Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-08 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam Manager de vânzări national

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:

  • 2

    Consultant zonal vanzari

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.

  • 6

    Închiriez camera cosmetică în salon - Braytim, Timișoara

    Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania

  • 20

    Angajam casiera pentru minimarket - 3500 lei NET

    Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7

  • 18

    Angajam muncitor necalificat, operator si lacatus

    Angajam muncitor necalificat, operator CNC-laser, lacatusi, sudori in fabrica de structuri metalice. Program de lucru 08-16:30, locatia fabricii zona Mehala. Pachet salarial atractiv, se stabileste in functie de calificare

  • Angajez necalificat salahor Timisoara Torontalului Plata saptamanal

    Angajez persoana harnica si responsabila in Timisoara str Torontalului. Plata la fiecare sfarsit de saptamana! NU ofer cazare! Doar din Timisoara! Necalificat la facut adeziv pentru Fatada blocuri, curatenie si altele. Salarii de la 4500 ron luna - 5500 luna in functie de performante Mai multe detalii la telefon!

  • 2

    Duca Cranes Timisoara angajează: ELECTRICIAN

    DUCA CRANES SRL își mărește echipa! De peste 10 ani oferim servicii de calitate, caracterizate prin transparență, eficiență și profesionalism, într-un domeniu de activitate îndrăzneț: reparație și întreținere a instalatiilor de ridicat (poduri rulante, macarale, electropalane, etc). Căutăm un coleg: Apt pentru lucrul la înălțime, în mod curent; Care deține cunoștințe de bază electrice mecanice de lăcătușărie sudură; Interesat să asimileze cunoștințe noi în domeniul instalațiilor de ridicat; Dinamic, atent la detalii, cu abilitați de comunicare și de lucru în echipă; Permis categoria B, autorizație de stivuitorist și cunoașterea legislației ISCIR - constituie avantaj. Împreună vom: Efectua lucrări de montare, reparare, revizii periodice la instalațiile de ridicat; Monta căi de rulare ale instalațiilor de ridicat; Constata și remedia defecte; Identifica și înlocui piesele defecte; Repune în funcțiune mecanisme. Angajații noștri au: O echipă dinamică în care se simt apreciați; Echipament de protecție și siguranță; Ore suplimentare plătite; Diurna la deplasare; Cheltuieli de cazare și masa pe timpul deplasărilor; Chirie în Timișoara - daca este cazul de relocare; Prime în funcție de performanțe.

  • Duca Cranes Timisoara angajeaza: ELECTROMECANIC

    DUCA CRANES SRL își mărește echipa! De peste 10 ani oferim servicii de calitate, caracterizate prin transparență, eficiență și profesionalism, într-un domeniu de activitate îndrăzneț: reparație și întreținere a instalatiilor de ridicat (poduri rulante, macarale, electropalane, etc). Căutăm un coleg: Apt pentru lucrul la înălțime, în mod curent; Care deține cunoștințe de bază electrice mecanice de lăcătușărie sudură; Interesat să asimileze cunoștințe noi în domeniul instalațiilor de ridicat; Dinamic, atent la detalii, cu abilitați de comunicare și de lucru în echipă; Permis categoria B, autorizație de stivuitorist și cunoașterea legislației ISCIR - constituie avantaj. Împreună vom: Efectua lucrări de montare, reparare, revizii periodice la instalațiile de ridicat; Monta căi de rulare ale instalațiilor de ridicat; Constata și remedia defecte; Identifica și înlocui piesele defecte; Repune în funcțiune mecanisme. Angajații noștri au: O echipă dinamică în care se simt apreciați; Echipament de protecție și siguranță; Ore suplimentare plătite; Diurna la deplasare; Cheltuieli de cazare și masa pe timpul deplasărilor; Chirie în Timișoara - daca este cazul de relocare; Prime în funcție de performanțe.

