Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Sibiu doar cu poze Disponibil din: 2022-04-19

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 42

    Sofer Scandinavia

    Cerințe: Conducerea camioanelor de 40 T. Cunosterea limbii engleze la nivel minim prezinta avantaj; Permis cat. C+E; Card tahograf; Atestat transport marfa; Atestat ADR prezinta un avantaj Condiții: Trasport de mărfuri generale -Camioane - Scania, Volvo, Euro 6; Contract de munca suedez pe termen nedeterminat; Telefon de serviciu Echipament de lucru Dispecerat si asistență tehnică prin telefon 24/7; Oferim suport pentru șoferii nou veniti si formare pentru adaptarea la normele interne; Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform legislatiei in vigoare; Pauzele de weekend se desfasoara in locatii dotate cu utilitatile necesare . Venit NET 30000 SEK/pe lună Venit BRUT 370000 SEK/pe lună - Responsabilități: Efectuarea curselor profesional in conditii de siguranta. Pentru mai multe detalii,rugăm apelați/scrieți:

  • Munca in Olanda intr-un depozit cu imbracaminte a unui brand de prestigiu international

    Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.

  • Manpower recruteaza Reprezentant Vanzari Showroom

    CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon

  • Consultant vanzari in magazin SABRINI - Promenada Mall-Sibiu

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:

  • 11

    Tehnician Instalator Sisteme de Securitate

    Angajam personal calificat pentru lucrari de instalare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 2 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de instalare sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de instalare; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de instalare si punere in functiune la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) in conformitate cu proiectul sau sarcinile primite de la superior. - intocmeste documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii contractuali; - deleaga sarcini asistentului de instalare si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4000-4850 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.

    Repostat automat
  • 4

    Angajam Sofer Cat.C Germania

    Angajăm Șoferi Cat.C & C+E în Germania. Cunoașterea limbii Germane nu este necesară. Cazare asigurată Contra - Cost, Salarii lunare de până la 3,000 Net, Program de muncă Luni-Vineri Permis de conducere CAT. C & C+E

  • 3

    Abator germania angajeaza muncitori calificati si necalificati

    Angajam muncitori necalificati si calificati pentru abator Germania, la prelucrarea produselor din carne. Oferim scolarizare la locul de munca, gratuit. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! BENEFICII: -salariul este intre 1800-2300, bani ramani in mana dupa retragerea chiriei -contract de munca -asigurare medicala -alocatii pentru persoanele care au copii minori 250 euro -concediu pla tit 24 zile pe an -instruire si formare profesionala -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. -nu este obligatorie experienta -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -se lucreaza schimbul 1 si schimbul 2 -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerinte : -persoane serioase, barbati, femei sau cupluri obisnuite sa lucreze in 2 schimburi cu varsta cuprinsa intre 18-55 de ani. -cazier curat -apti de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar, o data pe luna. FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. . Avem plecari saptamanale din urmatoarele orase : Brasov,Sibiu,Deva,Timisoara ,Arad . Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).

  • 6

    Consultant vanzari showroom - SIBIU

    Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Bogdan Cleja 0754216120 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț

  • 1

    Angajam Inginer/tehnician centrale termice

    Căutăm Inginer/tehnician centrale termice pentru a se alătura echipei noastre. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Realizează mentenanța aparatelor sub incidența ISCIR sub îndrumarea personalului autorizat; Realizează intervenții la echipamente și va completa toate documentele necesare la finalizarea intervenției; Efectuează verificări tehnice periodice conform legislației în vigoare. Cerințe: Absolvent medii/studii superioare în domeniul tehnic; Experiență în domeniu: minim 1 an în domeniul gazelor naturale și ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos; Experiență practică în service centrale termice; Cunoașterea principiului de functionare și reglaj al arzătoarelor RIEllO, module de încălzire ApenGroup, Weishaupt; Cunoașterea operării a unor cotrolere de reglaj cum ar fi Buderus, Viessmann, Vitrotronic; Cunoștinte digitale: deprinderi utilizare MS Office; Constituie avantaj deținerea atestatului RVT și/sau RSL, tehnicieni cu atestat RSL; Deținerea permisului de conducere categoria B; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară și de ultimă generație; Operarea celor mai noi echipamente din domeniu; Dezvoltarea unei cariere în domeniul tehnic; Cursuri de pregătire teoretice și practice. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411

  • 3

    Ofer servicii de ajutor persoanelor învârstă (cumparaturi)

