Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Conducători Auto Transport Rutier de Mărfuri. Cerinte: Carnet conducere categoria C+E, Atestat Transport; Minim 2 ani de experiență șofer profesionist. Responsabilitati: Păstrează și utilizează corespunzător autovehicolul cu care lucrează; Respectă regulile de circulație pentru evitarea accidentelor; Asistă la încărcarea și numărarea descărcarea animalelor; Verifică modul de încărcare a semiremorcii cu furaj; Răspunde de modul de descărcare a furajului în buncărul fermelor; Răspunde de bunurile transportate pe toată durata transportului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI SMT pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 4200 lei Brut Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei pe luna; Program de munca in 4 schimburi 8 ore; Spor de noapte 25% Decontare abonament general STPT.
-
Promovat
Grădinița cu Program Prelungit Children Care Center, unitate de învățământ particulară acreditată de Ministerul Educației, în vederea dezvoltării activității angajează profesoară pentru educație timpurie și educatoare. Pregătirea de specialitate este obligatorie - Facultatea PIPP sau Liceu Pedagogic, profil educatoare-învățătoare. Posturile sunt cu normă întreagă, titularizabile și disponibile imediat spre ocupare. Înscrieri pe secțiunea specifică a site-ului grădiniței , sau CV pe Whatsapp.
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam muncitor necalificat, operator CNC-laser, lacatusi, sudori in fabrica de structuri metalice. Program de lucru 08-16:30, locatia fabricii zona Mehala. Pachet salarial atractiv, se stabileste in functie de calificare
-
Compania noastră caută un Declarant Vamal pentru punctul de lucru WMT - Vama Pitt Timișoara. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu reglementările vamale. Cerințe: * Experiență de minimum 2 ani în domeniul vamal; * Studii superioare (preferabil); * Abilități excelenta de operare PC ( MS Office, sisteme ERP, Asis, etc.); * Nivel ridicat de atenție (necesar pentru verificarea documentelor și a valorilor); * Excelente abilități organizatorice și de prioritizare sarcini; * Gestionarea la timp a notificărilor de sosire avizare; * Flexibilitate și gestionare sarcini multiple; * Dinamic ă, optimist ă, proactiv ă, prompt ă, spontan ă, adaptabil ă, responsabil ă; * Rezistență la efectuarea de sarcini repetitive și deschidere față de sarcini noi; * Spirit de echipă; * Permis conducere cat. B; * Cunoștințe de limba engleză nivel avansat ; Responsabilități: * Verificarea respectării procedurilor de vămuire ; * Administrarea bunurilor din gestiune; * Obținerea autorizațiilor în vederea unei bune funcționări a activității și mentinerea unei evidențe clare a tuturor autorizațiilor în vigoare; * Asigurarea comunicării cu alte organizatii și instituții ale statului; * Întocmirea declarațiilor vamale de import export tranzit și a altor operațiuni vamale solicitate de către și pentru clienți ; * Pregătirea dosarelor cu toate documentele aferente în vederea emiterii autorizațiilor necesare vămuirii inclusiv la destinație; * Asigurarea conformității cu reglementările vamale ; * Elaborarea declarațiilor vamale în conformitate cu procedurile de vămuire; * Depunerea documentelor vamale necesare pentru import-export la Biroul Vamal; * Anexarea declarațiilor vamale, documentele prevăzute de către legislația în vigoare(ex: factură, CMR, parking list, etc.); * Furnizarea informațiilor suplimentare necesare controlului documentar; * Prelucrarea declarațiilor vamale validate și formarea setului de documente pentru părțile implicate; * Facturarea operațiunilor vamale; * Înregistrarea declarațiilor vamale în registrele de evidență pentru vamă și în depozitul bănesc; * Monitorizare depozit bănesc; * Arhivarea documentelor vamale; * Completarea zilnică în Registrul declarațiilor vamale toate informațiile referitoare la operațiunile vamale derulate în cursul zilei; * Actualizarea situațiilor săptămânale pentru vamă; * Păstrarea legaturii cu furnizorii clienții în vederea soluționării problemelor legate de procesul de vămuire; * Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o gestionare eficientă a procesului vamal; * Comunicarea cu autoritățile vamale; * Identificarea și soluționarea problemelor legate de procesul vamal; * Informarea agentului economic în legatură cu modificările legislative survenite privind efectuarea formalităților vamale; Beneficii: * Contract de munca pe perioada NEDETERMINATĂ ; * Salariu MOTIVANT ; * Ttichete de masă ; * Agigurare medicală ; * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; * Posibilitatea de a lucra cu clienți internaționali și de a dezvolta abilități de comunicare interculturală ; Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și negociere, și sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să aplicați la acest post.
