Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2022-01-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Ploiești! Angajăm Operatori Suport Producție cu disponibilitate la deplasare! Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și dorință de învățare; Disponibilitate la deplasare (iar noi asigurăm transportul); Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi. Oferim: Venit lunar 3200 3300 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Plata orelor suplimentare sau de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica și Cleme de Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Școala postliceală Experiența de minim 3 ani pe un post similar Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea pentru deplasare la lucrările sucursalei sau în cadrul altor sucursale Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii). Disciplina în cadrul programului de lucru De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Urmarirea și verificarea excuției de calitate a lucrărilor și exploatarea corectă și în condiții optime a mașinilor, utilajelor, dispozitivelor de lucru si instalațiilor din dotarea fabricii Efectuarea instructajului periodic privind protecția muncii și al personalului din subordine Întocmirea foii de prezență colectivă, verificarea și răspunderea pentru respectarea programului Urmărirea respectării regulamentului de ordine interioară Răspunderea pentru întreținerea în condiții optime a locurilor de muncă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, și cu posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns aici, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Grupul Electromontaj include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Locații Electromontaj în România: Sediul Central este în București Sucursale în țară: București, Bacău, Craiova, Pitești, Stația de Încercări Stâlpi, București Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați, București Fabrica de Cleme și Armături, Câmpina Locații Electromontaj externe: Sucursale: Republica Moldova, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Companie angajeaza Manipulant marfa, doar din Urlati sau imprejurimi activitatea consta in manipularea produselor neconforme si sortarea acestora pentru a fi reciclate, activitatea se desfasoara in Bucuresti Permisul de conducere este obligatoriu. Program de lucru, zile pe saptamana cu 2 zile libere . Se ofera: Salariu 3500 RON NET (bani in mana) Transport asigurat; Contract de munca pe perioada nedeterminata;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati
-
atelier confectii metalice fier forjat angajam -inginer sef atelier confectii metalice -maistru confectii metalice, -lacatus confectii metalice , -meserias fier forjat. -sudori -vopsitori.
-
-
-
societate de amenajari interioare si exterioare, mobiler angajam designer,finisori,tamplari universali,restauratori mobilier,tapiteri,croitoresecu experienta in confectionarea de draparii si perdele
-
angajam in constructii: -inginer executie - 9000 lei -maistru executie -7000 lei -dulgheri,fierari,finisori-6000 lei -instalatori,electricieni-5000 lei -necalificati-4000 lei
-
-
Angajam dulgheri,zidari,placatori polistiren,montatori pavele,faiantari,rigipsari,instalator,electrician cu experienta. . asiguram cazare in ploiesti.Telefon:
-
Angajez muncitori in legumicultura. doamne , domni ,,cupluri .nu ne deranjează daca aveti si un copil .ca si activitate avem urmatoarele operatiuni..( plantat , palisat , copilit , stimulat , defoliat , recoltat )se lucrează tot timpul anului. in solarii încălzite .se plateste de la 20 roni la 30 roni pe ora.plata se face in fiecare zi la sfârșitul programului. ca si ore de la 8 ore la 15 ore depinde de fiecare muncitor cit doreste sa muncească. .oferim si cazare modesta GRATUIT. (rulote amplasate in curte dotate cu incalzire curent tv separat dus aragaz frigider pentru cei care nu pot face naveta. ..)de preferat perioada lunga . angajez si necalificati cu salariu minim pe economie in aceleasi conditii cu cresterea salariului cu acumularea de experienta. multumesc frumos.locatie.Romania.jud.Prahova .comuna Magurele.
