Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-02-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 7000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Promovat
Locatie in zona Unirii angajeaza Barman si Ospătar, program de lucru 2 zile cu 2 zile, 2 weekend-uri libere pe luna. Salariul este intre 2800 si 3200 in functie de experienta , plus alte beneficii. Mai multe detalii la telefon :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajez șofer pe camion 40t.chiar și incepator.de preferat zona Timișoara sau împrejurimi. informații mai multe la telefon.
-
SC Valer Gri SRL Angajez persoană cu experiență/ fără experiență în domeniul construcțiilor. Pentru mai multe detalii contactați telefonic.
-
Statie distributie carburanti, angajam LUCRATOR COMERCIAL CERINTE Studii medii (domeniul tehnic economic reprezinta avantaj) - Experienta in comert (retail), 1-3 ani - Experienta pe post similar reprezinta avantaj - Experienta dovedita in livrarea de rezultate la nivel de coordonator al unei echipe de - Tehnici si metode de vanzare (retail) gestiune. - Cunostinte despre produsele petroliere si piata de combustibili (reprezinta avantaj). - Cunostinte privind diverse instrumente si tehnici de plata. - Limbi straine: Engleza minim nivel mediu (orice alta limba straina cunoscuta constituie un avantaj) - Operare calculator: Pachet MS Office cunostinte medii (Outlook, Word), cunostinte Excel (reprezinta avantaj). - Atitudine proactiva - Persoana analitica - Abilitati de organizare, planificare si control - Abilitati de prezentare, comunicare si relationare RESPONSABILITATI - Ofera servicii excelente, constand in coordonarea activitatii si personalului din subordine si adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor - Supervizeaza si efectueaza operatiuni financiare specifice statiei distributie carburanti, conform prevederilor procedurilor interne - Dezvolta, promoveaza si monitorizeaza imaginea companiei pe piata, in relatie cu clientii statiei distributie carburanti - Identifica noi oportunitati de crestere a volumului de vanzari in scopul dezvoltarii activitatii statiei distributie carburanti si cresterii rentabilitatii acesteia - Cunoaste, comunica si implementeaza noile politici in statie, conform politicilor si procedurilor interne ale companiei - Verifica stocurile, datele de valabilitate, supervizeaza intocmirea comenzilor si receptionarea marfii, cu scopul de a asigura o functionare eficienta a statiei - Comunica si implementeaza procedurile interne de functionare a statiei distributie carburanti in vederea servirii in conditii optime a produselor comercializate
-
Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.
-
Firma serioasa angajam sudori si lacatusi . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
-
Lucrări de calitate detali la nr de telefon pe raza județului Caraș-Severin și județului Timiș
-
Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: .
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Cerinte: experienta constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; persoana serioasa, comunicativa; Oferim: contract munca perioada nedeterminata, salariu decent, loc munca stabil, liniste. Tel. mob:
-
Compania LUCEMELIN SRL din Timisoara angajeaza RECTIFICATOR Ce cautam: -operator masina de rectificare plan si/sau rotund cu centre si fara centre - experienta 10 ani in prelucrarea metalelor Cautam oameni seriosi, cu cel putin 10 ani experienta, buni colegi, care cauta o firma serioasa si un mediu de lucru placut si sigur, ceea ce si oferim. Locul de munca e in Timisoara.
-
-
DHAMANY, o companie de renume in domeniul facility si property management, cauta urgent sa angajeze 7 persoane pentru echipa noastra de curatenie. Detalii post: Numar poziții disponibile: 7 Salariu: Intre 2700 si 5500 lei net, in functie de calificari si experienta. Tip contract: Contract de munca pe perioada nedeterminată, cu toate taxele si impozitele platite conform legislatiei in vigoare Echipament: Furnizat de companie Locatie: Timisoara, Romania Beneficii: Cursuri de perfecționare: Pentru angajatii cu minim 6 luni vechime in firma, oferim cursuri de perfectionare la Bucuresti, alaturi de cei mai experimentati profesionisti in domeniu Dezvoltare profesională: Oportunitatea de a creste într-o companie de prestigiu Cerințe: Experienta in domeniul curateniei (preferabil, dar nu obligatoriu) Atentie la detalii si dedicare in indeplinirea sarcinilor Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipă Cum sa aplici: Pentru aplicare și detalii suplimentare, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: .
-
Societate comerciala cu vechime in trasportul de marfuri generale,angajeaza sofer profesionist pentru ansamblu format din cap tractor si semiremorca bascula. Cursele sunt locale Arad Timisoara,salariu motivant.
