Anunțuri
Locuri de munca Suceava Disponibil din: 2021-03-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH Suntem cea mai mare companie privată de autobuze din asociația de transport din München și angajăm constant șoferi de autobuz cu permis de conducere clasa D, si atestat transport persoane pentru următoarele locații: Feldkirchen München (cod poștal 85622) Brunnthal München (cod poștal 85649) Glonn Ebersberg (cod poștal 85625) Firma detine : Flotă modernă de autobuze cu o vârstă medie de 3,5 ani Ateliere proprii, instalatii sanitare proprii, spalatorii proprii pentru autobuze, statii alimentare proprii. dispeceri ce vorbesc românește in biroul nostru de personal se vorbește limba română Plătim 16,24 Euro brut pe ora, ca salariul de bază ( incepand cu 1 mai 2024 se plateste 17,14 Euro brut pe ora) la care se mai adauga următoarele sporuri: 20% spor pentru ore suplimentare (de la 167 de ore) 25% spor de noapte * 50% spor de duminica * 100% spor pentru zile de sarbatoare legala * Indemnizație de 0,75 EUR pe oră (pentru program format din doua schimburi pe zi) * Aceste sporuri nu se impoziteaza. Cursele goale sunt plătite de la garaj pana la linie si de la linie la garaj. Spălarea exterioară și realimentarea autobuzului este plătită Perioada de invatare a traseelor este platita integral (in timp vei invata maximum 7 trasee) O data pe săptămână curățenia interioară a autobuzului, este facuta de către o firma specializata de curățenie Se ofera cursuri gratuite pentru prelungirea permisului si a atestatelor. Concediu de odihna, de 30 zile pe an, plătit. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, se face direct cu firma Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH. Primele 3 luni din contract sunt luni de proba. Se asigura: asigurari de sănătate, asigurările sociale, etc. Angajatul are toate drepturile si beneficiile unui angajat in Germania. Angajatii cu copii pot obtine alocatie pentru copiii aflati in tara. Firma poate oferi cazare pentru șoferi, la preturi cuprinse intre 330 si 500 euro pe luna. Se ofera asistență la deschiderea unui cont bancar, inregistrare adresa, clasa de impozitare corectă și declarația fiscală anuală. Cunoasterea limbii germane nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Se cere permis categoria D, atestat transport persoane valabile, nu mai vechi de 5 ani. Se cere si se ofera seriozitate maxima. Salariul standard pentru 167 de ore este de 2712 Euro brut. Se garanteaza 200 ore in fiecare luna, salariul brut fiind de peste 3.400 Euro. De la 1mai pentru 200 ore lucrate salariul brut este de 3600 Euro. Pentru cei interesati sa lucreze mai multe ore suplimentare, acest lucru este posibil si se va discuta personal la angajare. Toate cifrele sunt pentru salariul brut (inclusiv impozit). Fiecare muncitor din Germania trebuie să plătească aproximativ 30% din asigurările sociale (impozit pe salariu, asigurări de sănătate, asigurări de pensie, asigurări de șomaj, etc.) După deducerea tuturor taxelor si impozitelor, in medie un șofer de autobuz poate câștiga dupa cum urmeaza: - pana la 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.400 Euro brut = net: aproximativ 2.570 Euro - dupa 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.600 Euro brut = net: aproximativ 2.700 Euro In lunile mai si noiembrie 2024 firma acorda un ajutor de inflatie neimpozabil in valoare de 350 Euro. Daca esti interesat si doresti sa obtii relatii suplimentare, acestea pot fi obtinute la tel: zero,zero,patru,noua,unu,cinci,unu,șase,trei,patru,șapte,zero, șapte ,trei,noua - Adrian Zait Josef Ettenhuber GmbH, Am Hochrain 2, 85625 Glonn
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Daca ai mai lucrat in domeniul tamplariei PVC si intelegi intreg procesul de confectionare, daca ai abilitati de munca fizica (fara contraindicatii de lucru in constructii) si mai ales daca te poti integra intr-o echipa sudata te asteptam la noi. Iti vom pune la dispozitie toate mijloacele, materialele, echipamentele si oamenii necesari pentru ca efortul tau sa fie incununat de succes. Ce iti oferim un salariu mai bun comparabil cu alte firme unelte si materiii prime de calitate care te vor ajuta in procesul de productie sprijin permanent in atingerea obiectivelor, atat din partea colegilor cat si din partea managementului conditii de lucru moderne, intr-un sistem profesionist, intr-un mediu curat (hala noua de productie) asiguram training la producator pentru materiale si tehnologii de fabricatie noi aparute Ce ne dorim Sa ai cunostinte de lucru in tamplarie PVC Sa poti efectua tot procesul de productie, pregatirea si executia tamplariei pvc, sa executi lucrari de calitate Sa respecti principiile de utilizare si intretinere a utilajelor, sa respecti normele legale de sanatate si securitate la locul de munca Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: 0744.791122 pentru detalii.