    Dacă aveți nevoie de o mână de ajutor la făcut cumpărături, nu ezitați să mă contactați. Pentru persoane invarsta sau pers care nu au timp de cumparaturi datorita timpului liber scurt! Programul, frecventa saptamanala si costurile le stabilim impreuna. Ofer seriozitat, încredere si RAPIDITATE

  • 39

    Angajez personal cafenea/restaurant

    Cafenea zona centrala angajează personal cu sau fara experiența. Bucatar,ajutor de bucatar,barman si ospătăriță. Colectiv tanar,o cafenea nou renovată,o zona frumoasa a orașului si-o clientela buna sunt unul din motivele ptr care te poti si tu alătura echipei noastre!! Program de lucru lejer,salarizare atractiva Angajez barman/barmanița,ospătar/ospătăriță si bucătar/ajutor de bucătar! Mai multe detalii la tel.Ms

  • 7

    Angajăm Tehnician Testare

    DESCRIERE JOB Verifică echipamentele și materialele utilizate în asamblare conform documentației tehnice. Efectuează testele necesare pentru a asigura conformitatea produselor cu normele și standardelor în vigoare. Execută teste vizuale, electrice și de funcționalitate pentru sistemele de control conform procedurilor și normelor de sănătate și siguranță. Înregistrează datele specifice ale testelor utilizând sistemele și echipamentele de test disponibile. Realizează teste specifice modulelor de intrare ieșire (I O) cu calculatoarele de test aferente. Înregistrează și raportează acțiunile corective, urmărind implementarea acestora atât în zona de testare, cât și în cea de asamblare. Colaborează cu membrii echipelor implicate în proiect pentru discutarea și implementarea remediilor. Se consultă cu superiorii despre înregistrările efectuate, în special dacă constatările necesită remedieri. Raportează constatările superiorilor folosind mijloacele de comunicare aprobate și canalele corespunzătoare. Participă activ la testul de acceptanță din fabrică (FAT) împreună cu clienții și cu sprijinul departamentului de suport tehnic. Menține la zi informațiile necesare privind echipamentele de măsură utilizate în procesul de testare, atât hardware, cât și software. Asigură mentenanța regulată a echipamentelor de test pentru a le menține în stare optimă de funcționare. Participă la instruirile obligatorii pentru procedurile și instrucțiunile de testare. Propune îmbunătățiri pentru optimizarea proceselor de testare. APTITUTIDINI Competențe solide în cunoștințele tehnice pentru asamblare și testare. Eficiență în înregistrarea și raportarea datelor specifice ale testelor și a acțiunilor corective. Atenție la detalii. Înțelegere și actualizare a cunoștințelor despre echipamentele de măsură utilizate. Rigurozitate, corectitudine si acuratețe în respectarea prescripțiilor tehnologice; Abilitati de a lucra în echipă; Capacitatea de a identifica defectele apărute la piesele prelucrate sau la echipamentele folosite; Bune abilități de comunicare pentru discuții în echipă și raportare superioară. Limba engleză constituie avantaj EXPERIENȚĂ NECESARĂ Absolvent de școală profesională sau liceu profil mecanic; Experiență în operarea, setarea și programarea mașinilor; Cunoștințe - citire desen tehnic; Capacitatea de a lucra independent. Minimum 1 an experiență în muncă în activități similare; Limba engleză constituie avantaj BENEFICII Prime de Crăciun Paște în valoare de 500 RON NET; Spor de weekend si pentru lucrul suplimentar; 21 de zile de concediu pe an, proporțional cu perioada lucrată Nu se lucrează în schimb de noapte

