Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Sibiu Companii Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Angajăm electricieni industriali pe termen lung în Bayern, Sachsen și Thüringen! Cerințe: formare profesională ca electrician sau experiență relevantă abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană experiență în conectarea tablourilor electrice conform planului limba germană minim A2 + Vă oferim: contract de muncă germană pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni salarizare în conformitate cu contractul colectiv de muncă GVP DGB + bonus + diurnă (2200-2500 euro net în funcție de experiență) flexibilitate în ofertă înregistrare (impozite, asigurări) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pt. dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru depozitul Cargus din Sibiu, Zona Industrială Vest (lângă Bilstein) Program de luni până vineri doar de noapte, intre 22:30 și ferim salariu încadrare 3300 lei, bonuri de masă 600 lei lună, bonus de prezență 200 lei lună, spor de noapte 25%, decontare transport între 86 și 200 lei în funcție de distanță, posibilitate venituri suplimentare pentru programul optional de duminică. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Atributii si conditii de lucru: Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a construi si repara panouri circulare RUNDFLEX; Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a asambla confectii de lemn speciale conform schitelor tehnice primite si graficului de livrari; Mentine ordinea si curatenia in spatiul de lucru; Mediu de lucru in hala in picioare efort de ridicare zgomot murdarie grosiera; Imbracaminte protectie obligatorie inclusiv: bocanci, ochelari, manusi, casca si antifoane. Criterii de evaluare: Prezenta zilnica Respectare pauze Efectueaza ore suplimentare (compensate corespunzator); Proactivititate Implicare Ritm de lucru Calitatea lucrului; Panourile si confectiile de lemn construite reparate respecta criteriile de calitate interne; Respecta graficului de livrari. Conditii angajare: Prietenos cinstit harnic; Riguros la program si in activitate; Lucreaza bine impreuna cu echipa; Respecta regulile interne (strict interzis: consum de bauturi alcoolice, violenta, agresiune verbala, furt). Conditii minime: Domiciliu stabil Sibiu sau zone limitrofe pe o raza maxim de 25km; Fara cazier (lucreaza in zona de depozit cu responsabili de gestiune); Permis auto reprezinta un avantaj. Studii: Absolvent minim 12 clase. Calificare: Tamplar. Competente: Experiență minim 2 ani pe un post similar. Oferta: Tip contract perioadă nedeterminată cu perioada de proba de 90 zile; Perioada de lucru 8 ore pe zi, 5 zile pe săptamană; Orar de lucru 7:30 16:30 luni joi respectiv 7:30 - 14:00 vineri; Salariu Fix 6.000 lei brut lunar; Concediu odihna 21 de zile. Beneficii: Tichete de masă (in valoare de 30 lei pe zi); Asigurare medicală privata; Pensie privată pilonul 3; Prima de Paște (1000 lei bonuri cadou); Prima de Crăciun (1000 lei bonuri cadou); Transport cu auto impreuna cu colegii de serviciu. Dotare: Echipament de protectie; Scule, dispozitive, echipamente. Scolarizare: Traininguri specifice domeniului de constructii si materialelor. Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 746
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Htd Enterprise Ind S.R.L. angajeaza 1 post Lurator comercial. Cerinte: Cunostinte la nivel mediu de limba engleza, Experienta minim 1 an in domeniu, Studii medii. Selectiile se fac in baza CV-urlor primite la adresa de mail: office @ recrutari-personal.ro
-
Angajam muncitor pentru activitatea de incarcare, descarcare, manipulare, presare, debitare intr-un centru de colectare deseuri hartie, carton si fier din Sibiu, str Henri Coanda, nr 63. Salariu final 3500 lei ( 3000 lei salariu, 200 lei transport, 300 lei bonuri de masa) Program de lucru Luni-Vineri 8-17. Telefon:
-
Angajam muncitor necalificat pentru presa de balotat hartie si carton. Salar: 3200 lei + bonuri de masa Program : Luni-Vineri de la 8-17. Telefon:
-
Angajam sofer categoria C pentru camion cu containere - abrochiper si lanturi. Curse locale. Salariu 5000 lei + bonuri de masa Program: Luni-Vineri 8-17 Tel.
