Anunțuri
Locuri de munca Timis Persoane Disponibil din: 2022-01-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SUBWAY Timisoara locatia: Complex Studentesc Angajeaza : ---preparatori/vanzatori sandwichuri -"Sandwich Artist". NU este obligatorie experienta in domeniu,dar poate constitui un avantaj(Horeca,Profi,Auchan ,etc) ---full time sau part -time pt ore de seara. Oferim:Salariu/venituri si beneficii atractive,posibilitati de avansare si asiguram instructaj si calificare cu diploma absolvire cursuri SUBWAY UNIVERSITY(-Sandwich Artistry,Beautifull restaurants,etc.) Cautam persoane motivate pentru a se alatura super-echipei noastre si dornice de a lucra int-un mediu organizat si placut. Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Vrei să faci parte din aventura lansării unui nou spațiu magic unde copiii descoperă bucuria jocului și a învățării prin distracție? Suntem în căutarea unor supraveghetori dedicati, cu un puternic simț al responsabilității și o pasiune pentru a crea momente de neuitat pentru cei mici. Ce căutăm: O atitudine pozitivă și o abilitate naturală de a lucra și de a comunica cu copiii. Capacitatea de a lucra în echipă și atenție distributivă. Creativitate și flexibilitate, și abilitatea de a genera momente spontane de bucurie. Experiența într-un rol similar este un avantaj, dar nu este esențială. Ce oferim: Training specializat pentru a te dezvolta în rolul tău și pentru a îmbunătăți continuu experiența oferită copiilor. Un mediu de lucru dinamic într-o locație de ultimă oră. Programe de lucru full-time, part-time și weekenduri. Responsabilități principale: Supravegherea constantă a copiilor pentru a asigura un mediu sigur și pozitiv, prevenind incidentele și gestionând eficient situațiile neprevăzute. Organizarea și implementarea unor programe de entertainment care să stimuleze creativitatea și bucuria copiilor. Asigurarea unui mediu curat și ordonat. Dacă te vezi contribuind la succesul locului nostru de joacă și vrei să fii parte dintr-o echipă care pune valoare pe bucuria și siguranța copiilor, trimite-ne CV-ul pe adresa de email: sau contacteazăne la numarul de telefon: . Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Promovat
La Centrul Medical Dr. Aljobory, misiunea noastră este să oferim pacienților noștri servicii medicale de calitate printr-un diagnostic și tratament atent, exact atunci când este nevoie. Suntem în căutarea unui medic cardiolog dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Căutam un medic specialist sau primar cardiolog care dorește să lucreze in contract de colaborare cu CNAS. Desfășurarea activității se va face pe baza unui contract de colaborarea de prestări servicii medicale. Clinica noastră oferă o gamă variată de specialități medicale, furnizând un circuit favorabil și un flux consistent de pacienți către medicul cardiolog. Cu o echipă dedicată și resurse de ultimă generație, ne dorim să oferim servicii complete și de calitate superioară pacienților noștri. Beneficii: - Circuit favorabil și flux mare de pacienți către medicul cardiolog - Acces la echipament medical de ultimă generație - Facilități medicale și suport administrativ complet Dacă sunteți un medic cardiolog entuziast și dornic să se alăture unei echipe profesioniste și dedicate, vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre această oportunitate unică.
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut femeie la curatenie dimineata pt 3 ore salariu 1200 ron, zona Calea Sagului
-
Angajez șofer categoria C+E, prelată se lucrează numai pe zona de vest în fiecare seara acasă... Sâmbăta și Duminica liber salariul 6000 de lei. Mai multe detalii la telefon !
-
Caut o doamnă maxim 55 ani pentru întreținere bătrân la țară și ajutor gospodărie,la 25 km de Timișoara. Ofer acte pe casă.
