Oferte locuri de munca Satu Mare • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Satu-Mare, se lucrează 8H, interval orar - 06:00>14:00;14:00>22:00;22:00>06:00 de LUNI până VINERI. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 213 621. 399
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Satu-Mare, se lucrează 8H, interval orar - 06:00>14:00;14:00>22:00;22:00>06:00 de LUNI până VINERI. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 213 621. 399
-
Angajam ASISTENT/A MEDICAL generalist. Posturi pentru azil bătrâni Germania Detali suplimentare la tel sau wapp. program zilnic 8-17
-
Companie de Transport cu Sediul in Satu Mare angajeaza sofer C + E cu atestat pentru mini comunitate 3 saptamani munca cu o saptamana libera, pentru relatiile: Germania, Austria, Cehia, Slovacia, Olanda, Belgia, Luxemburg, Elvetia, Franta, Marea Britanie, oferim masina de serviciu daca nu se intoarce camionul la baza, ofer si doresc seriozitate, nu angajam incepatori, Pentru detalii suplimentare va rog cei interesati sa sunati la numarul din anunt !
-
As European leader and part of well-known own companies froup we are looking to hire experienced, passioned, hands-on, and customer-centric Transport Manager to continue building a logistics network in Hungary to deliver on time the highest quality product and meet the growing Customer's needs. The selected candidate will be in charge of managing and developing network of logistics partners and will become a part of an experienced team of colleagues, where knowledge-sharing and team work is key to meet satisfaction and continued further dynamic development of the company. POSITION: TRANSPORT MANAGER LOCATION: Distribution Centre in Satu Mare, Romania MAIN TASKS: Responsible for overall transport processes and development; Responsible for Driver s team, fleet and service; Lead negotiations with the suppliers of transport service; Build the transport schedule on his her allocated geographical perimeter; Lead and motivate Team, including staffing, shift planning, performance monitoring, etc. for an optimal cost effective transport; Maintain close relations with carriers, working with them on the optimization of transport operations; Ensure a detailed activity reporting (costs, service quality, etc.) and propose improvement plans in collaboration with counterpart at HQ in Poland; Define the strategy and transport plans according to the Business Unit needs; Recruit, manage and develop his her team taking care of the transfer of know-how; Preparation of documents for the broker in order to liquidate damages; Control and Supervise the company's property (trucks, semitrailer); Information exchange with other departments; Cooperation with local offices; Assistance in the implementation and supervision of the IT system modules; Organizing of driver s training. PROFILE: Bachelor s degree or equivalent; Have at least 2 years of experience with a similar position; Effective communication with good oral and written communication skills in English and local language as a must; Transport and logistics knowledge of relevant and specific legislation and how to comply with local regulation is a must; Have a good knowledge of the transport Romanian International market and especially the Transport Providers; Experience in dynamic or start up type environments; Prior experience in using a variety Management and GPS vehicle monitoring programs; ERP system and advanced Excel skills; Demonstrates openness to new ideas; comes up with useful ideas to improve the way we do things. BENEFITS: Full-time job; Dynamic working and friendly environment; Freedom and independence in action; Attractive salary appropriate to previous experience and competences; Bonus and incentives system adequate to the effects of work; Necessary working tools at the workplace; Comfortable working environment in a newly built facility; Reporting Directly to Operations Director Romania.
-
Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
-
PROFIL AJUTOR DEPOZIT : ABILITATI: - Atentie concentrata si distributiva - Memorie vizuala - Spirit organizatoric - Capacitatea de a lucra cu oamenii - Punctualitate - Prezenta agreabila, seriozitate, spirit de echipa, disciplina si perseverenta Descrierea jobului ATRIBUTII PRINCIPALE: Identifica necesarul de marfa si comunica situatia de produs; Receptioneaza cantitativ si calitativ produsele comercializate; Pregateste materialele pe baza facturii fiscale; - Manipuleaza marfa in depozit; - Gestioneaza corect stocurile; CERINTE: - Studii medii finalizate: Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala -vei lucra într-un mediu plăcut, transparent și orientat către excelență operațională Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
-
Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg a : - o persoana energica; - un spirit dezvoltat de lucru in echipa; - prietenos si empatic; -atent a la detalii; -abilitati dezvoltate de organizare; -atentie distributiva. Descrierea jobului Responsabilități; - Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate ; - Pregatirea coletelor pentru expeditie - Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa Beneficii: -pachet salarial atractiv; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -echipa tanara, mediu de lucru placut; -program de luni-vineri (09:00-17:30).