-
Căutăm colegi pt. Restaurantul Amza! Grupul Bliss proprietar al restaurantelor Benjamin Steakhouse & Bar si Jacob Grillhouse deschide un nou restaurant în Sibiu! Pt. noul restaurant - Amza - căutăm barman-ospătar. Informații:
-
Căutăm persoane pentru activități în domeniul fast-food, cu sau fără experiență, pentru preparare produse preluare comenzi și lucru cu casa de marcat. Program în două schimburi. Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată. Salariu peste medie pentru activitate în domeniu. Condiții de muncă optime și respect pentru angajați. Cerințe: cazier curat. Mai multe detalii la telefonul de contact.
-
Angajam persoane organizate, serioase cu atentie la detalii, cu experienta pe masini de cusut industriale (liniara), surfilat la mașina de surfilat, finisat. Acesta trebuie sa dea doavada de: experienta; seriozitate; punctualitate; responsabilitate; atentie sporita; program lucru 8 ore; flexibil sau adaptabil la locul de munca; dispus sa invete sau sa se modeleze la locul de munca; atentie la detalii; persoana cu indemanare; Ce oferim? - Salariu peste medie in functie de experienta - Sprijin și îndrumare pe tot parcursul activității desfășurate în atelier; - Un mediu de lucru foarte plăcut și modern dezvoltat pe principiul incluziunii, echității și diversității; Royal by Maria Vizitiu, Casă de Modă Haute Couture, este în căutare de croitoreasă și sau confecționer pentru atelierul nostru de creație vestimentară situat în Sibiu. Realizăm rochițe de ocazie personalizate pentru cele mai înalte cerințe ale clienților noștri. OFERIM: job cu contract de muncă într-un mediu de lucru plăcut și fără stres; program flexibil sau adaptabil în funcție de numărul de comenzi din perioada respectivă; bonusuri pentru ore lucrate suplimentar; concediu conform legii, zile legale libere; remunerație atractivă peste media din sectorul de creație vestimentară, în funcție de abilități și performanțe; Căutăm persoane care dau dovadă de: experiență pe mașină de cusut industrială (liniară), calificat sau necalificat, surfilat la mașina de surfilat finisat; responsabilitate și seriozitate; punctualitate și capacitate de lucru în echipă; atenție sporită la detalii (punem accent pe calitate, nu pe cantitate), adaptabilitate la cerințele clientului; Oferim sprijin și îndrumare pe tot parcursul activității desfășurate în atelierul nostru de croitorie, persoanelor a căror dorință este de a învața și progresa profesional. Vă așteptăm în atelierul nostru! Pentru detalii, sunați la:
-
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Angajare sofer cu atestat pentru transport alternativ, conditii avantajoase Tel.
-
-
-
Suntem în căutarea unui specialist în manichiură și pedichiură pentru a închiria un post într-un salon de înfrumusețare de succes. Dacă sunteți o profesionista talentata și pasionata de domeniul frumuseții și doriți să vă dezvoltați propria afacere, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Detalii despre postul disponibil: - Locație: Royals Hair, Sibiu, str Scoala de Inot nr 12. - Tip de angajament: Închirierea postului - Costul închirierii: Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre detalii financiare. - Dotări: Postul include mobilierul specific, - Program de lucru: Flexibil, în funcție de disponibilitatea dumneavoastră și a clienților. Cerințe: - Experiență anterioară în manichiură și pedichiură. - Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a oferi servicii de înaltă calitate și de a satisface cerințele clienților. - Spirit antreprenorial și dorința de a-ți dezvolta propria bază de clienți. Dacă sunteți interesata și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau adresa de e-mail de mai jos pentru a programa o întâlnire și a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să primim candidaturile dumneavoastră și să aflăm mai multe despre experiența dumneavoastră în acest domeniu.