  • Contabil(ă) / Economist(ă) / Asistent Manager - DUCA CRANES Timisoara

    SC DUCA CRANES SRL Timisoara ANGAJEAZA: CONTABIL(Ă) / ECONOMIST(Ă) / ASISTENT MANAGER Localiatatea : Timisoara Sarcini in cadrul companiei : Receptioneaza, selecteaza, verifica, scaneaza documente Prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand in baza datele introduse, sorteaza, filteaza date) Pastreaza evidenta si arhiveaza documente (comenzi, proforme, etc) atat electronic, cat si pe suport de hartie Urmareste si actualizeaza stocurile de marfa si de rechizite Elaboreaza si gestioneaza comenzi de marfuri catre furnizori Receptioneaza marfa si inregistreaza facturile de la furnizori in contabilitate Preia / transmite documentele interne si asista administrativ angajatii Emite facturi catre clienti Se ocupa de partea administrativa a evenimentelor firmei Candidatul ideal: Persoana cinstita, loiala si disciplinata Studii superioare, ideal economice, finalizate (sau studii medii si experienta in facturare si receptie marfuri); Aptitudini pentru munca de birou intr-o firma mica (atentie la detalii, gestionare alternativa a diverselor activitati/proiecte); Cunostinte de operare PC (Word, Excel); Cunostinte primare/medii de contabilitate (operare facturi, preturi cu/fara TVA); Cunoasterea programului de facturare FACTURIS constituie avantj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Invatare rapida si disponibilitatea de a invata un domeniu complet nou; Limba engleza - constituie avantaj; Oferim : Pachet salarial atractiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica Ore suplimentare platite Chirie in Timisoara - daca este cazul Prime in functie de performante

  • Angajam Inginer CFDP, SOFER CATEG. B+C+E, mecanic, muncitori

    AXO UTIL SRL, firma de constructii drumuri din Timisoara, angajam: - Inginer CFDP - Sofer categoria B+C+E +ATESTAT - Sef formatie cu carnet categ. B+E - Muncitor calificat drumuri - Mecanic intretinere utilaje

  • 39

    Caut menajera pentru curățenie la apartamente

    Caut menajera pentru curatenie la apartamente in zonele : Centru aproape de piata Libertatii si piata Victoriei, Iulius Mall, Aradului, Gheorghe Lazar. Se lucreaza minim 2 ore/zi si maxim 7 ore/zi in functie de planul de lucru, care se stabileste de la inceput. Solutiile si ustensilele vor fi puse la dispozitie. In timpul efectuarii curateniei apartamentul este nelocuit de persoane. Se ofera plata/salariu in functie de orele lucrate, ceea ce se stabileste de la inceput. Pentru detalii sunati la tel. +40 722 155 877 si stabilim in continuare. Puteti scrie si pe WhatsApp la acelasi numar de telefon

  • 12

    LADOIPASI isi mareste echipa

    Cautam casieri si lucratori comerciali pentru magazinul nostru LADOIPASI din Calea Lipovei. Daca esti o persoana dinamica si cu chef de lucru esti persoana potrivita pentru echipa noastra. Responsabilitatile postului: -interactiunea cu clientii -asigurarea satisfactiei clientilor -aprovizionare magazin -gestionarea eficienta a stocului de marfa -realizarea rapoartelor de vanzari -relationare cu furnizorii -asigurarea indeplinirii targetului de vanzari LADOIPASI este o retea de magazine 100% romaneasca cu peste 2000 de magazine in toata tara si cu multe oportunitati de dezvoltare. Persoanei care se alatura echipei noastre ii oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masa -carduri cadou -bonusuri de performanta -program flexibil -mediu placut de lucru -oportunitati de dezvoltare -sef bun si intelegator -distractie si multe surprize placute Persoanele interesate pot depune un CV pe adresa de mail sau pe whatts up la tel nr. . pentru a usura procesul de recrutare va oferim un mic ajutor accesand link-ul de mai jos: https: marketmanager.ro cum-sa-faci-corect-un-cv

  • 4

    Angajam Gestionar depozit

    Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa pregateasca paletii pentru comenzile clientilor - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Strategic Ventures SRL a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!

  • 10

    Ambalator manual

    Responsabilitati: - Raspunde de ambalarea sortimentelor de paine, precum si de modul de ambalare al acestora in vederea evitarii deformarii painii, - La intrarea in tura se informeaza de la seful de schimb ce sortiment de paine se afla in lucru pentru ambalarea lui corespunzatoare. - Urmareste evitarea supraincarcarii mesei de receptie cu paine, pentru a se elimina deformarea painii. - Selecteaza navetele pentru a ambala painea numai in navete spalate, curate si uscate. - Stivuieste navetele cu paine pe carucioare, cu respectarea normelor stabilite. - Manipuleaza navetele cu paine Cerinte: - Minim studii generale - Rapiditate in miscari, dorinta de a invata lucruri noi - Persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu - Disponibilitate pentru program de lucru in trei schimburi (6-14; 14-22; 22-6) Se ofera: - salariu net 3030 lei - tichete de masa de 30 lei tichet - transport platit in suma maxima de 15 lei zi lucrata, functie de distanta

