Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-02-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator Router CNC. Cerinte: Absolvent de liceu/scoala profesionala tehnica; Experienta relevanta de minim 2 ani ca operator utilaje cu comanda numerica; Seriozitate, spirit de echipa, capacitate de comunicare cu programatorul CNC, proiectantii si productia; Capacitate de intelegere a desenelor tehnice; Capacitate de ajustare a programelor atunci cand este necesar; Cunostinte legate de freze si utilizarea acestora pe diferite materiale. Responsabilitati: Operare router 3 axe pentru prelucrare: carton, plastic, plexiglas, mdf; Indeplineste toti pasii necesari specifici de la setare masina la "pus pe masa"; Asigura functionarea si intretinerea optima a masinii; Gestioneaza frezele (comanda, ascutire); Seriozitate, organizare, inclinatie tehnica, capacitate de adaptare la situatii neprevazute aparute in producție. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Angajam soferi pentru 3.5 TONE (cu domiciliu in Timisoara sau localitati limitrofe) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri. Cursele se efectueaza in toata Europa. Cerinte obligatorii: - Domiciliu stabil in Timisoara sau localitati limitrofe; - Permis auto categoria B; - OBLIGATORIU experienta profesionala sofer cat. B TRANSPORT MARFA. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (55 euro zi calendaristica) + salariul minim pe economie.
-
Promovat
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800746 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel&Restaurant Trio, Giroc, judet Timis, angajeaza - ajutor bucatar - ospatar Relatii la telefon
-
Caut menajera pentru curatenie la apartamente in zonele : Centru aproape de piata Libertatii si piata Victoriei, Iulius Mall, Aradului, Gheorghe Lazar. Se lucreaza minim 2 ore/zi si maxim 7 ore/zi in functie de planul de lucru, care se stabileste de la inceput. Solutiile si ustensilele vor fi puse la dispozitie. In timpul efectuarii curateniei apartamentul este nelocuit de persoane. Se ofera plata/salariu in functie de orele lucrate, ceea ce se stabileste de la inceput. Pentru detalii sunati la tel. +40 722 155 877 si stabilim in continuare. Puteti scrie si pe WhatsApp la acelasi numar de telefon
-
Pizzeria La Maria din Timisoara cauta ospatar a, cu norma intreaga, contract nedeterminat. Se lucreaza 2 cu 2 Cautam o persoana experimentata si ordonata. Ne puteti trimite CV-urile aici sau ne puteti contacta telefonic.
-
Promovat
Candidatul ideal Cerinte: - Rezistenta la munca fizica - Seriozitate, disciplina - constituie avantaj autorizatia ISCIR ca si stivuitorist Descrierea jobului Responsabilitati: participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei; participa la efectuarea receptionarii cantitative si calitative a marfii; manipuleaza,ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii catre clienti; participa la efectuarea inventarelor totale/partiale ale stocului de marfa; . Nu este necesarea experienta, insa experienta anterioara prezinta un avantaj Respecta instructiunile de lucru care se refera la manipularea si depozitarea marfurilor . Participa la imbunatatirea sistemului de depozitare Oferim: - seriozitate, puctualitate - echipa tanara si dinamica - posibilitatea de instruire si promovare
-
Magazin nou deschis in zona calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de femeie de serviciu, program jumatate de norma doar dupamasa de la ora 17,00 la 22,00.de luni pana sambata. Salar 1500 lei net sau de la 16,00 - 22,00 cu salar de 2000 lei. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul din anunt.
-
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica din Lugoj, jud Timis. CERINTE: - minim 8 clase - domiciliu stabil in Lugoj - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - experienta anterioara in activitate de productie reprezinta avantaj RESPONSABILITATI: - verificare vizuala a pieselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Angajam Sculer matriter in industria automotive in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - cunostinte generale de mecanica - minim scoala profesionala sau liceu profil mecanic - cunostinte de desen tehnic, a aparatelor de masurare a cotelor (sublere, micrometre, ceas comparator, etc) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 - experienta profesionala in matriterie sau in procesele de fabricare si prelucrare a metalelor RESPONSABILITATI: - lucru in atelier specializat unde executa lucrari de intretinere si reparatie la matritele care deservesc masinile de injectie - cunoaste materialele din care sunt realizate matritele, cunoaste sculele, dispozitivele si verificatoarele folosite precum si tehnologiile de intretinere, reparare, demontare si asamblare a reperelor matritelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta
-
Promovat
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800746 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
Promovat
Descriere Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Inchiriez scaun, manichiura, coafura, cosmetica. Calea Girocului Timisoara. Tel.
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Opera Hotel este în căutarea unui ospătar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre de ospitalitate de top. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și prietenos, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Responsabilități: Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către mese Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre Asigurarea unei experiențe plăcute și de calitate pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare Atenție la detalii și orientare către satisfacția clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Training și dezvoltare profesională continuă Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei Dacă ești pasionat de industria ospitalității și ai abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară, te invităm să aplici pentru poziția de ospătar mic dejun la Opera Hotel. Așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !