Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Persoane Disponibil din: 2021-08-18 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Oportunitate de Carieră - Dansatoare Profesionistă pentru Marrakech

    Căutăm 6 dansatoare profesioniste și o gimnastă ritmică profesionistă (specializată în voltige aeriană - Mătase aeriană Aerial Silk și Cerc aerian Lyra) pentru a se alătura unei echipe de artiști internaționali (ruși, spanioli, francezi, ucraineni, marocani). Această echipă va performa în două locații de renume din Marrakesh,Jad Mahal și La Babouchka, situate în același loc. Detalii Post: - Locul de Muncă: Jad Mahal și La Babouchka, Marrakech, Maroc - Zile de Muncă: 6 zile pe săptămână - Durata Contractului: 3 luni, cu posibilitate de prelungire - Înălțime Minimă: 1,70 m Avantaje: - Salariu: 18000 DH lună (aprox 1800 ) - Bilete de Avion: Asigurate - Cazare și Transport: Vilă partajată (grădină și piscină) și șofer dedicat - Acces Gratuit: La sala de sport Zone Air și day pass la hotelul de 5 stele Palais Ronsard   Cum să Aplici: Trimite-ne CV-ul tău, o fotografie recentă și un videoclip de dans. Nu rata această oportunitate unică de a lucra într-un mediu artistic dinamic și multicultural în inima Marrakech-ului! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te primim în echipa noastră!

  • 3

    Angajăm bucătar si ajutor de bucătar !!

    Angajăm bucătar și ajutor de bucătar la restaurantul Boom Pub din Piața Unirii nr 3.Pentru mai multe detalii sunați vă rog la numărul afișat !

    Repostat automat
  • ANGAJAM

    Angajam barman ospatar 2 zile cu 2 libere cafenea Marc'S situata in incinta galeriei Auchan din calea Aradului

  • 1

    Angajam femei

    Am.nevoie de 2 femei la cules de salata si alte 4 femei la cules de capsuni in Germania in ferma cu plecare rapida marti 4 iunie Salariu 2500 net banii se dau cash nu pe card Platim transport cu retinere la salariu

  • Angajam Sofer

    Flota Bolt angajeaza Soferi Categoria B. Angajarea se poate face cu program de 8 ore full-time sau cu program de 4 ore (daca soferul este deja angajat si la o alta companie). Plata se vireaza saptamanal, in fiecare zi de Miercuri (comisionul este de 8%). Nu acceptam Soferi fara angajare. Daca esti o persoana serioasa si interesat de un job stabil, va rog sa sunati la numarul de telefon

  • Angajam Sofer Comunitate

    Angajam Sofer pe Comunitate, camioneta 3.5 tone cu cabina de dormit. Se pleaca de la Timisoara (sediul firmei) cu camionul si se transporta marfa in Germania, apoi se intoarce tot la Timisoara. Se lucreaza 6 saptamani cu 2 saptamani acasa. Se lucreaza la program si salariul este platit pe zi lucrata. Pentru mai multe detalii, va rog sa sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00, la numarul de telefon: Multumesc!

  • 5

    Angajam coafeza

    Salon SuperTuns Estetica angajeaza coafeza. Daca esti creativa si vrei sa faci parte din echipa noastra, te asteptam cu drag. Se ofera salariu atractiv si conditii avantajoase de munca. Salonul este situat pe strada Iancu Vacrescu, are clientela formata si o vechime de peste 10 ani. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul de telefon afisat .

  • Angajam URGENT dulgheri, zidari si faiantari

    Suntem o companie de construcții și dulgheri, zidari si faiantari cu experienta. Asiguram cazare și transport gratuit. Salariul pornesc de la 6500 lei luna net. La noi, vei găsi un mediu de lucru bine organizat, unde se pune accent pe colaborare și dezvoltare profesională. Dacă ești interesat și îndeplinești cerințele menționate, te rugăm să ne contactezi telefonic. Alătură-te echipei noastre și contribuie la realizarea unor lucrari de succes!

  • 13

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :

  • 16

    Angajam Economist zona Mehala Timisoara

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire arhivare predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon

  • 13

    Iau bătrâni întreținere in Timișoara.

    Doresc să îngrijesc bătrân sau bătrână contra locuință în Timișoara pentru mai multe detalii la telefon. Rog seriozitate și ofer seriozitate.

  • caut sofer cat b

    șofer cat b caut urgent

  • 35

    angajare

    asistenta medicala în cabinet de medicina de familie

  • 3

    Job Arhitect

    SIREGON GRUP srl Timisoara, b-dul B.P. Hasdeu nr. 21 tel: , e-mail: Firma cu experienta si experienta in implementarea unor investitii cumulate de peste 100.000.000 EURO. Domeniile vizate sunt: arhitectura generala (birouri, hale, spatii productie, showroom), reablilitare si restaurare, urbanism, consultanta si management de proiect. RESPONSABILITATI - proiectare complexa de arhitectura: hale, birouri, benzinarii. - urbanism: PUD, PUZ, PUG. - urmarire de santier; - prezezentari 3D. CERINTE - facultate de arhitectura - terminata sau an 6; - cunostinte avansate AUTOCAD (obligatoriu), WORD, EXCEL; - permis categoria B. BENEFICII OFERITE - Posibilitatea de a efectua stagiul in cadrul biroului. - Salariul se va negocia la interviu. - CV-urile se pot depune la sediul societatii sau pe e-mail; - Persoana de contact: arh. Sorin HENȚ.

  • 14

    Angajez sofer cu categoria C

    Angajez șofer cu categoria C pentru introducerea la rampă a camioanelor din flota de la depozitul Profi din Timișoara jud. Timiș . Programul de lucru este de 23:30 la 4-5:00 de luni pana vineri. Ofer seriozitate și continuitate ! Cer seriozitate! Pentru mai multe detalii vă rog să ne contactați!

  • 2

    soferi taxi

    angajăm sofer taxi cu atestat informati

  • Supermarket din Jimbolia cauta Personal

    Supermarket din Jimbolia angj. VANZATOR VITRINA GASTRO-CARNE-MEZELURI. CIM FULL TIME SI INDETERMINAT.

Salvează căutarea