-
în cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Calea Șurii Mari, nr. 37 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajăm operator servicii funerare (băieș). Salariul fix plus comisioane. Cerinte: seriozitate, punctualitate, capacitate de a lucra in echipa, permis categoria B.
-
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Suntem o societate cu peste 25 de ani de experiență în producția agricolă, axată pe inovație și excelență. În efortul nostru de a continua să creștem și să ne consolidăm poziția pe piață, căutăm un Director de Vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Viile Sibiului. Cerințe: Minim 5 ani de experiență în domeniul vânzărilor, cu un accent specific pe industria agricolă. Preferabil să dețină diplomă de inginer horticol sau o altă calificare relevantă în domeniul agricol. Disponibilitate pentru deplasări în țară, în funcție de necesități. Beneficii: Salariu motivant, în concordanță cu experiența și performanța candidatului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, cu posibilități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, inclusiv mașină de serviciu și alte facilități. Dacă sunteți pasionat ă de industria agricolă și aveți abilitățile necesare pentru a conduce echipa noastră de vânzări către succes, vă invităm să aplicați. Alăturați-vă unei echipe în care inovația și performanța sunt apreciate și recompensate. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul dvs. actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email , sau contactați-ne la telefon . Vă mulțumim pentru interesul dvs. în a face parte din echipa noastră!
-
Cerințe - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - Persoană foarte ordonată - Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel) - Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu - Abilități administrative - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Persoană activă, comunicativă, amabilă și eficientă - Dorință de implicare Responsabilități: - Activități zilnice de secretariat: - Asigură protocolul și ordinea biroului - Organizează întâlniri, - Se ocupă de primirea clienților - Sortare și arhivare fizică și electronică a documentelor - Redactează diverse adrese, răspunsuri și orice alte documente necesare bunei funcționări a biroului - Întocmire tabele, evidență - Lucrează alături de manager cu programul acestuia. - Disponibilitate pentru diverse deplasările în interesul biroului - Păstrează confidențialitatea asupra activității firmei - Asistă managerul în activitatea sa zilnică Constituie un avantaj experiența similară într-un birou de proiectare construcții Vă așteptăm CV-ul pe
-
SC TRANS GRUP AGAPIA SRL Angajeaza: - 100 pers Escavatorist ptr. excavatoare cu rotor de mare capacitate - 220 pers Instalator apa canal - 170 pers Tamplar universal - 30 pers Inginer constructii civile si industriale - 200 pers Fierar betonist - 150 pers Maistru constructii civile si industriale - 100 pers Ipsosar - 300 pers Muncitor necalificat la demolarea cladirilor - 40 pers Sudor - 40 pers Electrician in constructii - 40 pers Mecanic auto - 30 pers Faiantar - 10 Menajera - 80 pers Zugrav CV la adresa de mail
-
Suntem în căutarea asistentilor medicali din an terminal si a asistentilor medicali care dețin deja o diplomă AMG care iși doresc o carieră în Austria... dar nu au cunoștințele de limba germană necesare pentru a putea profesa. Va oferim curs de limba germana până la nivelul B2 Dupa finalizarea cursului va oferim un loc de muncă într-unul dintre azilele de vârstnici cu care avem colaborare Angajare directă la Angajatorul Austriac Program: Turnus 5 săptămani cu 4 libere(pe care sa le petreci acasa cu familia ta) 14 salarii pe an Costurile pentru acest program sunt 6 rate a câte 200 lună după începerea lucrului. Aceste rate acoperă taxa de recunoastere a diplomei AMG pe teritoriul Austriei, suportul nostru în pregatirea tuturor documentelor necesare pentru recunoaștere cât si pentru înregistrarea la "Gesundheitsberuferegister" pentru a primi dreptu de a exercita ca AMG