Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-04-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Angajam Operatori Productie pentru unul dintre clientii nostri, o companie care produce cele mai folosite produse pentru circuite in domeniul electronicii de putere si, de asemenea, activeaza in producția de materiale de lipire și cositorit, precum și de adezivi pentru industria electronica. Program de lucru: 4 si 3 schimburi. Cerinte: - Studii medii finalizate; - Experienta in productie; Oferim: - Pachet salarial motivant; - Bonus de Crăciun; - Al 13-lea salariu; - Tichete de masă de 30 ron; - Asigurare privată de sănătate; - Transport asigurat gratuit din Timisoara si zonele limitrofe: Cruceni, Foeni,Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Voiteg, Jebel, Padureni, Parta si Sag. - Mediu de lucru plăcut într-o companie multinațională. Te-am facut curios? Aplica si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator Router CNC. Cerinte: Absolvent de liceu/scoala profesionala tehnica; Experienta relevanta de minim 2 ani ca operator utilaje cu comanda numerica; Seriozitate, spirit de echipa, capacitate de comunicare cu programatorul CNC, proiectantii si productia; Capacitate de intelegere a desenelor tehnice; Capacitate de ajustare a programelor atunci cand este necesar; Cunostinte legate de freze si utilizarea acestora pe diferite materiale. Responsabilitati: Operare router 3 axe pentru prelucrare: carton, plastic, plexiglas, mdf; Indeplineste toti pasii necesari specifici de la setare masina la "pus pe masa"; Asigura functionarea si intretinerea optima a masinii; Gestioneaza frezele (comanda, ascutire); Seriozitate, organizare, inclinatie tehnica, capacitate de adaptare la situatii neprevazute aparute in producție. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa -Calificare la locul de munca. Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu DE LA 3500 ron net,in functie de experienta
-
Firmă de construcții angajează muncitori calificați necalificați : - dulgheri - fierari - zidari - salaori Oferim : - Contract de munca - Pachet salarial atractiv - Cazare - Transport la locul de munca Cerem : - Seriozitate Doresc sa fiu contact de muncitori cât se poate de serioși pentru o colaborare lungă Stăniloiu Construct SRL Multumesc
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Firma Saratoga prezentă din 1994 pe piața IT caută personal calificat pentru extinderea departamentului tehnic (electronica, antiefractie, video, detecție incendiu și control acces) Cerințe: Studii medii obligatorii, avantaj pentru cei cu profil electric, electrotehnic sau telecomunicații. Capacitate de a înțelege documentația tehnică din domeniu (inclusiv în limba engleză). Experiență în sisteme de securitate (antiefracție, control acces, detectie incendiu sau sisteme video) Comunicativ, dinamic, cu simțul răspunderii. Obligatoriu cazier curat. Carnet de conducere cat. B Domiciliat în județul Timiș. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet de motivare salarial asigurari medicale, telefon mobil, etc. Cursuri permanente de pregătire în domeniu. Bonificații în funcție de evaluările periodice. Oportunități de dezvoltare profesională. Acces la ultimele noutăți din domeniu.
-
Angajam muncitor necalificat, operator CNC-laser, lacatusi, sudori in fabrica de structuri metalice. Program de lucru 08-16:30, locatia fabricii zona Mehala. Pachet salarial atractiv, se stabileste in functie de calificare
-
Angajez persoana harnica si responsabila in Timisoara str Torontalului. Plata la fiecare sfarsit de saptamana! NU ofer cazare! Doar din Timisoara! Necalificat la facut adeziv pentru Fatada blocuri, curatenie si altele. Salarii de la 4500 ron luna - 5500 luna in functie de performante Mai multe detalii la telefon!
-
Kuchinox SRL angajeaza operatori productie pentru fabrica deschisa in cadrul parcului industrial CTPark Timisoara II din localitatea Ghiroda. Nr. posturi: 10 Cerinte: - disponibilitate de lucru in doua schimburi; - persoana serioasa si responsabila; - abilitati de comunicare; - experienta ca operator productie constituie avantaj; - disponibil la munca solicitanta dpdv fizic; - 8 clase. Oferim: * un loc de munca intr-o companie cu un mare potential de dezvoltare; * salariu atractiv; * bonusuri in functie de performanta; * tichete de masa in valoare de 30 ron zi; * transport asigurat din Timisoara (puncte prestabilite); * abonament medical; * asigurare accidente; * contract de munca. Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra.