-
caut femeie pentru îngrijirea unui domn bolnav de Parkinson, full-time,
-
Executam lucrări, renovări fațade Istorice, case la rosu, placări polistiren, rigips, faianță și finisaje
-
Alăturate echipei noastre! Ești : Frizer, Coafeza sau Manichiurista? Vrei să lucrezi pe cont propriu și să-ți gestionezi singur programările? Ai posibilitatea de a închiria un post în salonul nostru. Salonul Opal Beauty este situat într-o zonă centrala,oferindu-vă o oportunitate unică de a atrage un număr mare de clienți.Salonul este echipat si dotat modern,totul este nou conform standardelor actuale. Salonul de înfrumusețare Opal Beauty se va deschide curând în Timișoara zona Dacia. Conceptul Opal Beauty are in centru atenției clientul și satisfacția acestuia.Punem pret pe calitate și profesionalism de aceea la noi veți găsi servicii de exceptie intr-un ambient placut, intim și relaxant.Pentru ca relația cu clienții noștri este esențială dorim sa o dezvoltam continum de-aceea dorim consolidarea echipei și a brandului investind continuu în publicitate. Daca te potrivești cerințelor te asteptam sa ne contactezi pentru a ne cunoaste și a începe o colaborare. Cerințe: Dedicare,seriozitate, profesionalism,punctualitate. Echipa este tânără, atmosfera primitoare. Lucram doar cu produsele profesionalele și de calitate. Pentru detalii și informații lasati mesaj privat sau contactati-ne la numărul de telefon
-
Serviciile noastre de îngrijire la domiciliu sunt destinate bătrânilor, bolnavilor și persoanelor cu dizabilități. Oferim servicii în funcție de nevoile specifice ale clientului. Aceste necesitati de îngrijire le vom evalua împreună în cadrul primei întâlniri (programări consultanță aici), la domiciliul clientului sau la sediul firmei. În funcție de dorințele clientului. Tel:
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la dezvoltarea unei companii în plină expansiune? Ești pasionat de domeniul financiar și dorești să îți construiești o carieră solidă în consultanța de credit? Atunci iCredit te invită să te alături echipei noastre în calitate de Consultant de Credit, fie în regim part-time, fie full-time! Despre Noi: iCredit este o instituție financiară de încredere, cu o prezență solidă pe piață și o reputație impecabilă. Ne dedicăm clienților noștri oferindu-le soluții de creditare adaptate nevoilor lor individuale, într-un mod profesionist și transparent. Responsabilități: Mentinerea Impecabilă a Portofoliului de Clienți: Veți fi responsabil de gestionarea cu atenție și de menținerea în condiții excelente a portofoliului nostru select de clienți, asigurându-ne că toate nevoile lor financiare sunt satisfăcute cu profesionalism și promptitudine. Cresterea Portofoliului de Clienți: Veți utiliza abilitățile dvs. excepționale de comunicare și de persuasiune pentru a identifica și a atrage noi clienți de elită, consolidând și extinzând prestigiul iCredit pe piață. Colectarea Plăților de la Clienți în Mod Eficient: Veți gestiona procesul de colectare a plăților de la clienți într-un mod eficient și profesionist, asigurându-ne că fluxul de numerar este menținut în parametrii optimi și că relațiile cu clienții noștri rămân solide și de încredere. Pentru mai multe informații sau pentru a aplica, lăsați un mesaj. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre la iCredit!
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
muncitori necalificati in constructii salarii incepand de la 20lei ora net muncitori calificati in constructii salarii începând de la 25 lei ora net sâmbătă se plătește dublu contract de munca transport
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul www.megazonetimisoara.ro inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!
-
Angajez agenti de paza cu atestat si fără pentru paza obiectivelor noastre în Timisoara zona Gară de Nord, Solvențu Ronat. Tel
-
-
caut sofer profesionist cu experienta permis BC cu atestat pe camioneta de 7,5 ptr. curse tur-retur ITALIA preferabil cunascator de limba italiana sau engleza.cu domiciliul in Timisoara sau loc.apropiate de Timisoara.Caut sofer cu EXPERIENTA .