-
Angajam soferi (femeie sau barbat) cat.B livratori cu categ B pentru distributie.Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. Acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAP LA *** 0 7 4 3 SASE 4 NOUA 9 DOI 7 *** Descrierea jobului: Contract de munca din prima zi cu norma intreaga *Salariu: 5500 lei NET + 300 lei bonuri de masa + bonusuri in functie de performante *Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) *Telefon de serviciu *Program: luni-vineri 8-17 Conditii sofer: ** Abilitati bune de condus ** Seriozitate si aspect ingrijit ** Permis de conducere obtinut de minim 1 an ***CEREM SI OFERIM SERIOZITATE
-
Angajam SEF TURA pentru CARTIER REZIDENTIAL in zona Baneasa. VALABIL DOAR PENTRU PERSOANE CU PERMIS CAT B !!!! OFERIM: - transport gratuit din PRAHOVA. - pachet salarial in functie de experienta - program in ture; - acordarea de prime pentru merite deosebite; Contact Visan Gigi :
-
Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Disponibil online
Agent servicii clienti
Agent pentru clienți Airbnb Resolution Italiană și engleză (la distanță) Candidatul Ideal Căutați o carieră grozavă și un loc în care să străluciți? Alăturați-vă nouă în calitate de Resolution Customer Agent în proiectul nostru Airbnb! Profilul tau: Capacitate de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în italiană și engleză Disponibilitate pentru un program full-time, în ture care acoperă 10:00 AM - 00:00 AM, Luni - Duminică, 5 zile săptămână Experiența anterioară este obligatorie, cel puțin 6 luni Abilități excelente de rezolvare a problemelor Empatic și poate comunica într-o manieră atentă și prietenoasă Abilități puternice de gestionare a timpului și motivație pentru a depăși așteptările Îți place să lucrezi într-un mediu cu ritm rapid Lucru confortabil cu computere și abilitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învață și adaptează-te la altele noi Spirit de echipă puternic, cu pasiune și impuls pentru a ajuta utilizatorii și a oferi cele mai bune servicii pentru clienți. Nivel ridicat de mediere și calm Descrierea jobului În calitate de agent de asistență pentru clienți: Veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, de rezolvare a problemelor, de servicii pentru clienți și de o puternică conștientizare culturală. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare și să schimbați vieți cu tehnologia noastră, oameni uimitoare și un brand puternic care să servească societatea modernă. Vei fi fața unora dintre cele mai importante mărci din lume! Căutați o carieră grozavă și un loc în care să străluciți? Noi oferim: Lucrați de oriunde în România Salariu fix peste medie, bonusuri de performanță și de titularizare, în funcție de poziție Tichete de masă lunare Acces gratuit la spațiul de sport modern și complet echipat al angajaților noștri din clădirea noastră de birouri din București Acoperire abonament medical privat beneficii: reduceri speciale la servicii de îngrijire stomatologică și optică cu partenerii noștri Rambursarea abonamentului de transport în comun, după perioada de probă (dacă lucrați de la birou) Rambursarea abonamentului la sala de sport, după perioada de probă Abonament gratuit la biblioteca virtuală Bookster Psiholog dedicat disponibil pt. sesiuni gratuite (online sau față în față) Reduceri și tarife speciale pentru o varietate de servicii și produse: de la telecomunicații și bancare la tehnologie și electrocasnice, bibliotecă, wellness, călătorii și multe altele Formare plătită și oportunități de carieră internațională Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilități lingvistice vorbite și scrise Proiecte comunitare vrei să faci lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (responsabilitate socială corporativă) pe tot parcursul anului
-
"La Cafenea" angajează barman-ospătar cu sau fără experiență. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și crezi că acesta ar putea fi potrivit pentru tine, te așteptăm la sediul nostru din Sinaia, str. Octavian Goga nr 27, spațiul nr. 2. Nu oferim cazare.
-
Angajam personal, se oferă salariu atractiv, un mediu de lucru tânăr, echipament de protecție și bonusuri zilnice în funcție de performantw
-
angajam restauratori mobila,elemente decorative, biserici si obiecte de cult ,tapiterii.
-
Clinica medicala stomatologica, situat in Ploiesti, cauta pentru angajare o asistentă medicală. Solicitarile noastre sunt : responsabilitate, flexibilitate, capacitate de a lucra în echipă, iar experienta nu este neaparat necesara pentru dumneavoastra. Pentru angajare se solicita : Certificat de Membru in Ordinul Asistentilor Medicali. Dacă sunteți interesați pentru aceasta angajare, vă rugam sa telefonati sau să trimiteți CV-ul cu poză, pe tel. afisat, care poate fi comunicat pe platforma de WhatsApp. Pozele afisate, sunt din clinica noastra stomatologica, fiind construita pe 2 etaje. Vă mulțumim si vă asteptam !
-
angajam electricieni cu experienta in executarea de circuite electrice pentru vile,apartamente,spatii comerciale si industriale,aer conditionat,cuptoare,plite electrice, boilere,verificare,reparare sau montare corpuri de iluminat,prize ,intrerupatoare,senzori.
-
Candidatul ideal: Experienta in activitatea de manipulare de minim 1 an; Autorizatie ISCIR pentru stivuitor - constituie avantaj. Descrierea jobului: Executa activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit. Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite. Participa activ la activitatea de inventariere a marfii in depozit. Oferim: Contract de munca pe perioada neterminata; Salariu motivant; Posibilitatea de avansare in cazul dovedirii de performante tehnice.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comarnic, Str. Republicii, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.