Anunțuri
Locuri de munca Sibiu doar cu poze Disponibil din: 2021-0-12 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm șoferi curierat: cat.B și cat.C1E UPS Germania Cerințe: -permis de conducere cat.B, obligatoriu -experiența in domeniu nu este necesară dar constituie un avantaj -limba germană nu este obligatorie -vârsta cuprinsă între 20-45 ani -apt de muncă fizică -responsabilitate,seriozitate, implicare Condiții: -program de lucru full-time, Luni-Vineri (Sâmbătă și Duminica nu se lucrează ) -cat.B: numărul zilnic de stopuri undeva cuprins între 70-90, in funcție de zona de livrare -cat.C1E număr zilnic de stopuri + - 10 stopuri -2 săptămâni de școlarizare (plătite normal)alături de un coleg profesionist -contract de muncă german, la firmă 100% germană ,fără intermediari,cu o perioadă de probă de 6 luni, și pe urmă in funcție de aptitudine, se face sau nu nedeterminat -concediu conform legislației -echipament de lucru -bonusuri de performanță -cazare contra-cost, 320 Euro lună -salariu motivant: cat.B : începând de la 1900 Euro Net lună, cu posibilitate de creștere pana la 2300 Euro Net lună ( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul) cat.C1E : începând de la 2400 Euro Net lună cu posibilitate de creștere pana la 3000 Euro Net lună( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul și clasa de impozitare) Responsabilități: -livrare colete pentru firma UPS Germania. Pentru mai multe informații sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați telefonic. Sorin: Luni-Vineri 09:00-17:00 Vă mulțumesc pentru timpul acordat anunțului !
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru sortare colete în depozitul DPD din Sibiu, zona Aeroport (lângă Siemens Sykatec). Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni până vineri în inervalul 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2700 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - decontare transport în limita a 200 lei pe lună - contract pe perioadă nedeterminată - condiții foarte bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie la maxim 10km Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vino să faci parte din echipa Materom Authaus! Angajăm consilier de vânzări CERINŢE: Excelente abilităţi de comunicare, negociere; Abilități organizatorice dezvoltate; Experienţă relevantă în vânzări; Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet) Permis de conducere; Limba engleză nivel mediu; DESCRIEREA JOBULUI: Identifică şi contactează potenţiali clienţi noi; Promovează produsele şi serviciile oferite de companie; Oferă în permanenţă consultanţă pentru clienţii potenţiali şi clienţii existenţi; Încheie contracte de vănzare cumpărare pentru produsele ofertate; Se asigură de corecta și buna desfășurare a procesului de vănzare și post vânzare. Completeaza zilnic baza de date în programul specific; Adoptă o atitudine deschisă, orientată către client, în vederea atingerii şi depăşirii obiectivelor de vânzări; Transmite încredere privind calitatea produselor şi a serviciilor oferite clienţilor, pentru obţinerea satisfacţiei şi fidelizării clienţilor; Reprezintă interesele companiei şi asigură derularea procesului de colaborare în bune condiţii în relaţia cu clienţii. OFERTĂ ŞI BENEFICII: Pachet salarial atractiv corelat cu performanţa realizată; Tichete de masă; Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală; Mediul de activitate dinamic; Echipa de lucru tânără, competitivă
-
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Sos. Sibiului, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajam personal la întreținere și curatenie unei Pensiuni aflate pe Valea Lotrioarei Jud Sibiu.Pensiunea are 12 camere.Oferim cazare și salariu 3000 Ron
-
Angajăm Montatori Subansamble în cadrul unei companii din domeniul automotive, cu sediul in orașul Sibiu. Activitatea constă în efectuarea controlului vizual al pieselor ce urmează a fi asamblate și asamblarea componentelor electronice conform reperului.
-
Firma germana din Frankfurt am Main angajeaza cu contract de munca meseriasi cu experienta pentru constructii amenajari interioare: faiantori si finisori interioare. De preferat cu permis cat.B. Informatii suplimentare de luni pana vineri intre orele 10-17 la tel .oo49.1577.6622212. Salar de 2500 euro luna net. Ofer cazare contra cost 400 euro luna camera. Fara comisioane si intermediari! Rog seriozitate, multumesc pt intelegere!
-
Angajăm vânzătoare pentru magazin alimentar in cartierul Arhitecților. Căutăm o persoană amabilă care să servească clienții cu zâmbetul pe buze. Se lucrează în 2 schimburi. Duminica este închis
-
Buna ziua! Închiriez post de lucru , spațios,pentru manichiură pedichiură pe strada Calea Suri Mici (Kastani Residence).Daca ești o persoană care își dorește să lucreze într-un salon,ești serioasa ai experiență aștept să mă contactați pentru mai multe informații.
