Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2020-04-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Pizzaland angajeaza dispecer cu experienta pentru punctul de lucru din Timisoara , Str Mihail Kogalniceanu, nr 8 Se ofera un salar motivational si un mediu de lucru placut. Relatii la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam tamplari cu experienta in asamblarea corpurilor din pal, mdf si panouri de lemn . Cerinte minime necesare : capacitatea de a intelege schitele de asamblare,asamblarea corpurilor ,montare si reglare balamale,montare glisiere standard si cu amortizare,permis de conducere categoria B constituie un avantaj Oferim un mediu placut, program de 8 ore de luni pana vineri ,salariu atractiv in functie de abilitati plus comision la fiecare proiect in functie de implicare ! Sediul atelierului este in comuna GHIRODA.
-
Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda
-
Firma STIRION SECURITY SRL angajează agenți de de securitate pentru Dumbrăvița, Calea Șagului și Calea Girocului. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de tel.
-
ANGAJEZ ȘOFERI CU CATEGORIA B CU EXPERIENȚĂ SALARIU 1700EURO 2000.PETRU MAI MULTE INFORMATII SUNATI LA NR
-
-
Software complet vanzari - mese - ospatari - bonuri de comanda - rapoarte - de la 240 lei/luna cu Service suport inclus Pentru o prezentare la sediul nostru sau al dvs. si detalii complete va asteptam sa ne contactati 0728-442.399 Suntem din Timisoara si pe piata din 2006. Printre clientii nostri : DOPO POCO Timisoara, Cheers Bistro Pub, Bugard Pub, Spirit Cafe, Electric Theatre, PIZZERIA AL CAMINETTO, Planet Fast food, Select party Iulius Mall,Sevastia's Book, Dj Studio, Barrio,Yamy Bistro si multi altii
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență și echipaje pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (90 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca.
-
Grupul AKAI SHIRO angajeaza pentru TIMISOARA (si zonele limotrofe) cu carte de munca ELECTRICIAN CONSTRUCTII sau NECALIFICAT INCEPATOR spre calificare ca electrician. Mai multe detalii telefonic.
-
Candidatul Ideal Cum arată candidatul ideal? - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
TINICHIGIU AUTO Dacă ești pasionat de tinichigerie auto, dispui de cunoștințe tehnice și ai experiență sau vrei să îți construiești experiența în domeniul auto, te așteptăm să faci parte din echipa noastră de profesioniști. Căutăm un Tinichigiu Auto care să ofere servicii de calitate clienților noștri, cu o atitudine responsabilă, dinamică și atenție la detalii. Cerințe: - Studii medii, cu specializare tehnică - Cunoștințe și abilități de tinichigerie auto - Experiență anterioară în domeniul auto reprezintă un avantaj - Atitudine orientată către rezultate și atenție la detalii Responsabilități: - Executarea lucrărilor și operațiilor de tinichigerie pentru autovehicule, în concordanță cu comenzile de reparație și standardele producătorului - Identificarea necesarului de piese de schimb pentru reparații - Utilizarea și menținerea corectă a sculelor, echipamentelor și aparaturii din dotare Oferim: - Pachet salarial atractiv, corelat cu performanța obținută - Oportunități de formare și dezvoltare într-un mediu dinamic - Mediu de lucru competitiv și tânăr - Posibilitatea de a te alătura unei echipe de profesioniști în domeniul auto Dacă împărtășești pasiunea pentru tinichigerie auto și ești gata să te implici într-un mediu prietenos și competitiv, trimite-ne CV-ul tău la adresa Alătură-te echipei noastre și contribuie la furnizarea unor servicii de calitate în industria auto! Alătură-te echipei noastre și construiește-ți cariera în industria auto alături de noi
-
Tinichigii auto - Olanda Brains Consulting recruteaza Tinichigii auto - Olanda cu minim 3 ani experienta si limba engleza / germana nivel conversational. Responsabilitati: Repararea caroseriei si a sasiurilor pentru autoturisme (vehicule personale), Veti lucra cu cele mai noi echipamente de presa / tragere si trebuie sa aveti cunostinte de sudura. Se ofera 2200 - 2350 EURO Net/ luna (500 - 525 EUR MET/saptamana). + plata orelor suplimentare., asigurare medicala, cazarea gratuita Aplica prin trimiterea CV-ului in limba engleza la adresa [email protected] sau telefonic (L – V : 9:00 – 17:30) la 0733733511, 0356424472
-
- Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.