-
angajez necalificați șantier în Arad ,program 8 ore,carte de munca,cazare dacă este nevoie mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
angajez sofer profesionist cu experienta ptr curse tur-retur italia pe camioneta de 7,5 preferabil cunascator de limba italiana sau engleza cu domiciliul in timisoara sau inprejurimi.Preferabil cu recomandare de la ultimul loc de munca.
-
Promovat
Cerinte: Autorizatie ISCIR - obligatoriu; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Persoana serioasa, constiincioasa, d incredere. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Asigurare medicala privata gratuita; Transport asigurat de catre companie din Timisoara; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Tichete cadou de Paste Bonuri de masa in valoare de 30 lei pe zi; Tichete cadou de Pasti si ziua de nastere; Bonus de sfarsit de an; Salariu fix. Responsabilitati: Manipuleaza marfa in depozit cu ajutorul stivuitorului si a lizei electrice; Aranjeaza marfa la raft; Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI. cargo-partner este un furnizor privat de soluții info-logistice complete cu un portofoliu vast de servicii de transport aerian, naval, rutier și de depozitare, specializat în tehnologia informației și optimizarea lanțului de aprovizionare. Echipele noastre vă sunt alături prin cele 140* de birouri situate în 40* de țări din întreaga lume, pentru a vă oferi soluții rapide și eficiente, adaptate cerințelor dumneavoastră.
-
Alpinism utilitar Alpinismul utilitar este o metodă de acces în zona de lucru, utilizând corzi, care permite realizarea unei varietăți de lucrări la înălțime, dar și în locații cu acces dificil - fără a implica montarea schelelor, ceea ce înseamnă, implicit, și efectuarea acestor lucrări într-un mod mai rapid și cu costuri reduse. Dintre tipurile de lucrări pe care echipa noastră de profesioniști le pot realiza, se numără și: renovări și consolidări la construcțiile industriale și civile montare demontare structuri metalice, hale industriale înlocuire geamuri la fațade de hale industriale liftare echipamente grele spălare, etanșare suprafețe vitrate toaletare arbori în situații dificile
-
MP RIVERSIDE GROUP S.R.L. angajeaza la punctul de lucru al societatii din Mun. Timisoara, Parcul Justitiei, Nr. 1, Judet Timis, 3 posturi lucrator comercial Cod COR 522303. Relatii pentru depunerea CV-urilor la tel.
