Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2022-02-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: <span><a class="showNumber" data-tel="0731">07 arata numarul</a></span> 374 953.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Casieri program de lucru in doua schimburi. -salariu+bonus prezenta+tichete masa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
GEGEREUL AGROTRANS SRL societatea comercială cu activitatea principală Cultivarea cerealelor, plantelor leguminoase și a plantelor producătoare de semnițe oleaginoase - cod CAEN 0111 angajează personal în vederea ocupării unui număr de 2 (două) posturi vacante de tractorist - cod COR 834101. CV-urile se transmit în format electronic pe adresa de email a societății.
-
Angajam muncitor necalificat, in orasul Plopeni. Program de lucru de luni pana vineri, 8 ore pe zi, contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in cautare de muncitori calificati si necalificati. Experienta constituie un avantaj.
-
-
-
Cautam instalator cu experienta in instalatii termice, sanitare, ventilatii si de aer conditionat
-
Angajam Dulghieri si fierari pentru lucrare in zona Autostrazii A7, Dumbrava-Mizil. Cerem si oferim seriozitate! pt detalii sunati la: (IANCU NICOLAE)
-
Hai în echipa ZIBA! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele și ne enumerăm printre cele mai apreciate restaurante din Prahova, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. La Ziba alcătuim o echipă de 12 astfel de oameni cu care formăm familia Ziba de cel puțin 2 ani, dar dorim să ne mărim echipa și căutam alți colegi ca noi. Vreau să facem treabă bună împreună în continuare, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă la bucatarie este ora 21:30, la bar 22:30. Restaurantul se închide la ora 23:00. Program de funcționare al restaurantului: Luni, marți: închis Miercuri, joi, vineri: 16:00 - 23:00 Sâmbătă, duminică: 12:00 - 23:00 BENEFICII Bonusuri de performanța și de fidelitate Mese delicioase Mediu de lucru într-o echipa tânără și dinamică Asigurare medicală privată Alte beneficii ce le vom discuta la interviu Pe lângă salariu, tips și bonusuri de performanța. Salariul pentru fiecare post de mai jos se negociază în funcție de experiență! O experiență minimă este obligatorie pentru fiecare post! Pozițiile disponibile sunt: Ospătar ! Salariul net 2500 - 3000 lei (venit lunar 6000-9000 lei) Pentru postul de ospătar putem discuta și doar part time în zilele de weekend! Full time se lucrează 2 zile de 8 ore în cursul săptămâni și 2 zile de 12 ore în WE, iar part time 2 zile de 12 ore sâmbăta și duminică! Ajutor Pizzer - Salariu net 3000 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) în funcție de cunoștințe și îndemânare). De menționat că nu suntem pizzerie și din acest motiv, poate un ajutor pizzer care știe să întindă aluatul cu mâna, să facă față cu brio la secția de pizza! Barman Ajutor bar 2 posturi vacante - Salariu net 2800 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) Aștept CV-ul tău și eventualele întrebări la adresa: rant . Dacă vrei să te avem în baza noastră de date pentru alte posturi precum bucătar, barman, personal curațenie vase, trimite-ne CV-ul tău. De abia aștept să ne cunoaștem! Chef Mehrzad
-
Ne extindem si cautam colegi (farmacisti) pentru farmacia Ana Maria Blejoi. Mai multe detalii la telefon.
-
Domn italian vin în România câteva zile cu afaceri și as dori sa cunosc doamne pentru a lucra în Italia ca îngrijitoare, bone, munca la domiciliul pentru a ajuta bătrâni. Rog seriozitate!
-
Domn italian vin în România câteva zile cu afaceri și as dori sa cunosc doamne pentru a lucra în Italia ca îngrijitoare, bone, munca la domiciliul pentru a ajuta bătrâni. Rog seriozitate!
-
Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
-
Enovin Winery SRL, cu sediu in Valea Calugareasca, judetul Prahova, angajeaza mecanic pentru montaj si intretiner echipamente de vinificatie, echipamente procesare fructe, utilaje viticole si pomicole. Pentru detalii va asteptam sa ne contactati..
-
-
Angajez muncitori calificați in construcții ( finisări interioare și exterioare) in zona Dumbrava-Prahova. Rog seriozitate!!!Tel:
-
-
-
Cerinte #Experienta pe post de sudor; #Abilitate de a suda cu electrod si sau MIG MAG; #permis auto cat. B. Descrierea jobului #Lacatuserie primara; #Reglare aparat sudura; #Intretinere aparat sudura; #Polizare, samfrenare, heftuire, sudura, finisare; #Curatenie la locul de munca. Se ofera #salariu NET de inceput: 3500 lei - 4600 lei; #program de lucru: de luni pana vineri 8h zi ; #prima de Paste, prima de sfarsit de an; #contract de munca pe perioada nedeterminata; #punct de lucru: Nedelea PH; #decontare transport; #team building - excursie la pescuit anual; #posibilitate promovare ierarhica; Cei interesati va rugam sa transmita CV-ul prin mesaj. Va multumim!
-
Cautam in regim.part-time student a sau persoane care isi doresc al 2 lea job cu domiciliu in Ploiești pentru Mega Shop&Go Pers. active, cu atenție distributiva, comunicative si responsabile ! Orele de lucru cu preponderenta: 19.30-24.00! Important! Domicilul in Ploiesti! Vino alături de noi! Iti oferim: salariu motivant + bonusuri din vanzari Training la locul de munca. Conditii de lucru in siguranta Confidentialitate. Bonus de Paste si Crăciun Zile libere Ce presupune job-ul: Oferirea suportului necesar clientilor; Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat si pe sala de vanzare Participarea la activitatea de inventar a magazinului; Organizarea și aranjarea corespunzătoare a produselor la raft; Prelucrarea datelor pe calculator (necesar cunostiinte minime de operare PC) Prezinta un avantaj experiența detinuta în domeniu Pentru detalii suplimentare contactati-ne.
-