  • Operator CNC Operator Abkant

    OPERATOR CNC APTITUDINI Studii medii revelante pentru domeniul electromecanic Liceu Industrial Profil Mecanic 10 clase+ școală profesională Experiență solidă în manipularea și operarea mașinilor CNC, asigurând o producție eficientă. Constituie avantaj experiența pe controllerul Fanuc Abilitatea de a lucra cu precizie conform planului și desenului tehnic. Experiență în efectuarea controlului calității pentru a asigura standardele înalte ale pieselor prelucrate. Limba engleză constituie avantaj. Cunoștințe solide în desen tehnic și utilizarea eficientă a tehnologiilor EDV și PC. Lucru eficient în echipă, comunicare eficace și gândire logică. Atentie la detalii și responsabilitate în abordarea activităților- dexteritate manuală Eficiență, precizie și corectitudine în toate etapele procesului de producție. Abilitatea de a analiza și sintetiza, cu o atitudine serioasă și principială în relațiile cu colegii și clienții. DESCRIERE JOB Masurarea pieselor executate (autocontrol) - reglarea si programarea masiniilor cu comanda numerica (stabilirea originii de lucru stabilirea prinderilor incarcarea programului reglarea si masurarea sculelor) Constituie avantaj abilitatea de a verifica si optimiza programe CNC Folosirea sigura a mijloacelor de măsurare Verifică echipamentele și materialele utilizate în asamblare conform documentației tehnice. Execută teste vizuale, electrice și de funcționalitate pentru sistemele de control conform procedurilor și normelor de sănătate și siguranță. Înregistrează datele specifice ale testelor utilizând sistemele și echipamentele de test disponibile. Colaborează cu membrii echipelor implicate în proiect pentru discutarea și implementarea remediilor. Participă activ la testul de acceptanță din fabrică (FAT) împreună cu clienții și cu sprijinul departamentului de suport tehnic. Menține la zi informațiile necesare privind echipamentele de măsură utilizate în procesul de testare, atât hardware, cât și software. Asigură mentenanța regulată a echipamentelor de test pentru a le menține în stare optimă de funcționare. Participă la instruirile obligatorii pentru procedurile și instrucțiunile de testare. Propune îmbunătățiri pentru optimizarea proceselor de testare. EXPERIENȚĂ NECESARĂ Minim 3 ani experienta in operare CNC; Absolvent de scoala profesionala sau liceu profil mecanic; Experienta in operare, setarea si programarea masinilor CNC; Cunostinte citire desen tehnic; Capacitatea de a lucra independent. Minimum 1 an experiență de lucru în activități similare;

  • 32

    Casier restaurant

    Angajăm colegă pentru postul de casier restaurant, cu program de lucru 2 cu 2 (10:00-22:00). Ne potrivim dăcă ești energică, comunicativă și îți place interacțiunea cu oamenii. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. Te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă; - completarea rapoartelor de casă la sfârșit de tură; În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Sună la numărul afișat pentru a programa un interviu sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil! Suntem o rețea internațională cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 14 țări. În prezent, avem 19 locații în România și suntem bucuroși să ne extindem echipa cu oameni talentați și motivați!

  • 2

    Flagav srl angajeaza galvanizator

    Cerinte post: GALVANIZATOR, (program lucru 8 ore/zi , un schimb). Răspunde de executarea opera iei de acoperire galvanică conform fluxului tehnologic i documenta iei tehnologice. Se preocupă de prelevarea de probe pentru determinare grosimii de strat depus pe piese. Are obliga ia de a verifica calitatea acoperirii galvanice a suprafetelor pieselor. Verifică permanent desfă urarea procesului i piesele conform Planului de verificare. Se preocupă de oprirea procesul i adoptarea de măsuri pentru remedierea defectelor. Are obliga ia de a verifica aspectul i gradul de luciu al produselor. Se preocupă de asezarea produsele pe loturi, în containere etichetate în vederea sortării. Ce oferim? Salariu brut plus bonusuri de performant (productivitate, calitate) Sporuri legale conform activitatii desf urate; Ore suplimentare platite cu un spor de 100%; Tichete mas in valoare de 25 lei/tichet; Bonusuri de sarbatori i cu alte ocazii; Major ri salariale in urma evaluarii anuale; Numar de zile concediu odihn in func ie de vechimea total in munc ; Abonamente transport; Analize gratuite la angajare. Interviuri la Flaro, str.Raului nr.33, Etaj.1, cam.8.

  • Job-uri disponibile acum la ATOM HR !

    Sunați-ne la numărul din anunț sau trimiteți-ne Cv-ul vostru pentru a vă oferi toate detalile despre job-ul dorit! Succes!

  • 2

    Job-uri disponibile la AtomHR

    Angajăm pentru clienții nostri, companii multinaționale din Sibiu, personal pe posturile din anunțul de mai jos. Dacă doriți mai multe detalii, vă așteptăm cu un CV la adresele de e-mail de mai jos sau la telefon sau .

  • Ambalare Carne Germania - Tonnies

    Salutare, numele meu este Oltean Daniel si am nevoie de 30 de muncitori necalificați cu cetățenie română. Locul de munca este destinatat oamenilor cu vârsta cuprinsă intre 15-55 ani. Postul, presupune ambalarea unor cărnuri, fie ele de pui, porc sau vită. Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare, ci sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 8 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in 3 schimburi. 08 00 la 16 00 16 00 la 24 00 24 00 la 08 00 Salariul este afectat in mod direct de schimbul in care lucrii, fiind vorba de un spor de noapte. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. La schimbul de noapte, se adaugă un plus de 40% la salariul net, adică ajungeți la 3.806e dacă munciți doar pe schimbul de noapte. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 17 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.

Salvează căutarea