Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Sculer matriter in industria automotive in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - cunostinte generale de mecanica - minim scoala profesionala sau liceu profil mecanic - cunostinte de desen tehnic, a aparatelor de masurare a cotelor (sublere, micrometre, ceas comparator, etc) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 - experienta profesionala in matriterie sau in procesele de fabricare si prelucrare a metalelor RESPONSABILITATI: - lucru in atelier specializat unde executa lucrari de intretinere si reparatie la matritele care deservesc masinile de injectie - cunoaste materialele din care sunt realizate matritele, cunoaste sculele, dispozitivele si verificatoarele folosite precum si tehnologiile de intretinere, reparare, demontare si asamblare a reperelor matritelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Casa Boemia angajează infirmieri asistenți cu experiența in domeniu sau nu. Salariul începe de la 3000 lei net. Pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Operatori call center Helpdesk in limba italiana. Cerinte: - Experienta in domeniu constituie un avantaj; - Abilitati de comunicare si atitudine deschisa catre client; - Limba italiana nivel avansat; - Prezenta fizica la birou nu se lucreaza de acasa; - Cunostiinte operare PC. Responsabilitati: - Gestionarea contactului telefonic cu clientul; - Acuratete in indentificarea si solutionarea problemelor tehnice. Ce oferim: - Pachet salarial competitiv si beneficii + bonuri de masa; - Contract pe perioada nedeterminata; - Perioada de training platita; - Mediu de lucru placut. Pentru detalii puteti sa sunati la nr de telefon sau ne puteti trimite CV-ul dvs pe adresa de e-mail
-
Esti în cautarea unui loc de muncă? Angajam Muncitori necalificati pentru o companie ce activeaza în domeniul constructiilor civile in telecomunicatii, din ITALIA. Cerinte: - Disponibilitate la efort fizic; - Experienta în domeniu constituie un avantaj; - Persoana serioasa, cu abilitati de munca în echipa; -Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational. - Permis de conducere cat B. Responsabilitati: - Executarea operatiunilor necesare pentru realizarea proiectului; - Indeplinirea sarcinilor cerute de seful direct. Ce iti oferim: - Pachet salarial motivant; - Cazare asigurata; - Program de lucru 8h/zi, cu posibilitate de ore suplimentare. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni pana Vineri, în intervalul orar 10:00 18:00 la numerele de telefon .
-
V-am pregătit o veste foarte specială: Hotelul Excelsior angajează o cameristă de excepție! Dacă vă place să aduceți zâmbete pe fețele oaspeților și vă simțiți ca acasă în domeniul hotelier, atunci suntem echipa perfectă pentru dumneavoastră! Ce veți face ca și cameristă la Hotelul Excelsior? Veți face camera fiecărui oaspete să strălucească ca un soare și să fie un veritabil cuib de confort. Veți fi magicianul care schimbă lenjeria și prosoapele cu o mișcare magică la fiecare check-out și check-in. Vă veți asigura că fiecare colț al hotelului rămâne mereu în ordine, astfel încât oaspeții să simtă o atmosferă plăcută și relaxantă. Dacă vă recunoașteți în descrierea noastră și sunteți pasionată de servicii de calitate, atunci sunteți candidata perfectă pentru postul nostru! Să nu uitați să aduceți cu voi zâmbetul și energia pozitivă, iar noi vă vom oferi o echipă prietenoasă și un mediu de lucru plin de satisfacții. Aplicați acum și fiți parte din experiența de neuitat pe care o oferim oaspeților noștri la Hotelul Excelsior! Pentru mai multe informații sau pentru a trimite CV-ul dumneavoastră, contactați-ne la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon Suntem nerăbdători să vă cunoaștem și să vă avem în echipa noastră extraordinară! Cu entuziasm, Echipa Hotel Excelsior
-
Restaurant angajeaza: Ospatari, Bucatar masa calda si Bucatar masa rece. Exterienta este obligatorie . Salariu atractiv. Daca te consideri o persona sociabila, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva, te asteptam in echipa noastra. Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la numarul de telefon:
-
Firma de prestari servicii, angajam in conditii avantajoase ALPINIST UTILITAR. Oferim salariu atractiv - 2000-3000 euro pentru lucru in strainatate. Candidatul ideal: - Capabil sa munceasca intr-o echipa tanara si dinamica. - Sa fie disponibil sa calatoreasca. - Abilitati de comunicare, flexibilitate, organizare. - Constituie avantaj atestatul de alpinist utilitar (dar nu este un criteriu eliminatoriu). - Permis de conducere cat.B sau C (constituie avantaj). Orasul localitatea - Timisoara Dumbravita. Asiguram cazare! Persoana de contact: Cristi Kiss Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la numarul de telefon :
-
Cautam persoane dinamice cu permis categ. B experienta in domeniul curierat livrari la domiciliu in domeniul Horeca, este un mare avantaj! Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Locatia noastra se afla in Dumbravita si livram DOAR PIZZA! Toate autoturismele noastre au aer conditionat!
