Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-02-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Promovat
MVT LOGISTIK SRL ANGAJEAZA SOFERI CU O MINIMA EXPERIENTA PENTRU RUTE DE COMUNITATE SAU TUR-RETUR . CASTIG LUNAR 2400 EUR .
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam lucratori comerciali,casieri, chiar si fara experienta si sefi de tura,doar cu experienta pentru magazinul Profi de pe strada Mures,nr.118 B,Timisoara! Cautam oameni seriosi si dornici sa munceasca!Experienta constituie un avantaj! Oferim conditii de munca si salarii atractive plus tichete de masa!
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 8000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Conditii: program 2 cu 2, experienta pe o pozitie similara, meniu international Salariu: 5000 - 7000 lei
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta, Pentru ajutor secundar nu se solicita experienta Program: 2 cu 2 Salariu: 3200 - 4500 lei
-
Promovat
Atributii: Spalat de Vase, Curatenie bai, vestiare, curte, bucatarie Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare Program: 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30, str Calan nr 2 Salariu: 2600 - 2900 lei
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 ani , pentru proiectele de INTERN ( tara si regional ) , COMUNITATE , TREN, TUR RETUR : CISTERNE ALIMENTARE (EXTERN) Pentru mai multe info va stam la dispozitie , luni - vineri 09.30 - 16.00 la tel nr: 0479 278 400
-
Compania noastra este in cautarea unui SEF DEPOZIT pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea depozitului nostru si va fi implicat in toate aspectele legate de depozitare si distributie. Responsabilitati: * Gestionarea depozitului si asigurarea ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu politicile si procedurile companiei; * Supervizarea si coordonarea activitatilor de depozitare si distributie; * Coordoneaza si administreaza personalul din subordine(planificari de concedii, etc.) ; * Asigura bunul mers al fluxului de intrari iesiri de marfuri din depozit, respectand regulile interne si legislatia in vigoare; * Asigurarea ca toate marfurile sunt stocate in siguranta si in mod corespunzator, respectand toate normele de siguranta; * Planificarea si organizarea activitatilor de incarcare si descarcare a marfurilor, precum si a transportului acestora; * Introducere si eliberare marfa in din magazie, pe baza documentelor de intrare iesire; * Cunostinte de operare in sistemul WMS a acestor intrari iesiri de marfa; * Coordonare activitate intrari iesiri; * Coordonarea si supervizarea personalului din depozit, asigurandu-se ca acestia respecta toate politicile si procedurile companiei; * Intocmirea rapoartelor si a documentelor necesare pentru a asigura o buna gestionare a depozitului. Cerinte : * Experienta anterioara in gestionarea depozitelor sau a operatiunilor logistice; * Cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor; * Studii medii superioare; * Cunostinte limba engleza nivel B1 minim (scris + vorbit) ; * Cunostinte operare PC (WMS), SAP; * Seriozitate, responsabilitate, spirit de echipa; * Persoana integra, harnica, cu viziune si abilitati organizatorice si in lucru cu oamenii; * Gandire analitica, seriozitate, asumanrea responsabilitatilor ; * Capacitatea de a gasi solutii si de a lua decizii in situatii atipice si sub presiunea timpului ; * Autorizare ISCIR, abilitati manipulare utilaje ISCIR; * Permis conducere categoria B; * Abilitati excelente de organizare si planificare; * Persoana ordonata, disciplinata; * Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona mai multe sarcini simultan; * Abilitati de comunicare si coordonare a personalului; Beneficii: * Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv ; * Tichete de masa in valoare de 30 lei ; * Asigurare medicala ; * Decontare transport ; * Prime de sarbatori ; * Oportunitati de dezvoltare profesionala si de avansare in cadrul companiei; * Mediu de lucru dinamic si placut, cu o echipa de profesionisti dedicati. Daca esti o persoana motivata si dornica sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te incurajam sa aplici pentru pozitia de gestionar depozit. Trimite-ne CV-ul tau actualizat si o scurta descriere a experientei tale in domeniu. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
TCC Dumbravita Angajam : Functia : muncitor necalificat ( femei ) la asamblarea si montarea pieselor pt aparataj electric . Cerinte Experienta nu este necesara Persoana serioasa si muncitoare Beneficii Salariu , tichete de masa , decontarea transportului, prima de prezenta , prima de Pasti , Craciun , Program de lucru 06.30-15.00 21 zile concediu odihna an CV-urile se depun la sediul firmei Dumbravita , Strada Gramma 10 A Informatii tel
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Firma de prestari servicii, angajam in conditii avantajoase ALPINIST UTILITAR. Oferim salariu atractiv - 2000-3000 euro pentru lucru in strainatate. Candidatul ideal: - Capabil sa munceasca intr-o echipa tanara si dinamica. - Sa fie disponibil sa calatoreasca. - Abilitati de comunicare, flexibilitate, organizare. - Constituie avantaj atestatul de alpinist utilitar (dar nu este un criteriu eliminatoriu). - Permis de conducere cat.B sau C (constituie avantaj). Orasul localitatea - Timisoara Dumbravita. Asiguram cazare! Persoana de contact: Cristi Kiss Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la numarul de telefon :
-
Angajam: Barman si Bucatar masa rece -cu experienta, zona Libertatii Timisoara. Exterienta este obligatorie . Salariu atractiv. Daca te consideri o persona sociabila, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva, te asteptam in echipa noastra. Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la numarul de telefon:
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
Suntem in cautarea unei persoane sociabile, calculate si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Timis. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului TM (mai exact TIMISOARA (oras)) si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant, care este format din componenta fixa, componenta variabila (bonusuri) si tichete de masa in valoare de 35 ron zi. Mai mult, te vei folosi de masina si telefonul de firma pentru a-ti duce sarcinile zilnice la bun sfarsit Aplica acum si, daca te potrivesti profilului, te vom contacta noi! Tel. (EMA)