5
Angajez responsabil aprovizionare și gestionare magazine automate (vending machines)
Specificații
Numele companiei
Gabriela
Tip job
part time
Descriere
(4h zi)
Locatie: BUCUREȘTI
Responsabilități principale:
Aprovizionarea regulată și eficientă a aparatelor automate de vânzare cu produse de calitate, conform planificării si evolutiei stocurilor (marfuri alimentare si nealimentare).
Gestiunea stocurilor, verificarea inventarului și raportarea periodică pentru a menține nivelul optim de marfă în toate locațiile si produse in termenul de garantie.
Asigurarea curățeniei, întreținerii și funcționării corespunzătoare a aparatelor automate, precum si a spatiului unde sunt aplasate automatele.
Gestionarea încasărilor din aparate, colectarea banilor, păstrarea și raportarea clară și precisă a sumelor încasate.
Menținerea relației cu furnizorii, efectuarea comenzilor, picking-ul, transportul si recepția mărfurilor, eliminarea retururilor si a ambalajelor.
Respectarea procedurilor de siguranță și confidențialitate în gestionarea numerarului și a datelor sensibile.
Îndeplinirea altor sarcini administrative și operaționale specifice rolului, conform indicațiilor supervizorului.
Cerinte:
Permis de conducere categoria B, pentru deplasări în București și zone apropiate.
Capacitate de organizare, responsabilitate și atenție la detalii.
Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții, furnizorii și echipa internă.
Integritate și onestitate în gestionarea banilor și a marfii.
Experiență prealabilă în domeniu reprezintă un avantaj.
Garanții și asigurări:
Oferta unui mediu de lucru stabil și sigur.
Contract de muncă (sau colaborare) cu condiții clare de plată și garantare a transparenței financiare.
Solicitam garanții și verificări periodice pentru gestionarea corectă a fondurilor (ex. cash deposit, conform politicilor din domeniul gestiunii).
Rog transmitere CV la adresa de e-mail:
Raportează
Locatie: BUCUREȘTI
Responsabilități principale:
Aprovizionarea regulată și eficientă a aparatelor automate de vânzare cu produse de calitate, conform planificării si evolutiei stocurilor (marfuri alimentare si nealimentare).
Gestiunea stocurilor, verificarea inventarului și raportarea periodică pentru a menține nivelul optim de marfă în toate locațiile si produse in termenul de garantie.
Asigurarea curățeniei, întreținerii și funcționării corespunzătoare a aparatelor automate, precum si a spatiului unde sunt aplasate automatele.
Gestionarea încasărilor din aparate, colectarea banilor, păstrarea și raportarea clară și precisă a sumelor încasate.
Menținerea relației cu furnizorii, efectuarea comenzilor, picking-ul, transportul si recepția mărfurilor, eliminarea retururilor si a ambalajelor.
Respectarea procedurilor de siguranță și confidențialitate în gestionarea numerarului și a datelor sensibile.
Îndeplinirea altor sarcini administrative și operaționale specifice rolului, conform indicațiilor supervizorului.
Cerinte:
Permis de conducere categoria B, pentru deplasări în București și zone apropiate.
Capacitate de organizare, responsabilitate și atenție la detalii.
Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții, furnizorii și echipa internă.
Integritate și onestitate în gestionarea banilor și a marfii.
Experiență prealabilă în domeniu reprezintă un avantaj.
Garanții și asigurări:
Oferta unui mediu de lucru stabil și sigur.
Contract de muncă (sau colaborare) cu condiții clare de plată și garantare a transparenței financiare.
Solicitam garanții și verificări periodice pentru gestionarea corectă a fondurilor (ex. cash deposit, conform politicilor din domeniul gestiunii).
Rog transmitere CV la adresa de e-mail:
ID anunț: 1757590697
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!