Oferte locuri de munca Prahova • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Magazin bricolaj angajeaza vanzator. Salariu atractiv+ tichete de masa. Pentru mai multe detalii te rog sa apelezi numerele de telefon postate in anunt : . Publi24 sau trimite un CV la mail
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
ROYALSCAF angajează pe termen nelimitat muncitori necalificați pentru manipulare schela metalică în santierele din Bucuresti. Este o munca grea și recomandam varsta maxima de 30 ani pentru angajare. Se oferă: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - cazare pentru persoanele din provincie; - salariu de la 250 lei zi în funcție de randament cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu; Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe dl. George la 0738161931 între orele 8:00 - 18:00.
-
Angajam dulgheri,zidari,placatori polistiren,montatori pavele,faiantari,rigipsari,instalator,electrician cu experienta. . asiguram cazare in ploiesti.Telefon:
-
etapa de 1 luna, salariu motivant, conditii de lucru
-
-
Angajez doua fete cu experiență pentru magazin general situat în Câmpina. Program de lucru foarte flexibil, salariu motivant. Pentru mai multe detalii la telefon .
-
SC ROMGIB LOGISTICS SRL , DIN BAICOI PRAHOVA ,ANGAJEAZA SOFER PROFESIONIST CATEGORIA C+E SALARIU ATRACTIV ,SE LUCREAZA NUMAI INTERN
-
Angajez croitoreasa cu experiență.lucru în serie mica.atelierul este in Comuna Berceni judetul Prahova f aproape de Ploiesti.decontez transport.
-
-
- consilier juridic cu experiență (inclusiv reprezentare în instanță), membru al Colegiului consilierilor juridici Prahova, doresc ofer consultanțâ colaborare sau angajare - în regim part full-time sau parțial remote, pentru persoane fizice și juridice. - domenii de activitate : instanțe de judecată (de toate gradele), carte funciară, Registrul comerțului, financiar-bancar, dreptul muncii. - disponibil program, deplasări.
-
Angajez:Faianțari,Rigipsari și Salaori Salariul:7000 7500 Mai multe detalii la tel.
-
Angajam casier pentru magazin Profi, strada Gageni, Ploiesti. Detalii la telefon sau direct in magazin.
-
Angajam montatori învelitori acoperisuri cu cunoștințe tehnice minime in domeniul tinichigerie și sau dulgheriei. Salariul intre 3300-5000RON. Rugam seriozitate!
-
Agenția de recrutare belgiană Stay at Home angajează persoane pentru îngrijirea bătranilor la domiciliu - (pentru clienți vorbitori limba franceză, pe teritoriul Belgiei ,Luxemburg si Franta). OFERTA Contractul de muncă este in regim INTERN ( contract statut -employé, contract direct cu angajatorul, fara costuri intermediere) Poate fi : 1. contract de munca determinat CD 3 6 luni cu posibilitate de prelungire 2. contract de munca CDI contract nedeterminat pentru cei care doresc stabilitatea pe un loc de munca salariul lunar NET -1.960 euro cazare (cameră cu acces Wi-Fi) si mese incluse o zi liberă pe săptămană (10 ore între orele 9-19) transport plătit dus intors ( in functie de contract) . se platesc cotizatiile pentru sanatate si pensie CERINTE limba franceză ( incepator,mediu , avansat A2.. ..C2) cu sau fară experiență (în funcție de cazuri ) permis de conducere (optional ,dacă este necesar) Se oferă consiliere pe toata durata contractului Cei interesați pot aplica cu Cv pe adresa de e-mail Info telefon ( (cu WhatsApp), ( Grupul fbk. ÎNGRIJIRE BĂTRÂNI ÎN BELGIA HOME Puteți deasemeni aplica și pe site-ul contactez-nous
-
Angajez șofer cat B,distribuție panificație, salariu 5000.pentru detalii suplimentare la nr .
-
Angajez Electrician calificat apt lucru la înălțime, permis de conducere categoria B constituie avantaj Salariul începând de la 600 euro în funcție de competențe și cunoștințe.
-
Angajez montatori pavaje , dale și borduri. Angajez necalificați. Angajez meseriaș în activitatea de renovări interioare- exterioare.
-
Descrierea postului: Realizarea operatiei de sudura a pieselor de otel, otel inox si aluminiu; Debitarea cu polizorul efectuată în prealabil sudurii; Înțelegerea schiței de sudură; Polizare și șanfrenare. Experiente pentru sudura în argon TIG/WIG; Experiență minim 2 ani în execuția operațiilor de sudură ale echipamentelor industriale, a structurilor și subansamblelor metalice; Disponibilitate pentru deplasare in tara si extern, in functie de proiecte; Cunostinte de limba engleza constituie avantaj; Necesitatea flexibilitatii de a lucra pe proiecte de relocare si de a se adapta la mediul de lucru, la programul de lucru, la echipa cu care lucreaza pe proiect in functie de cerintele lucrarii, care pot varia de la partea mecanica/ logistica/ electrica; Permis de conducere auto (min. categoria B) poate constitui un avantaj; Abilitatea de a lucra la inaltime (ocazional).
-
-
Agenția de recrutare belgiană Stay at Home ( ) angajează persoane pentru îngrijirea bătranilor la domiciliu -INTERN (pentru clienți vorbitori limba franceză, pe teritoriul Belgiei,Luxemburg,Frantei) OFERTA contract de muncă determinat CD (de preferat minim 3 6 luni) . contract de munca nedeterminat CDI salariul lunar 1.960 NET( compus din salariu 1.860 eu +100 eu pecule de vacance) cazare (cameră cu acces Wi-Fi) .mese incluse o zi liberă pe săptămană (între orele 9-19) transport plătit dus intors ( in functie de contract) . se platesc cotizatiile pentru sanatate si pensie CERINTE limba franceză ( incepator A2, mediu , avansat ) cu sau fară experiență (în funcție de cazuri ) permis de conducere (optional ,dacă este necesar) Cei interesați pot aplica cu Cv pe adresa de e-mail Info telefon ( (cu WhatsApp), ( Se oferă consiliere înainte și pe toată durata contractului. Grupul fbk. ÎNGRIJIRE BĂTRÂNI ÎN BELGIA HOME Puteți deasemeni aplica și pe site-ul contactez-nous
-
*Agentia Stay at Home din Belgia angajeaza persoane (femei -barbati cu varste peste 30 de ani )pentru ingrijirea batranilor la domiciliu- in regim INTERN Contractele sunt pentru clienti francofoni,se vorbeste limba franceza si sunt locuri de munca in Belgia,Luxemburg si Franta. OFERTA Contract de munca legal perioada nedeterminata sau determinata se lucreaza ca si INTERN. Salariul 1.960 net(1.860 net+100 pecula vacanta,angajat - contract full time) Transport gratuit Camera cu acces Wifi Mese asigurate O zi libera pe saptamana (intre orele 9-19) Contractele determinate pot fi de 3 sau 6 luni Sau pot fi si contracte nedeterminate lunga perioada CDI,pentru cei ce doresc stabilitatea unui loc de munca NU SE PERCEP COMISIOANE PENTRU ANGAJARE CERINTE limba franceza -nivel B1(nivel conversational) cu experienta sau fara permis de conducere (daca este cazul) Informatii la telefon skype - gabriela.f.giurescu.17 link-uri Stay at home Belgium ( fbk )