-
-
execut lucrări constructii , gresie, faianță, parchet, regips, gleturi, instalații electrice, instalații sanitare, zidarie...
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Pentru o companie din nordul Olandei căutăm muncitor în sere de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. Locul de muncă este foarte activ și NU este sezonier. Se cere: vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la telefon.
-
Firma autorizata , partener Uber,Bolt,Black Cab, angajam sofer, oferim autoturism la închiriere -Oferim suport pentru intreg procesul de angajare si obtinere ale actelor necesare,incluzand atestatul de sofer, copia conforma, ecusoanele, asigurarea pentru bagaje si calatori. -Costurile ce implica contractul de comodat, copia conforma si ecusoanele vor fi suportate de firma -Acte necesare pentru sofer: Cazier auto( fara incidente grave) Cazier judiciar fara inscrieri Carte de identitate Permis de conducere cat B -Conditii de angajare: varsta minima: 21 ani permis de conducere de minim 2 ani -Programul este flexibil, soferul avand libertatea sa isi aleaga singur orele de lucru. Nu se percepe niciun comision in cazul in care acesta nu lucreaza intr-o saptamana ( se face cerere pentru concediu fara plata) -Se face contract de munca pe 8 ore,costurile fiind suportate de sofer. Angajăm si șoferi cu autoturism propriu Plus alte avantaje pe care le vom discuta personal -Comisionul este de 8%incasari
-
-
-
Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să interacționezi cu o varietate de clienți, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Ne-ar plăcea să: Ai experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj; Ai abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; Ai atenție la detalii și abilități organizatorice; Fii orientare către rezultate; Ai abilitatea de a lucra în echipă și de a se adapta rapid la schimbări. Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat. Ce implică postul de Lucrător comercial: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării și vânzarea produselor; Vei recepționa, aranja și gestiona marfa împreună cu echipa; Vei păstra curățenia magazinului; Vei participa activ la îndeplinirea obiectivelor de vânzare; Vei participa la îndeplinirea sarcinilor administrative, cum ar fi gestionarea încasărilor și a documentelor de vânzare. Ce oferim? Salariu fix; Tichete de masă în valoare de 30lei zi; Abonament medical privat la Regina Maria; Oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul companiei. Aurora Multimarket" este lider pe piața ucraineană de retail pe segmentul magazinelor Dollar & Variety. Aurora Multimarket" a crescut pe principiile unei culturi progresive și transparente care creează un mediu eficient din punct de vedere operațional similar companiilor de tehnologie, care distinge Compania de comercianți tradiționali . Accentul pus pe excelența operațională și obsesia de a oferi cea mai bună valoare clienților au permis lanțului să crească rapid, extinzând numărul de magazine de peste 10 ori în șase ani, atingând pragul de 1.300 de magazine până în Februarie 2024. Potrivit Colliers ExCEEDING Borders Retail Report 2021, "Aurora Multimarket" este unul dintre cei mai mari trei discounteri din punct de vedere al numărului de magazine nealimentare din Europa Centrală și de Est. Compania este condusă de un co-fondator, iar în 2021, Horizon Capital, un fond internațional de top cu peste 1,5 miliarde USD de investiții directe gestionate, s-a alăturat acționarilor companiei.
-
Angajam :- dulgheri si fierari cu experienta. Salariu atractiv, program flexibil, perioada nedeterminata. Pentru detalii apelati: Pt discutii inutile, sa se abtina cei ce nu au experienta in domeniu.
