Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Satu Mare Satu Mare doar cu poze Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 2

    Reprezentant vânzări farmacii

    Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.

  • 1

    Angajam Casiera

    Angajam casiera la un magazin cu profil alimentar,Full Time,mai multe detalii la nr de telefon :

  • 4

    Angajam excavatorist

    Angajam exavatorist Ne dorim din partea noului coleg o comunicare eficienta, seriozitate si punctualitate. Salariul este negociabil.

  • 6

    ARCODOM SRL angajeaza calificati sau necalificati

    SC ARCODOM SRL, cu sediul in Satu Mare, angajeaza muncitori in constructii cu calificare sau necalificati. Permisul de conducere constitue un mare avantaj. Se asigura: Plata de 2 ori pe luna a salariilor, fara intarziere! Stabilitate financiara, contract nedeterminat, front de lucru vara iarna, se pune la dispozitie masina pentru transport la santier. Promovam un mediu de lucru profesionist si solicitam de la candidatii pentru acest post seriozitate, respect si responsabilitate.

  • 5

    Transport Manager

    As European leader and part of well-known own companies froup we are looking to hire experienced, passioned, hands-on, and customer-centric Transport Manager to continue building a logistics network in Hungary to deliver on time the highest quality product and meet the growing Customer's needs. The selected candidate will be in charge of managing and developing network of logistics partners and will become a part of an experienced team of colleagues, where knowledge-sharing and team work is key to meet satisfaction and continued further dynamic development of the company. POSITION: TRANSPORT MANAGER LOCATION: Distribution Centre in Satu Mare, Romania MAIN TASKS: Responsible for overall transport processes and development; Responsible for Driver s team, fleet and service; Lead negotiations with the suppliers of transport service; Build the transport schedule on his her allocated geographical perimeter; Lead and motivate Team, including staffing, shift planning, performance monitoring, etc. for an optimal cost effective transport; Maintain close relations with carriers, working with them on the optimization of transport operations; Ensure a detailed activity reporting (costs, service quality, etc.) and propose improvement plans in collaboration with counterpart at HQ in Poland; Define the strategy and transport plans according to the Business Unit needs; Recruit, manage and develop his her team taking care of the transfer of know-how; Preparation of documents for the broker in order to liquidate damages; Control and Supervise the company's property (trucks, semitrailer); Information exchange with other departments; Cooperation with local offices; Assistance in the implementation and supervision of the IT system modules; Organizing of driver s training. PROFILE: Bachelor s degree or equivalent; Have at least 2 years of experience with a similar position; Effective communication with good oral and written communication skills in English and local language as a must; Transport and logistics knowledge of relevant and specific legislation and how to comply with local regulation is a must; Have a good knowledge of the transport Romanian International market and especially the Transport Providers; Experience in dynamic or start up type environments; Prior experience in using a variety Management and GPS vehicle monitoring programs; ERP system and advanced Excel skills; Demonstrates openness to new ideas; comes up with useful ideas to improve the way we do things. BENEFITS: Full-time job; Dynamic working and friendly environment; Freedom and independence in action; Attractive salary appropriate to previous experience and competences; Bonus and incentives system adequate to the effects of work; Necessary working tools at the workplace; Comfortable working environment in a newly built facility; Reporting Directly to Operations Director Romania.

  • 9

    Șofer C+E cu atestat si card tahograf pentru curse Tur + Retur, Plecari și revenire la Satu Mare !

    Companie de Transport cu Sediul in Satu Mare angajeaza sofer C + E cu atestat pentru Tur+Retur pentru relatiile: Ungaria, Italia, Slovenia, Croația , Cehia, Slovacia, Polonia cu descarcari in Romania - Ungaria cu plata la timp, pauza de 45 se face in Satu Mare, cursa incepe din Satu Mare si se termina la Satu Mare, la sfarsit de saptamana se ajunge la Satu Mare pentru pauza saptamanala si intretinere, Pentru detalii suplimentare va rog cei interesati sa sunati la numarul din anunt !

  • 1

    Restaurant de top angajează DISPECER

    , - , ! Restaurantul K10 caută un care să se alăture echipei noastre și să se ocupe de preluarea comenzilor și gestionarea acestora. Responsabilitățile includ preluarea comenzilor prin telefon, gestionarea comenzilor și transmiterea lor către bucătărie, gestionarea livrărilor și a comenzilor online, precum și menținerea unei bune relații cu clienții noștri. Dacă te interesează această oportunitate, te rugăm să ne suni la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!