-
ANGAJĂM TEHNICIENI! Companie FM angajeaza electrician si instalator pentru intretinere reparatii instalatii spatii de birouri. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la nr de telefon: Job description instalator RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare ale clientului si efectueaza operatiile de termoviziune la echipamentele si instalatiile electrice Participa efectiv la lucrarile de intretinere si reparatii planificate precum si la cele accidentale comunicate prin Help Desk si sau de Managerul Tehnic. Raporteaza efectuarea lucrarilor aferente tichetelor relationate cu aria sa de responsabilitate, prezinta documentele necesare, acorda sprijin operatorilor Help Desk pentru solutionarea si inchiderea tichetelor Sa cunosca normele si normativele legale din specializarea sa. Respecta tehnologiile de executie si instructiunile de lucru pentru operatiile care ii revin Executa operatiile repartizate de Managereul Tehnic si respecta toate indicatiile si detaliile de realizare, astfel incat rezultatul operatiunii respective sa corespunda cu cerintele tehnice Selecteaza si foloseste corect aparatura pentru reparatia instalatiilor electrice Interpreteaza corect schemele electrice din documentatia electrica pusa la dispozitie Scoate pune sub tensiune echipamentele electrice cu respectarea normelor tehnice de securitatea muncii si P.S.I. Executa verificari asupra instalatiilor electrice vizual, auditiv sau cu ajutorul aparatelor de masura, prin proceduri adecvate Identifica echipamentele si componentele defecte in vederea remedierii Alege sculele, materialele si aparatele de masura conform operatiilor ce trebuie executate, le utilizeaza si intretine corespunzator Stabileste traseul instalatiei in functie de cerinte si disponibilitati Monteaza tuburile de protectie, conductorii, echipamentele, realizeaza conexiunile si izolatiile conform documentatiei tehnice Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie si a instructiunilor de lucru pentru operatiile care ii revin Alege traseele si solutiile optime pentru lucrarile executate astfel incat sa optimizeze consumurile de materiale Participa la descarcarea si depozitarea materialelor necesare executiei lucrarilor Raspunde de remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate Raspunde de exploatarea corecta si intretinerea instalatiilor, utilajelor si echipamentelor electrice Se prezinta la serviciu conform programului Respecta timpul de lucru si il foloseste integral si eficient Poarta echipamentul de lucru si protectie Aduce la cunostinta sefului direct toate neconformitatile constatate in desfasurarea activitatii Respecta ordinea si disciplina la locul de munca Participa la elaborarea de cerinte tehnice, solutii tehnice, propuneri de reparatii si investitii (insotite de antemasuratori, devize, fotografii, etc.) Participa la supervizarea si controlul serviciilor obtinute de la subcontractori Participa la actualizarea bazelor de date necesare bunei desfasurari a serviciilor: baze de date spatii, echipamente pentru cladiri, contracte, citiri contori, baza de date operationala, etc. Efectueaza Auditurile dn aria sa de activitate Tine evidenta cheltuielilor pentru sumele primite in vederea achizitionarii de materiale si scule. Intocmeste corect toate documentele financiare. Este responsabil de functionarea instalatiilor si echipamentelor aferente cladirilor (instalatii electrice, electroalimentare, etc.) conform legislatiei in vigoare Asigura expertiza tehnica in aria de responsabilitate Propune actiuni de optimizare a serviciilor Intocmeste situatiile solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate Participa la relocarile de mica amploare si la reconfigurarea instalatiilor electrice in cadrul amenajarilor interioare.
-
Caut menajera pentru curatenie la apartamente in zonele : Centru aproape de piata Libertatii si piata Victoriei, Iulius Mall, Aradului, Gheorghe Lazar. Se lucreaza minim 2 ore/zi si maxim 7 ore/zi in functie de planul de lucru, care se stabileste de la inceput. Solutiile si ustensilele vor fi puse la dispozitie. In timpul efectuarii curateniei apartamentul este nelocuit de persoane. Se ofera plata/salariu in functie de orele lucrate, ceea ce se stabileste de la inceput. Pentru detalii sunati la tel. +40 722 155 877 si stabilim in continuare. Puteti scrie si pe WhatsApp la acelasi numar de telefon
-
Angajam muncitori in domeniul constructiilor. Se ofera salariu atractiv si conditii bune de lucru
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul www.megazonetimisoara.ro inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
Ingineri in constructii pentru proiectare. Cunoastere programe de proiectare. Cunoasterea functionala si constructiva a constructilor constitue conditie obligatorie. Conditii avantajoase d e salarizare.
-
Editare pe calculator, navigare internet, primirea si trimiterea de diverse informatii. Salar si conditii de munca avantajoase