  • 3

    Angajam Operator la fabricarea produselor fainoase

    Căutați un loc de muncă în domeniul alimentar? Vă place să lucrați cu făina și să creați produse delicioase? Dacă da, atunci vă invităm să aplicați pentru postul de operator la fabricarea produselor fainoase. Veți face parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă, care se ocupă de producerea și ambalarea pâinii. Veți avea responsabilitatea de a urmări rețetele, de a folosi utilajele și de a respecta normele de igienă și calitate. Pentru a fi eligibil, trebuie să aveți studii medii, experiență în domeniu sau disponibilitate de a învăța, și să fiți serios, punctual și dornic de muncă. Programul de lucru este în 3 schimburi (06-14, 14-22 și 22-06). Oferim salariu motivant, bonuri de masă, decontarea transportului și prime de sărbatori. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți un CV lsau să ne sunați la numărul de telefon afișat. Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră!

  • 11

    Agasi angajeaza izolator instalatii termice

    Agasi angajează izolator pentru instalații termice Responsabilități: Aplicarea și instalarea materialelor de izolație termică pe diverse suprafețe și structuri Măsurarea, tăierea și modelarea materialelor izolatoare pentru a se potrivi cerințelor proiectului Asigurarea unei izolații termice eficiente și conforme cu normele și standardele de calitate Identificarea și remedierea problemelor potențiale legate de izolația termică Cerințe: Experiență anterioară în aplicarea izolației termice Cunoștințe privind diferitele tipuri de materiale izolatoare termice Atent la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie Respectarea normelor de siguranță și a regulilor de lucru Beneficii: Program de lucru de Luni până Vineri, 8 ore (program flexibil) Oferim salariu atractiv în funcție de experiență, implicare și rezultate Mediu de lucru plăcut, dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă Oferim și tichete de masă și prime Săptămânal activități recreative organizate de AGASI (fotbal și tenis de câmp) Trimiteți CV-ul dumneavoastră prin mesaj! Vă așteptăm!

  • 4

    Agasi angajeaza tinichigiu constructii

    Agasi angajează tinichigiu în construcții: Responsabilități: Executarea lucrărilor generale de tinichigerie pentru diverse elemente de construcții Montarea sistemelor de protecție din tablă pentru lucrări de izolații termice Beneficii: Program de lucru de Luni până Vineri, 8 ore (program flexibil) Oferim salariu atractiv în funcție de experiență, implicare și rezultate Mediu de lucru plăcut, dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă Oferim și tichete de masă și prime Săptămânal activități recreative organizate de AGASI (fotbal și tenis de câmp) Trimiteți CV-ul dumneavoastră prin mesaj! Mulțumim!

  • 11

    Frigotehnist loc de munca

    SC AGASI SRL angajează tehnician frigotehnist cu experiență! Atribuții generale: execută lucrări de întreținere, reparații, modificări, punere în funcțiune asupra instalațiilor și mijloacelor de producție, conform documentației; realizează repararea și întreținerea echipamentelor frigorifice de încălzire; constată pe teren defectările aparatelor și sistemelor aflate în funcțiune; efectuează modificări la sistemele deja în funcțiune. Candidatul ideal: calificare în domeniul electric frigorific instalații; experiență minim 2 ani în domeniul echipamentelor și instalațiilor electrice; permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Beneficii: program de lucru de luni până vineri, 8 ore (program flexibil); oferim salariu atractiv în funcție de experiență, implicare și rezultate; mediu de lucru plăcut, dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă; oferim și tichete de masă și prime; săptămânal activități recreative organizate de AGASI (fotbal și tenis de câmp). Trimiteți CV-ul dumneavoastră prin mesaj! Vă așteptăm!

  • 1

    Operatori call center italiana sau spaniola

    Compania Europe Energy Service Srl angajeaza operatori call center,vorbitori de limba spaniola sau italiana Program de lucru de 8 ore, de luni pana vineri, de la 10-18:30 Se ofera salariu motivant Locatia se afla in Timisoara, pe strada Simion Barnutiu Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul:

  • Electrician

    Cerinte: - studii in domeniul tehnic; - seriozitate, responsabilitate si orientare spre calitate; - autorizatie ANRE, reprezinta un avantaj Responsabilitati: - executia, modificarea si intretinerea intalatiilor electrice; - instalarea si punerea in functiune a echipametelor electrice; - diagnosticarea si remedierea defectiunilor; Daca te regasesti in cele de mai sus, asteptam CV-ul tau la adresa de email: ; Tel:

Salvează căutarea