Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-10-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam FREZOR CNC S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza FREZOR CNC, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar BRUT = 8548 lei; salar NET = 5000 lei, la care se adauga: - ore suplimentare, platite dublu - bonuri de masa de 40 lei zi, valoare estimata fiind de = 840 Lei luna - se ofera al 13-lea salar - plata chirie pentru relocare - zile de concediu de odihna acordate in functie de vechimea in firma Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati, la telefon , L-V - intre orele , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr. 146 B.
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Firma noastra de curatenie se extinde cu noile noastre proiecte si este in cautarea unor colegi noi, dedicati si profesionisti, pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana meticuloasa si responsabila, care isi propune sa creeze un mediu curat si primitor pentru clientii nostri, te invitam sa aplici pentru pozitia de operator de curatenie. Alatura-te noua si contribuie la succesul proiectelor noastre Ce Cautam? Pasionati de Curatenie pe Masina cu Om la Bord: Daca iubesti sa conduci si sa vezi rezultate imediate ale muncii tale, acest rol este pentru tine! Esti responsabil pentru mentinerea stralucirii si curateniei mediilor noastre de lucru, folosind echipament de ultima generatie. Specialisti in Pardoseli Stralucitoare: Cu ajutorul mopului nostru automat, misiunea ta va fi sa transformi fiecare colt al spatiului nostru intr-o capodopera de curatenie. Fie ca ai experienta sau esti la inceput de drum, noi te vom invata cum sa faci magie. De Ce Sa Te Alaturi Echipei DHAMANY? Mediu de Lucru Pozitiv: La DHAMANY, cultura noastra este centrata pe sprijin si dezvoltare. Ne mandrim cu un mediu de lucru inclusiv si prietenos. Oportunitati de Dezvoltare: Suntem dedicati cresterii personale si profesionale a fiecarui membru al echipei. Oferim formare continua si posibilitati de avansare. Pachet Competitiv de Beneficii: Oferim salarii competitive, bonusuri de performanta si alte beneficii care sa reflecte importanta ta pentru noi. In plus, fiecare membru al echipei primeste echipament de lucru de inalta calitate pentru a asigura confortul si eficienta in munca. Flexibilitate: Cautam persoane pentru angajare full-time si part-time. Daca esti in cautarea unui program flexibil, DHAMANY este locul potrivit pentru tine! Cum Sa Aplici? Esti entuziasmat sa te alaturi echipei noastre? Ai doua optiuni simple de aplicare: Sună-ne Direct: Daca preferi o abordare personala, suna-ne la numarul de telefon . Suntem gata sa raspundem intrebarilor tale si sa iti oferim mai multe detalii despre rol. Alatura-te DHAMANY azi si sa facem lumea un loc mai curat, impreuna!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Magazin nou deschis in zona calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de femeie de serviciu, program jumatate de norma doar dupamasa de la ora 17,00 la 22,00.de luni pana sambata. Salar 1500 lei net sau de la 16,00 - 22,00 cu salar de 2000 lei. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul din anunt.
-
HermesPos Soft pentru Restaurante - Bar - Fast Food pentru Noile case de marcat modele 2018-2019 cu jurnal electronic ! Include Include introducerea meniului dvs. Include Training pentru folosirea sistemului software Comanda o prezentare a softului acum la www. ab-soft.ro
-
NARU, locatie in zona Piata Unirii, angajeaza bucatar (preparator partea rece aperitive,salate,burgeri,etc) pentru bucatarie internationala. Concept fresh, echipa tanara, salar motivant! Program de 2 zile cu 2 . Informatii la telefon intre orele 12 - 22
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Angajam consilieri vanzari Jante auto si anvelope program 8 -17 Splaiul Grivita 3, -cunoastere minima siocial media, word, email ,marketing. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon
-
Montecatino Cafe angajeaza PIZZER! Candidatul ideal cunoaște regulile de igiena, este punctual si organizat, atent la detalii si dispus sa învețe. Acesta are capacitatea de a lucra atât singur, cat si in echipa. Experiența într-un job similar nu este obligatorie, însă constituie avantaj. Posibilitati de avansare. Salariile cresc in functie de vechimea pe care o veti ocupa la noi in societate. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, 2 mese asigurate, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, conditii de Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul www.megazonetimisoara.ro inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!
-
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Ahlas Design angajeaza montator mobilier cu experienta. Cerinte: cunostinte avansate despre mobilierul la comanda; experienta in executarea mobilierului si montarea acestuia; bune abilitati de comunicare si socializare; seriozitate si corectitudine in realizarea lucrarilor; Pachet salarial in functie de cunostinte intre 5.000 - 7.000 lei net. Pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati telefonic
-
Prestări servicii de Dezinsecție -Deratizare la Asociații de Proprietari,Scoli, Grădinițe, Restaurante, Patiserii,Etc,colaboram cu persoane Fizice și Juridice.Toate soluțiile sunt aprobate de Ministerul Sănătății și de DSP Timiș Eliberam Factura Chitanță,Proces Verbal Fise de Securitate pentru toate soluțiile folosite.
-
AUTODARIS CAR SERVICE, service auto situat in zona Lipovei, angajeaza Polishator Auto. Se ofera salariu motivant, echipa tanara si un mediu de lucru placut. Pentru detalii va rog sa sunati la numarul de telefon din anunt.
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Angajăm Operator Productie pentru unul dintre clientii nostri, companie producătoare de subansambluri electronice pentru industria automotive. Ce îți oferim? Salariu de incadrare 4218 de lei Brut; Tichete de masă de 35 de lei; Bonus de performanta; Al 13-lea Salariu; Primă de Paște și Crăciun; Asigurare medicală privată; Transport asigurat din Timișoara și de pe ruta Remetea Mare Izvin Recaș. Care o să fie responsabilitățile tale? Asamblarea, testarea si verificarea componentelor electronice. Ce ne dorim de la tine? Experiență pe o poziție similară; Disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi. Dacă ești o persoană responsabilă, te așteptăm să faci parte din echipa noastră! Pentru a discuta mai multe detalii, mă poți contacta la numărul 0723 606 593 sau pe adresa
-
Angajăm Operator SMT pentru unul dintre clientii nostri, companie producătoare de subansambluri electronice pentru industria automotive. Ce îți oferim? Salariu de incadrare 5000 de lei Brut; Tichete de masă de 35 de lei; Bonus de performanta; Al 13-lea Salariu; Primă de Paște și Crăciun; Asigurare medicală privată; Transport asigurat din Timișoara și de pe ruta Remetea Mare Izvin Recaș. Care o să fie responsabilitățile tale? O să setezi parametrii liniei de fabricație; O să operezi echipamentul din linia SMT. Ce ne dorim de la tine? Experiență pe o poziție similară; Disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi. Dacă ești o persoană responsabilă, te așteptăm să faci parte din echipa noastră! Pentru a discuta mai multe detalii, mă poți contacta la numărul 0723 606 593 sau pe adresa