Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-01-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza dispeceri in domeniul transportului ! Program de lucru 8h pe zi Se lucreaza in schimburi Salariu motivant , nu necesita experienta , se considera un avantaj experienta in domeniu si cunoasteria limbii engleza si altor limbi straine ! Salariu incepe de la 2500 lei cu posibilitate de marire in functie de performantele dumneavoastra . Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V , 08 - 18
-
Promovat
R&F Solution GmbH angajam șofer cat D ptru lucru în Germania . Contract nedeterminat , nu se cere limba germana , salariu atractiv . Ptru detalii sunați la 0049 160 25 39 480 sau 0040 730 680 143
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Conditii: program 2 cu 2, experienta pe o pozitie similara, meniu international Salariu: 5000 - 7000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Recrutăm candidați pentru unul dintre clienții noștri, o fabrica din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. - Salariu cuprins între 5400 brut - Tichete de masă de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon.
-
Montecatino Cafe angajeaza PIZZER! Candidatul ideal cunoaște regulile de igiena, este punctual si organizat, atent la detalii si dispus sa învețe. Acesta are capacitatea de a lucra atât singur, cat si in echipa. Experiența într-un job similar nu este obligatorie, însă constituie avantaj. Posibilitati de avansare. Salariile cresc in functie de vechimea pe care o veti ocupa la noi in societate. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, 2 mese asigurate, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, conditii de Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Cerințe: limba germană la nivel B2+ sau C1 formare profesională și dovada aptitudinii de a lucra la instalații electrice de înaltă tensiune întreținerea și repararea instalațiilor electrice sub tensiune experiență de a lucra la stațiile electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere Vă oferim: 19,00 euro brutto pe oră + 8,50 euro diurnă pe oră contract de muncă pe perioadă nedeterminată înregistrare (impozite, asigurări) asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Bonusuri suplimentare: concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. la adresa de mail: Date de contact: +4936165759292
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale. Durata curselor este de aproximativ 3-4 saptamani. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul pe tara 3300 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion (echipaje) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale tur-retur. Durata curselor este de aproximativ 1 saptamana. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Domiciliu stabil in localitatea Timisoara sau zonele limitrofe; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul minim pe economie; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Promovat
Ecomid-Serv angajeaza o femeie (preferabil o tanara pensionara) pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului. Program de lucru L-V, 11.00-14.00, salarizare 800-1000 lei net luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Relatii suplimentare la telefon,
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Firma Samson Security angajează agenți de securitate cu si fără atestat de calificare profesională din Mosnita și împrejurimi pentru obiectiv șantier în Mosnita Nouă . Salariul începând cu 2500 lei NET (în mână), până la 2850 lei , program (12 24; 12 48). Căutăm agenți cu permis de conducere Cerințe: cetățenie română, cazier curat, apt medical, seriozitate, experiența într-un post similar constituie avantaj. Vă așteptăm la un interviu de Luni până Vineri la ora 09:30 la sediul nostru din Mosnita Nouă ,str București,nr 1 sau telefonic la numărul din anunț
-
Servicii profesionale de gradinarit Esti peisagist , gradinar , constructor si vrei sa semeni o suprafata mare de gazon repede sau ai o gradina mare si vrei sa semeni gazon si sistem de irigare ? Daca da , atunci noi iti oferim solutia: Dupa 24 ani de experienta in domeniu in care am investit constant in utilaje si echipamente profesionale . Pregatirea terenului,semanatul terenului si inclusiv sistemul de irigare automatizat . - Tractor cu freza Kubota 2420 -Defisari terenuri capacitatea 5-20 ha zi - Utilaj pentru nivelat cu lama laser - Semanatoare de gazon profesionala capacitate 1800mp h -Tocator crengi 3O cp -capacitatea de lucru 10-12 mc h -Masini de tuns iarba pentru suprafete mari -Aeratoare mari si scarificatoare -Defisari pentru orice suprafete . -Sistem de drenaj . Soluti de pompare a apei. Ce iti oferim noi? - Posibilitatea de a inchiria utilajele cu operator calificat. - Transportul utilajului pana in locatia la care se executa lucrarea. - Posibilitatea de a executa sistemul de irigati profesional pentru gazonul tau - Deplasari oriunde in tara. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Preturi: se negociaza punctual pe suprafata. Deplasarea se face cu masinile din dotarea firmei. *Pret deplasare 2 Lei km se calculeaza dus intors. *Preturiile nu contin TVA. Facebook Servicii peisagistice Pretul lucrarilor ce urmeaza a fi executate se ofera numai in urma intalniri cu clientul si stabilirea necesitati materialelor +manopera aferenta si a tuturor detalilor ce urmeaza a in lucrarea de prestari servicii . Dezinsectie si deratizare. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Servicile executate au garantie si post garantie pe baza unui contract.sau comanda. Lucrarile sunt executate cu personal calificat si utilaje profesionale la standarele UE. Pentru toate lucrarile oferim garantie si factura. Facebook Servicii peisagistice
-
Studii geotehnice cladiri de orice inaltime, infrastructura, edilitare, cu prelevare de probe si analize sol. Laborator de incercari in constructii de gradul II autorizat.
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza pentru o statie OMV de top din Timisoara (zona Sp. Judetean): - CASIERI - LUCRATORI PLATFORMA Cerinte: Seriozitate, atitudine pozitiva. Comportament demn, civilizat in relatia cu clientii. Disponibilitate de lucru în ture (12 24; 12 48). Beneficii: Salar fix, spor de noapte, spor de w-end sarbatori legale. Bonuri de masa. SALAR LUNAR INTRE 3300- 3800 Loc de munca stabil, conditii de lucru la cele mai bune standarde. Colectiv tanar si unit. Contract de munca legal cu toate beneficiile acordate conform legii. Va asteptam cu drag in echipa noastra!!! CV-uri la adresa. Relatii la telefon .
-
Firma de constructii angajeaza muncitori pentru lucrari termosistem ,zidari si necalificati. Facem angajari ,vino in echipa noastra .Angajam lucratori pentru fatade termosistem la blocuri,,zidari si necalificati Oferim salariu motivant in functie de performante ,8 ore pe zi,program de luni pana Vineri.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.