-
Echipa noastră își caută colegi noi pentru producerea si comercializarea unor produse deosebite de cofetarie si patiserie, 100 % naturale. Cautam persoane pentru postul de lucrator comercial in incinta SHOPPING CITY SIBIU. Program de lucru foarte flexibil, salariul se plateste la 2 saptamani! Mai multe detalii la nr de telefon afisat.
-
Companie de construcții cu vechime, angajează muncitori calificați și necalificați pentru lucrări în Județul Sibiu. Ofer transport pe ruta Sibiu-Tălmaciu, în cazul în care aveți permis de conducere , pot pune la dispoziție mașina pentru navetă. Ofer salariu atractiv și diferite facilități în funcție de performanțele avute la lucrări. Vârstă maxima pentru angajare este 45 de ani , nu mă interesează diploma de calificare.
-
Angajăm lucrator in depozit cu sau fără experiență in depozit de PAL, MDF si blaturi pentru bucătărie Responsabilități: Preluarea de marfă de la furnizori/curieri Efectuarea recepțiilor de marfă Verificarea calitativ și cantitativ a mărfii primite Aranajarea mărfii pe rafturi Pregătirea și expedierea comenzilor Participarea la invetare Cerințe: Disponibilitate la efort și muncă fizică Candidatul trebuie să fie punctual Disponibilitate de a învăța Lucru in echipă Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Luni-Vineri Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sibiu din Strada Ștefan cel Mare, nr. 199, Sibiu Detalii și CV la nr. de telefon
-
Angajam șoferi profesioniști pentru comunitate experiență minim 5 ani cu ADR marfă. Lucrul la prelată perioada 6 cu 2 săptămâni nu se schimbă masina nici remorca.diurna 85 . Nord Italia și centru nord Germania.
-
CONECON RO SRL - Medias, recruteaza personal in vederea ocuparii de posturi vacante in strainatate, activitatea se desfasoara pe santiere de lucrari electrice si montaj panouri fotovoltaice: 1. Operatori, masinisti de utilaje (pentru toate tipurile de utilaje) si in mod special, excavatoristi - Calificare, permis de conducere, autorizatii ISCIR si experienta profesionala in domeniu. 2. Electricieni, electromecanici - Calificare, experienta profesionala. 3. Mecanici - Calificare, experienta profesionala. CV-urile se depun la sediul firmei, in Medias, str. Greweln, nr. 1 A. Informatii la Serv. Resurse Umane, la tel. mobil:
-
Sc angajeaza in domeniul instalatiilor electrice si fotovoltaice.Experienta este un avantaj,dar oferim calificare la locul de muncă.
-
Echipa noastră își caută colegi noi pentru producerea si comercializarea unor produse deosebite de cofetarie si patiserie, 100 % naturale. Cautam persoane pentru postul de lucrator comercial in incinta KAUFLAND SIBIU VETERANILOR . Program de lucru foarte flexibil, salariul se plateste la 2 saptamani! Mai multe detalii la nr de telefon afisat.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Angajam ingrijitori animale pentru Ferma din judetul Sibiu Oferim 3000-4000 Lei si cazare suna la Tel.
-
Echipa noastră își caută colegi noi pentru producerea si comercializarea unor produse deosebite de cofetarie si patiserie, 100 % naturale. Cautam persoane pentru postul de lucrator comercial in incinta PROMENADA SIBIU . Program de lucru foarte flexibil, salariul se plateste la 2 saptamani! Mai multe detalii la nr de telefon afisat.
-
PLAZA35 ApartHotel Sibiu angajeaza camerista femeie de serviciu Experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj. Program de lucru: 08. zile saptamana Luni - Duminica)
-
temPERSO Romania anjagaza CONTROLOR CALITATE! Cerinte : - Studii gimnaziale absolvite; - Nu este obligatorie experiența anterioară pe un post similar, dar prezintă un avantaj experiența de inspector de calitate; - Capacitatea de selectare a detaliilor; - Îndemânare, precizie şi rigurozitate în efectuarea operaţiilor specifice; Sarcini specifice: - Verificarea datelor de expirare a materialelor folosite pentru realizarea componentelor în cadrul verificărilor intermediare; - Marcarea produselor identificate și documentarea lor pe documentele de verificare; - Ducerea la îndeplinire a oricărei activități desemnate de personalul ierarhic superior în vederea desfășurării în bune condiții a activității în cadrul firmei, în legătură cu postul său; - Realizarea de verificări intermediare, ale componentelor și documentarea rezultatelor obținute; - Realizarea verificărilor finale, 100%, ale produselor finite și documentarea rezultatelor obținute; - Tratarea produselor neconforme respectând procedurile interne; - Realizarea etichetelor și etichetarea produselor verificate.
-
Firma din Sibiu angajam personal necalificat in constructii. Oferim salariu atractiv, bonusuri de performanta, decontarea transportului in judetul Sibiu si transport intern.