-
Angajam manager horeca pentru firma de catering. Locatia este in Burdujeni. Pentru detalii, apelati: Fara mesaje sau apeluri inutile.
-
Angajăm urgent soferi taxi.Masina la dispoziția soferului Pot fi si pensionari s-au al doilea job conditii avantajoase .Vindem masini in rate cu ramanere .Mai multe detali la telefon.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
-
Caut om serios pentru îngrijirea vacilor de lapte, am nevoie doar de un singur om (exclus familie), sa știe sa mulgă la mana și sa ajute la treburile gospodărești, ofer cazare, mâncare, salariu atractiv, mai multe detalii la telefon. Nu răspund la mesaje
-
Societatea ANDRUVLA S.R.L, cu sediul în sat Părhăuți, comuna Todirești, nr. 389, județul Suceava, înregistrată la Registrul Comerțului sub J33 2 , CUI 45148326, reprezentată de Administrator SCHEULEAC CONSTANTIN-FLORIN, telefon , Angajează Operator Introducere și validare date Service auto pentru punctul de lucru din Șcheia, com. Șcheia, str. Oborului, nr. 14, județ Suceava. Candidatul Ideal Abilitati de analiza si planificare Cunostiinte foarte bune de operare PC Cunostiinte foarte bune pachet Microsoft Office (Word, Excel) Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii diversificate Capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor Capacitate si rezistenta la munca repetitiva Cunostiinte de contabilitate primara Descrierea jobului Gestionarea relatiei cu clientii companiei (persoane fizice, persoane juridice) Asigurarea respectarii regulilor de intocmire a documentelor cu care opereaza si depunerea distribuirea la termen a acestora catre departamentele complementare Asigurarea desfasurarii activitatii de operare validare prelucrare si verificare a conformitatii datelor introduse in calculator, cu datele din documentele mediile primare si asigurarea securitatii datelor introduse; Gestionearea suporturilor de stocare a certificatelor digitale calificate si asigurarea securitatii acestora Comunicarea eficienta cu clientii companiei si colaboratorii acesteia pe e-mail sau telefonic pentru solutionarea impedimentelor aparute Ajuta la pregatirea corespondentei si la expedierea acesteia Raspunde de calitatea activitatii de operare validare prelucrare date si de corectitudinea si legalitatea operatiunilor si inscrisurilor efectuate. Beneficii: salariul 3.300 lei brut.
-
Angajam General Assistant. O persoana pentru: bucatarie (mic dejun si cina), ajutor bucatarie kp, curatenie camere, intretinere etc. Cu experienta sau fara experienta in domeniu. Nu este necesara limba engleza. Se munceste full-time (8-10h zi; 6 zile saptamana). Cazarea este inclusa (camera personala cu baie proprie). Locul de munca este in Scotia. Salariul incepand de la 12 ora in functie de calificare si experienta. Cautam persoane curate, dinamice, flexibile si respectuoase. Nu suntem agentie, interviul si angajarea se face direct cu hotelul, contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de trei luni. Pentru a aplica, sunati sau mesaj: Multumesc
-
SC TREAT THEM BAKERY SRL Dornesti angajează bucatar. CV urile se transmit pe adresa de e-mail officeavizemunca(arond) gmail.com
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
Cerinte - Educație de nivel cel putin mediu în domeniul tehnic (profil tehnic) - Abilități excelente de comunicare și relaționare. - Competențe tehnice solide în domeniul mecanicii electricii, cu o înțelegere logică a funcționării echipamentelor. - Capacitate de a înțelege procesele tehnologice ale unei fabrici - Disponibilitate pentru munca în regim de 3 schimburi - Reprezinta un avantaj experiența în operarea utilajelor, reglaje și mecanică. Responsabilitati - responsabil de operarea, reglajul si optimizarea performanței utilajelor. - responsabil de revizii și reparații, asigurând că totul funcționează în parametrii optimi. - identifică defectiunile si sursele potentiale ale problemelor. - analizeaza cu atenție orice problemă tehnică. - ofera solutii valoroase și colaboreaza cu echipa in remedierea lor.