-
Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru curse in tara Cerinte: Atestat profesional; Permis de categoria C+E; Seriozitate, onestitate, profesionalism; Cunoașterea normelor și reglementărilor aplicabile de conducere. Descrierea jobului: Curse interne,plecari din Arad --> Mioveni -->Arad Salariu începând cu 6500 lei net Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta telefonic, de luni pana vineri, intre orele 09:00 17:00,la numarul de telefon
-
Cerinte: - domiciliu stabil in Ghizela, comuna Sanovita; - disponibilitate la program prelungit. Beneficii: - pachet salarial de 2075 ron + tichete de masa 700 ron lunar , bonus al 13-lea salariu si bonus de prezenta preformanta de 220 ron lunar; - ore suplimentare platite cu pana la 200% si sarbatorile legale cu 250%; - contract de munca pe durata nedeterminata. Prin aplicarea la aceasta pozitie va exprimati acordul ca datele dvs cu caracter personal sa fie colectate, prelucrate si stocate de catre SC Retim Ecologic Service SA in scopul inscrierii in baza de date , recrutarii, selectiei, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Prin transmiterea datelor dvs personale prin corespondenta electronica adresata Retim sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca si prin intermediul platformelor media (Facebook, LinkedIn, etc), va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre SC Retim Ecologic Service SA.
-
DescriereCerinte: - domiciliu stabil în Timisoara Lugoj si localitati limitrofe - disponibilitate la efort; - loialitate, spirit de echipă; Responsabilitati principale: a) Execută lucrări de manipulare, sortare si prelucrare materiale refolosibile (metalice, hârtie, sticlă, mase plastice, textile). b) Efectueaza sortarea manuala a deseurilor pe categorii. c) Executa si alte sarcini atribuite de sefii ierahici sau conducerea societatii. Beneficii: Pachet de 2000 ron + prima de prezenta performanta 220 ron lunar, pachet de servicii medicale, al 13- lea salar, prime de sarbatori ; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi lucrata. Contract individual pe durata nedeterminata; Prin aplicarea la aceasta pozitie va exprimati acordul ca datele dvs cu caracter personal sa fie colectate, prelucrate si stocate de catre SC Retim Ecologic Service SA in scopul inscrierii in baza de date , recrutarii, selectiei, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Prin transmiterea datelor dvs personale prin corespondenta electronica adresata Retim sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca si prin intermediul platformelor media (Facebook, LinkedIn, etc), va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre SC Retim Ecologic Service SA.
-
RETIM ECOLOGIC SERVICE SA, lider in colectarea selectiva a deseurilor , recruteaza personal pentru postul de Soferi; Cerinte: Studii medii; Permis conducere cat. C+E; ( minim 3 luni ) Domiciliu stabil in Timisoara sau localitatile limitrofe; Experienta constituie avantaj; Atestat profesional eliberat de Autoritatea Rutiera Romana. Beneficii: Pachet salarial in care se ofera bonuri de masa in valoare de 700 de Ron lunar si al 13-lea salariu; Prima de prezenta si performanta in valoare de 1300 RON lunar; Prima de Sarbatori si un abonament cu beneficii medical la o clinica privata; Ore suplimentare platite cu pana la 200% iar de sarbatorile legale 250%; Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Posibilitatea de a face parte dintr-o companie, lider de piata pe segment in Romania; Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul din anunt sau se ne oferiti datele dvs. de contact prin sectiunea de mesaje. * Prin transmiterea CV-ului dvs. pentru aceasta pozitie sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, care vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul Companiei. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii si vor ramane confidentiale. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteti de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul Companiei. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, contactati Compania.
-
Execut lucrări în construcții finisaje interioare și exterioare în Lugoj și zonele limitrofe ofer și doresc seriozitate maxima!
-
Promovat
Plasess (Romania ) Srl , companie multinationala de producere injectie mase plastice pentru automotive cauta colegi pentru indeplininirea postului de reglor in departamentul de injectie Responsabilitatile pe care le vei avea: vei participa activ la procesul de injectie mase plastice din cadrul departamentului Injectie, realizand operativ si corect procesele de Injectie vei pregati si monta matritele pentru procesul executarii pieselor vei prelucra si testa piesele de executat vei inlatura defectiunile /perturbatiile aparute in procesul de productie vei fi preocupat de calitatea pieselor executate vei fi activ in vederea imbunatatirii constante a procesului vei intocmi rapoarte cu privire la procesul de productie Daca esti interesat sa lucrezi alaturi de noi , in departamentul de injectie trebuie sa ai: - studii medii tehnice - experienta in productie constituie un avantaj - limba engleza la nivel mediu - dorinta de invatare si disponibilitate pentru lucrul in schimburi de 12/24, de luni pana vineri Pentru orice alte detalii te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon : sau trimitand un CV la adresa de email :