-
Locatia noastra se afla pe str CIRCUMVALATIUNII programul este de 8 ore , salariul este de aprox 2900 lei net . Mai multe detalii la nr de telefon ,cv-urile se pot lasa pe mail
-
Cafe Print! Situat in Cal Aradului, angajeaza ospatari. Program 2 zile 2 zile libere,08.00-24.00 Sarbatori legale,libere Prime de sarbatori Prima zi de nastere Daca esti o persoana responsabila,serioasa,punctuala si vesela,nu ezita sa ne contactezi
-
Companie Moderna si Noua Cu specific de productie, cautam un Leader de Productie! Denumire Rol: Coordonator de Productie Subordonare: Managerului Operational Descriere Generala: Asigurarea fluxurilor optime de materiale în cadrul zonei gestionate; supervizând procesele de producție și gestionând resursele disponibile (inclusiv resursele umane) pentru a pregăti și implementa producția conform programului și cerințelor clienților. Responsabilitati Asigurarea fluidității procesului de producție prin gestionarea corespunzătoare a fluxului de materiale în lanțul de aprovizionare și a resurselor umane. Supravegherea implementării programului de producție - monitorizarea executării sarcinilor de producție și a metodei de stabilire a lucrărilor. Participarea activă în managementul proiectelor de implementare a noilor produse procese și îmbunătățiri de procese. Gestionarea indicatorilor KPI definiți și elaborarea planurilor de îmbunătățire în caz de abateri. Colaborarea la elaborarea bugetului Departamentului de Fabricație. Supervizarea angajaților din producție și planificarea acesteia, motivarea angajaților și indicarea principalelor direcții ale activităților. Controlul tranzacțiilor efectuate în modulul de producție al sistemului SAP în ceea ce privește corectitudinea lor și conformitatea datelor introduse. Colaborarea cu departamentul de calitate în eliminarea problemelor de calitate și introducerea de acțiuni corective și preventive. Optimizarea proceselor legate de gestionarea deșeurilor generate în procesul de producție. Executarea altor sarcini atribuite de supervizor necesare pentru buna funcționare a departamentului sau companiei. Managementul echipei. Cerinte Concentrare pe atingerea obiectivelor. Abilitatea de a rezolva probleme. Abordare LEAN. Învățare rapidă și deschidere către schimbare. Abilități de gândire analitică. Cunoștințe despre instrumentele Lean îmbunătățire continuă. Metodologia și instrumentele de rezolvare a problemelor. Conformitatea producției cu cerințele specifice ale clientului și specificațiile produsului. Proceduri și metode standard (OPL, ajutoare vizuale, instruirea personalului). Cerințele ISO 9001. Cunoștințe generale despre reglementările legale ale Legii Muncii. Engleza cel puțin la nivel mediu conversational. Numar Angajati in Productie: 16 Plan de Crestere si Angajare: 15 angajați bugetați pentru 2024 Locație: Sanandrei, la 10 minute de Timișoara Program de Lucru: 8 ore zi, 7:00 - 15:30 (cu pauza de masă) Beneficii 1. 13 salarii 2. Bonus în cuantum de 10% din venitul anual 3. Tichete masă în valoare de 40 lei (800 lei lună) 4. Asigurări de sănătate private 5. Sediu nou, de ultimă generație, cu săli de ședințe și birouri moderne pentru confortul maxim în fiecare zi de lucru. 6. Masă de ping-pong în zona de producție, pentru relaxare și distracție. 7. Cafetărie în sediu pentru momente relaxante și confortabile. 8. Cultură umană bazată pe colaborare și respect, element diferentiator în comparație cu alți competitori. 9. Productia este foarte bine organizata, cu conditii excelente de lucru și curățenie. Informații despre Salariu: Se oferă în cadrul interviului. Pentru detalii suplimentare și aplicare, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: [] sau să sunați la: [ ]
-
SC Bianco Group SRL, înregistrată la ORC sub nr. J35 1471 2006, cod fiscal: 18630874, angajează: lucrător comercial (1 post). Condițiile necesare pentru ocuparea posturilor sunt următoarele: Studii: -generale, medii -îndemânare, disciplină a muncii, flexibilitate, buna gestionare a mai multor sarcini concomitent -corectitudine CV-urile se depun prin e-mail până la data de 26.03.2024 la:
-
Angajam personal operator pentru sectie de producie Locatie:Ciarda Rosie Domeniu:cablaje diferite Munca intr-un singur schimb Necesar interviu
-
Inchiriez post frizerie,coafura,cosmetica,gene.Salonul se afla în zona complex,clientela formata,vad foarte bun