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Esti in cautarea unui loc de munca? Angajam Excavatorist pentru o companie ce activeaza in domeniul constructiilor civile in telecomunicatii, din ITALIA. Cerinte: - Permis de conducere pentru excavator; - Calificare/ atestat de pregatire profesionala pentru excavator sau masini si utilaje terasamente; - Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational; - Experienta in domeniu; - Cunostinte de limba italiana nivel conversational. Responsabilitati: - Efectuarea excavarii propriu-zise a straturilor; - Asigurarea rezolvarii neconformitatilor. Ce iti oferim: - Pachet salarial motivant; - Cazare asigurata; - Program de lucru 8h/zi, cu posibilitate de ore suplimentare. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00- 18:00 la numerele de telefon .
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Compania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Saltele si Paturi tapitate angajeaza Muncitor necalificat . LOCATIE: Zona Sagului Platforma INCONTRO Cerintele postului pentru muncitor in depozit : -pregatire marfa pentru iesire in livrare -participarea la operațiuni de recepție a mărfii -aranjarea marfii in depozit -perspicacitate Program de lucru: 08:00 - 17:00 - de luni până vineri - UN SINGUR SCHIMB Pentru postul de operator productie paturi - montarea capataielor de paturi - manipularea bucatilor de pal ce sunt taiate la masina de debitat pal - postul presupune efort fizic sporit -asigurea ordinii la locul de munca. -manipularea marfii pe sectia respectiva. Program de lucru: 07:00 - 15:30 - de luni până vineri - UN SINGUR SCHIMB Oferim: -Salariu motivant + bonuri de masă -Echipament de lucru. -Prime de sarbatori. -Echipa tanara axata pe performante. Adresa: Platforma Incontro Asteptam apel dumneavoastră C.V pe platforma publi24 mesaj cu numarul de telefon.
-
TCC Dumbravita Angajam : Functia : muncitor necalificat ( femei ) la asamblarea si montarea pieselor pt aparataj electric . Cerinte Experienta nu este necesara Persoana serioasa si muncitoare Beneficii Salariu , tichete de masa , decontarea transportului, prima de prezenta , prima de Pasti , Craciun , Program de lucru 06.30-15.00 21 zile concediu odihna an CV-urile se depun la sediul firmei Dumbravita , Strada Gramma 10 A Informatii tel
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Angajam muncitor necalificat in domeniul montajului de usi si ferestre termopan. Asteptarile pe care le avem sunt: - seriozitate - omenie - harnicie - nu cerem experienta in domeniu Oferim: - un mediu de lucru pritenos - un program de lucru fix, de luni pana vineri - salariu fix + bonus in functie de implicare, seriozitate si comportament
-
Angajam Montator ferestre si usi cu geam termopan Cautam o persoana serioasa, harnica, responsabila si implicata. Persoana cu experienta in domeniu. Mediul de lucru este prietenos, programul de lucru este de luni pana vineri.
-
Promovat
Angajam sofer profesionist categoria D pentru transport turistic de persoane Cerinte : -sofer profesionist cu experiență in trafic national si international . -permis de conducere categoria D -atestat profesional pentru transport persoane -card digital pentru tahograf -aviz medical si psihologic pt siguranta circulatiei -cazier judiciar si auto Căutăm un om responsabil, onest, harnic,perseverent;si cu abilitățile de comunicare Lb engleza reprizinta un avantaj Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; -Bonus lunar în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare; -Mediu de lucru plăcut. CV-urile pot fi depuse la adresa de e-mail Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Calea Lugojului,,Timișoara