  • 5

    Restaurant de top angajează AJUTOR BUCĂTAR

    Vino să te alături echipei noastre! Suntem în căutarea unui Ajutor Bucătar pasionat și dedicat! Dacă ești un pasionat al artei culinare și îți place să fii în mijlocul acțiunii în bucătărie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine! Cerințe: Experiență anterioară într-o bucătărie sau într-un mediu similar (experiența în restaurante este un avantaj). Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și sub presiune. Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a colabora cu colegii. Pasiune pentru prepararea mâncărurilor și pentru obținerea unor rezultate de calitate. Responsabilități: Asistarea bucătarului șef în pregătirea și gătirea mâncărurilor conform standardelor noastre. Asigurarea igienei și a curățeniei în bucătărie conform normelor de siguranță alimentară. Susținerea unei atmosfere de lucru pozitive și a unei echipe unite. Oferim: Oportunitatea de a te dezvolta și de a-ți îmbunătăți abilitățile într-un mediu dinamic. Un mediu de lucru prietenos și colaborativ. Posibilitatea de program de lucru de 8 ore. Oferim salariu competitiv și beneficii atractive. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență culinară unică!

  • 3

    Oferim oportunitate de carieră: Ospătar

    **Locație:** Restaurantul K10, Satu Mare **Descrierea Companiei:** Restaurantul K10 este o destinație gastronomică de top din Satu Mare, oferind o experiență culinară deosebită și servicii impecabile. Cu un meniu variat și o atmosferă elegantă, ne-am angajat să oferim clienților noștri o experiență memorabilă în fiecare vizită. **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune - Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților - Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în ture de seară și weekend-uri **Responsabilități:** - Primirea oaspeților și preluarea comenzilor cu promptitudine și precizie - Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre de calitate și prezentare - Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți, oferind recomandări despre meniu și fiind atent la nevoile acestora - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de servire și în sala de mese **Beneficii:** - Salariu competitiv - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru plăcut și echipă dinamică Dacă sunteți pasionat de domeniul ospitalității și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-unul dintre cele mai renumite restaurante din Satu Mare, vă invităm să ne contactați la numărul de telefon Restaurantul K10 este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale pentru toți aplicanții calificați. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorii membri ai echipei noastre!

  • 32

    Operatori in productie

    Oferim: Loc de munca stabil, Salariu de baza de 3820 ron Tichete de masa de 30 ron Prima de prezenta Spor de noapte Ore suplimentare platite dublu Al 13-lea salariu Transport Asigurare Oportunitati de dezvoltare si promovare Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Cerinte: disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Cine suntem: producator de piese pentru toti marii producatori de automobile WOCO PIPE SYSTEM COMPONENTS ROM Satu Mare, Str.Fagului, nr.35

  • 1

    Angajăm ospătar spălător de vase

    Angajăm ospătar și spălător vase Ne găsiți la nr de telefon - și printr-un mesaj pe What s Up

  • 6

    Soferi TIR

    Angajam soferi TIR cu atestat marfa generala . Salariu in functie de experienta !

  • 4

    Angajam sofer tir

    ANGAJAM SOFER TIR , cu atestat si categorie C+E . Salariu atractiv !!! tel

  • 4

    Locuri de muncă în Olanda - Sere și Depozite de roșii LICHIDARE

    AI EXPERIENȚĂ? TE VREM LA NOI ÎN ECHIPĂ! NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision!NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision! Sere de rosii, pe diferite activități - tariful BRUT pe oră este 13,27E - puteți obține până la 8 ore bonus săptămână dacă depășiți norma de lucru! Depozite de ambalare - tariful BRUT pe oră este 13,27E Logistică - tariful BRUT pe oră de la 13,27E Transportul România- Țările de Jos este organizat de către NL Jobs, costul este de 150E și este suportat de angajat. Asigurăm cazare contracost - 120E săptămână persoană, dar și asigurare medicală - 37,5E săptămână persoană Transportul de la locul de cazare la locul de muncă este asigurat de către noi, iar șoferii primesc un bonus de 25E NET săptămână! Salariul NET minim este cuprins intre 1300E - 1600E lună, fără bonusuri de performanță.

  • 1

    Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 4

    Angajare sofer cat B 2000 euro salarizare

    SC DMD EXPRESS SRL angajeaza sofer categoria B pentru transport marfa international. Cerințe: Permis de conducere categoria B valid Experiență anterioară ca șofer categoria B este un avantaj Cunoștințe solide privind regulamentele de circulație rutieră Abilități de comunicare bune Atitudine responsabilă și orientată spre siguranță Capacitatea de a lucra independent și în echipă Beneficii: Salarizare lunară de 2000 euro Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa de e-mail dmdexpress.srl @ yahoo.com sau să sunați la 747 492 601 pentru mai multe informații.

Salvează căutarea