-
Disponibil online
Consultant fonduri europene
Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro
-
Promovat
Fabrica de mobila din Culciu Mare angajeaza tamplari cu experienta (sectie montaj-reparatii, tamplari manuali,sectie masini-utilaje, sectie pregatire ).Asiguram transport din tot judetul, bonuri de masa ,salar in functie de aptitudinea fiecaruia. Angajam operator CNC.Detalii L-V 8-16 o771.66o.239
-
OFERIM: Loc de munca stabil Salariu in functie de performante Al 13-lea salariu Tichete de masa Transport Posibilitati de dezvoltare si promovare CERINTE: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Organizam interviuri in fiecare zi lucratoare la orele 9,30 Ne gasiti in Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Contact:
-
Suntem in cautarea a mai multor colege ce ísi doresc sa lucreze de acasa ! Veți lucra de acasă, comunicând în conversații 1-1 exclusiv cu clienți bărbați folosind chat-ul online. Beneficii: Plată săptămânală de 950 de lei pentru un program de 8-10 ore pe săptămână (luni - vineri) sansa de marire in 2 saptamani. Posibilitatea de a lucra și în weekend, cu plata între 150-180 lei pe zi suplimentară Bonusuri săptămânale în funcție de implicare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Laptop personal Abilități bune de comunicare și scriere Fiabilitate și punctualitate Job-ul este disponibil exclusiv pentru femei Nu necesita investitii Vă mulțumim pentru interesul acordat! Ramona contact
-
-
Promovat
Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Service auto autorizat RAR multimarca, angajez : Mecanici auto Oferim: Salariu 50%din realizari, (cotizatiile platite integral de firma) Plata salariului fara niciun fel de intarzieri Prime, bonusuri inainte de sarbatorile de iarna Conditii de munca foarte bune, Program de lucru de 8 ore pe zi, de luni pana vineri ( sambata duminica NU se lucreaza) Proba de lucru (platita) de minim 2 saptamani in vederea angajarii! Cerinte: Minima experienta in domeniu (posibilitate formare si acumulare experienta in timp la locul de munca, cu vointa de a invata meseria si de a o putea stapini) O minima calificare (nu este obligatoriu) Oferim calificare si atestare doritorilor pt angajare calificat cu formare, instructaj si cursuri gratuite oferite de societatea noastra Tel : Punct de lucru: Com: Dorolt Jud: Satu Mare
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Caut șofer profesionist cu permis cat C,C+E, atestat profesional și card tahograf pentru curse de intern și internațional tur-retur predominant Polonia. Se lucrează pe camion Volvo Euro 6 cutie automata și numai la program cu pauzele săptămânale de 24-45 h acasă .
-
Angajam curieri !! Venituri generoase peste medie si plata saptamanala! Beneficii: Activarea contului imediat Plata H 28 Lei Comision minim Contract de munca pe 2h 4h sau 8h Se poate lucrat atat full-time cat si part-time Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual Bonusuri in functie de performante Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra Instruire pentru folosirea aplicatiei Suport tehnic 24 7 Ce iti trebuie pentru a fi curier: Dorinta de a face bani Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina, scuter, bicicleta) Telefon cu sistem de operare Android iOS Personalitate dinamica Capacitatea de adaptare la munca in echipa De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Ii Aplica acum!! *Hai în echipa și ridica Ghiozdanul
-
-
Restaurant K10 angajează: - Spălător vase (femeie) Pentru mai multe informații sunați la nr.