de a lucra in schimburi Descrierea activitatii: Operare poduri rulante pentru manipulare produse prefabricate din beton La intrarea în schimb verifică obligatoriu starea cablurilor de sarcină şi a tuturor dispozitivelor de prindere şi transport sarcini; Efectuează lucrări de manevrare a sarcinilor numai pe baza comenzilor date în conformitate cu codul de semnalizare; Participă la lucrările de revizie, întreţinere şi reparaţii, precum şi la toate verificările care se fac la macaraua pe care o conduce; Motive ca să vii în echipă Salariu 3500 lei net Tichete de masa 600 lei (30 lei valoarea tichetului / zi lucrata) Al 13-lea salariu (se calculeaza 8% din salariu brut efectuat pe anul in curs) Prima de vacanta 3000 lei / an sub forma de vouchere de vacanta Asigurare medicala privata Asigurare de viata Transport asigurat din Ploiesti / Decont de transport in functie de zona de provenienta (nu asiguram decont pe distante mari) Contract de munca - perioada nedeterminata Spor ore suplimentare Spor ore lucrate noaptea Program : de luni pana vineri in 3 schimburi Locatie : Negoiesti, Brazi (Prahova)
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Ploiești! Angajăm Operatori Suport Producție cu disponibilitate la deplasare! Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și dorință de învățare; Disponibilitate la deplasare (iar noi asigurăm transportul); Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi. Oferim: Venit lunar 3200 3300 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Plata orelor suplimentare sau de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Angajam agenti securitate cu sau fără atestat pentru obiective din Prahova. Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Promovat
Angajam personal vanzari tamplarie pvc si aluminiu. Cerinte: *Experienta in vanzari. *Abilitati de comunicare si negociere. *Experienta in domeniu constituie un avanataj. *Cunostinte tehnice minime. Beneficii: *Salariu de la 5000 lei net. *Comision din vanzari. *Portofoliu administrare clienti. *Decontare cheltuieli transport. *Bonusuri si prime periodice. tel.
-
Societate comercială angajează personal pentru domeniul constructii, amenajari interioare. Nu se cere diploma de calificare.Se asigură contract de muncă,se asigură transport.
-
Societate cu sediul in Ploiesti angajează muncitori calificați și necalificați pentru executarea lucrărilor de construcții. Faiantari,Rigipsari,Zugravi. Contract de muncă. Se asigura transport pentru deplasare. Mai multe detalii la telefon.
-
SC SAVALEX IMPEX SRL, este in cautarea unui gestionar magazin pt punctul de lucru din Bucov ( Prahova ) Cerinte: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor și a stocurilor minim 2 ani ( constituie avantaj ) Abilități excelente de comunicare Cunoștințe de operare PC (Word, Excel,etc) Dacă sunteți o persoană organizată, orientată spre rezultate și căutați o oportunitate de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe WhatApp la nr afisat sau solicitati adresa de mail in mesaje. Responsabilități principale: Recepție marfă: Verificați calitativ și cantitativ produsele primite. Gestionarea Stocurilor: Supravegheați și coordonați toate activitățile legate de stocuri, asigurându-vă că produsele sunt înregistrate și stocate în mod eficient. Inventariere: Înregistrarea și evaluarea precisă a tuturor stocurilor Planificarea Livrărilor: Organizare eficientă a comenzilor pentru a asigura livrarea promptă și corectă a produselor. Atentie la cerintele si detaliile oferite de catre clienti pt a identifica cat mai rapid si corect cerintele lor Beneficii: Salariu fix Bonuri de masa Bonusuri in functie de rezultate Telefon serviciu Oportunitati de avansare invatare Descrierea companiei: Suntem lideri in jud.Prahova si imprejurimi in domeniul pieselor de schimb pt utilajele agricole si nu numai. Activam in acest domeniu din anul 2008. Suntem o echipa tanara cu ambitii mari si mereu ne dorim sa ne atingem obiectivele atat pe plan profesional cat si personal.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!