Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2022-02-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru casino Ploiesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru de noapte 19:00-07:00 si 12 24-12 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon:0728683074
-
Promovat
Depozit materiale de constructii angajeaza lucrator comercial(vânzător): Cerintele postului: experienta în vanzari de minim 2 ani,etichetare produse,cunostinte PC și Excell. Salariu atractiv+ tichete de masa. Pentru mai multe detalii te rog sa apelezi numerele de telefon postate in anunt : . Publi24 sau trimite un CV la mail
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Alex +40 766 654 043 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam agent paza control acces pentru obiectiv situat in strejnicu de preferat cu domiciuliu in preajma se lucreaza in ture
-
Efectueaza servicii de transport marfa pe rute interne.. Respecta programarea la incarcare si descarcare. Comunica permanent cu Dispeceratul. Respecta legislatia in vigoare privind circulatia pe drumurile publice.Nu se lucreaza in weekend-uri.
-
Promovat
Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente precum cele de mai jos, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. -experienta minim 1 an pe macara cu comanda de la sol (grupa E) -autorizatie ISCIR pentru postul de macaragiu pod rulant -disponibilitate de a lucra in schimburi Descrierea activitatii: Operare poduri rulante pentru manipulare produse prefabricate din beton La intrarea în schimb verifică obligatoriu starea cablurilor de sarcină şi a tuturor dispozitivelor de prindere şi transport sarcini; Efectuează lucrări de manevrare a sarcinilor numai pe baza comenzilor date în conformitate cu codul de semnalizare; Participă la lucrările de revizie, întreţinere şi reparaţii, precum şi la toate verificările care se fac la macaraua pe care o conduce; Motive ca să vii în echipă Salariu 3500 lei net Tichete de masa 600 lei (30 lei valoarea tichetului / zi lucrata) Al 13-lea salariu (se calculeaza 8% din salariu brut efectuat pe anul in curs) Prima de vacanta 3000 lei / an sub forma de vouchere de vacanta Asigurare medicala privata Asigurare de viata Transport asigurat din Ploiesti / Decont de transport in functie de zona de provenienta (nu asiguram decont pe distante mari) Contract de munca - perioada nedeterminata Spor ore suplimentare Spor ore lucrate noaptea Program : de luni pana vineri in 3 schimburi Locatie : Negoiesti, Brazi (Prahova)
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Ploiești! Angajăm Operatori Suport Producție cu disponibilitate la deplasare! Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și dorință de învățare; Disponibilitate la deplasare (iar noi asigurăm transportul); Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi. Oferim: Venit lunar 3200 3300 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Plata orelor suplimentare sau de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Angajam agenti securitate cu sau fără atestat pentru obiective din Prahova. Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Promovat
Angajam personal vanzari tamplarie pvc si aluminiu. Cerinte: *Experienta in vanzari. *Abilitati de comunicare si negociere. *Experienta in domeniu constituie un avanataj. *Cunostinte tehnice minime. Beneficii: *Salariu de la 5000 lei net. *Comision din vanzari. *Portofoliu administrare clienti. *Decontare cheltuieli transport. *Bonusuri si prime periodice. tel.
-
Societate comercială angajează personal pentru domeniul constructii, amenajari interioare. Nu se cere diploma de calificare.Se asigură contract de muncă,se asigură transport.
-
Societate cu sediul in Ploiesti angajează muncitori calificați și necalificați pentru executarea lucrărilor de construcții. Faiantari,Rigipsari,Zugravi. Contract de muncă. Se asigura transport pentru deplasare. Mai multe detalii la telefon.
-
Bună sunt Cristina sunt o femeie responsabilă, am experiență fie ca bonă sau menaj .. am referințe din Canada , vorbesc franceză și engleză asta pentru activitățile copiilor, doresc asta în Ploiești sau localitățile din apropiere si Băicoi , numai în weekend
-
SC SAVALEX IMPEX SRL, este in cautarea unui gestionar magazin pt punctul de lucru din Bucov ( Prahova ) Cerinte: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor și a stocurilor minim 2 ani ( constituie avantaj ) Abilități excelente de comunicare Cunoștințe de operare PC (Word, Excel,etc) Dacă sunteți o persoană organizată, orientată spre rezultate și căutați o oportunitate de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe WhatApp la nr afisat sau solicitati adresa de mail in mesaje. Responsabilități principale: Recepție marfă: Verificați calitativ și cantitativ produsele primite. Gestionarea Stocurilor: Supravegheați și coordonați toate activitățile legate de stocuri, asigurându-vă că produsele sunt înregistrate și stocate în mod eficient. Inventariere: Înregistrarea și evaluarea precisă a tuturor stocurilor Planificarea Livrărilor: Organizare eficientă a comenzilor pentru a asigura livrarea promptă și corectă a produselor. Atentie la cerintele si detaliile oferite de catre clienti pt a identifica cat mai rapid si corect cerintele lor Beneficii: Salariu fix Bonuri de masa Bonusuri in functie de rezultate Telefon serviciu Oportunitati de avansare invatare Descrierea companiei: Suntem lideri in jud.Prahova si imprejurimi in domeniul pieselor de schimb pt utilajele agricole si nu numai. Activam in acest domeniu din anul 2008. Suntem o echipa tanara cu ambitii mari si mereu ne dorim sa ne atingem obiectivele atat pe plan profesional cat si personal.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
SC MAR&PET SRL , cu sediul in Com Draganesti, Sat Draganesti, Str. Scolii, Nr. 41, angajeaza: CONFECTIONER TAMPLARIE PVC 4 LOCURI ; MUNCITORI 5 LOCURI ; . Salariu motivant, program de lucru de L-V (8 ore), schimbul 1, transport asigurat, Relatii la nr. de tel.
-
Cautam conducator auto BC+CE CERINTE: *Atestat marfa + card tahograf *Permis categoria BC+CE *SERIOZITATE *Experianta minim 6 luni *Disponibilitate *Dornic de munca *preferabil din Ploiesti sau zone limitrofe *soferul se duce in fiecare seara acasa *nu facem curse externe *program de L-V,nu se lucreaza in week-end *salariu avantajos Pentru mai multe detali la nr
-
Proiecte în Belgia! Angajăm SCHELARI cu VCA si fără VCA Permisul de conducere constituie un avantaj Ofertă companie: Compania: Oferă pregătire pentru schelari fără VCA Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00
-
Societate comeriala cu obiect de activitate bar, magazin, sala de jocuri, angajeaza vanzator bar, operator sala de jocuri in zona Ploiesti nord. Salariu motivant. Telefon 0723265421
-
- consilier juridic cu experiență (inclusiv reprezentare în instanță), membru al Colegiului consilierilor juridici Prahova, doresc ofer consultanțâ colaborare sau angajare - în regim part full-time sau parțial remote, pentru persoane fizice și juridice. - domenii de activitate : instanțe de judecată (de toate gradele), carte funciară, Registrul comerțului, financiar-bancar, dreptul muncii. - disponibil program, deplasări.