-
DUCA CRANES SRL își mărește echipa! De peste 10 ani oferim servicii de calitate, caracterizate prin transparență, eficiență și profesionalism, într-un domeniu de activitate îndrăzneț: reparație și întreținere a instalatiilor de ridicat (poduri rulante, macarale, electropalane, etc). Căutăm un coleg: Apt pentru lucrul la înălțime, în mod curent; Care deține cunoștințe de bază electrice mecanice de lăcătușărie sudură; Interesat să asimileze cunoștințe noi în domeniul instalațiilor de ridicat; Dinamic, atent la detalii, cu abilitați de comunicare și de lucru în echipă; Permis categoria B, autorizație de stivuitorist și cunoașterea legislației ISCIR - constituie avantaj. Împreună vom: Efectua lucrări de montare, reparare, revizii periodice la instalațiile de ridicat; Monta căi de rulare ale instalațiilor de ridicat; Constata și remedia defecte; Identifica și înlocui piesele defecte; Repune în funcțiune mecanisme. Angajații noștri au: O echipă dinamică în care se simt apreciați; Echipament de protecție și siguranță; Ore suplimentare plătite; Diurna la deplasare; Cheltuieli de cazare și masa pe timpul deplasărilor; Chirie în Timișoara - daca este cazul de relocare; Prime în funcție de performanțe.
-
DUCA CRANES SRL își mărește echipa! De peste 10 ani oferim servicii de calitate, caracterizate prin transparență, eficiență și profesionalism, într-un domeniu de activitate îndrăzneț: reparație și întreținere a instalatiilor de ridicat (poduri rulante, macarale, electropalane, etc). Căutăm un coleg: Apt pentru lucrul la înălțime, în mod curent; Care deține cunoștințe de bază electrice mecanice de lăcătușărie sudură; Interesat să asimileze cunoștințe noi în domeniul instalațiilor de ridicat; Dinamic, atent la detalii, cu abilitați de comunicare și de lucru în echipă; Permis categoria B, autorizație de stivuitorist și cunoașterea legislației ISCIR - constituie avantaj. Împreună vom: Efectua lucrări de montare, reparare, revizii periodice la instalațiile de ridicat; Monta căi de rulare ale instalațiilor de ridicat; Constata și remedia defecte; Identifica și înlocui piesele defecte; Repune în funcțiune mecanisme. Angajații noștri au: O echipă dinamică în care se simt apreciați; Echipament de protecție și siguranță; Ore suplimentare plătite; Diurna la deplasare; Cheltuieli de cazare și masa pe timpul deplasărilor; Chirie în Timișoara - daca este cazul de relocare; Prime în funcție de performanțe.
-
SC DUCA CRANES SRL Timisoara ANGAJEAZA: CONTABIL(Ă) / ECONOMIST(Ă) / ASISTENT MANAGER Localiatatea : Timisoara Sarcini in cadrul companiei : Receptioneaza, selecteaza, verifica, scaneaza documente Prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand in baza datele introduse, sorteaza, filteaza date) Pastreaza evidenta si arhiveaza documente (comenzi, proforme, etc) atat electronic, cat si pe suport de hartie Urmareste si actualizeaza stocurile de marfa si de rechizite Elaboreaza si gestioneaza comenzi de marfuri catre furnizori Receptioneaza marfa si inregistreaza facturile de la furnizori in contabilitate Preia / transmite documentele interne si asista administrativ angajatii Emite facturi catre clienti Se ocupa de partea administrativa a evenimentelor firmei Candidatul ideal: Persoana cinstita, loiala si disciplinata Studii superioare, ideal economice, finalizate (sau studii medii si experienta in facturare si receptie marfuri); Aptitudini pentru munca de birou intr-o firma mica (atentie la detalii, gestionare alternativa a diverselor activitati/proiecte); Cunostinte de operare PC (Word, Excel); Cunostinte primare/medii de contabilitate (operare facturi, preturi cu/fara TVA); Cunoasterea programului de facturare FACTURIS constituie avantj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Invatare rapida si disponibilitatea de a invata un domeniu complet nou; Limba engleza - constituie avantaj; Oferim : Pachet salarial atractiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica Ore suplimentare platite Chirie in Timisoara - daca este cazul Prime in functie de performante
-
AXO UTIL SRL, firma de constructii drumuri din Timisoara, angajam: - Inginer CFDP - Sofer categoria B+C+E +ATESTAT - Sef formatie cu carnet categ. B+E - Muncitor calificat drumuri - Mecanic intretinere utilaje
-
Caut menajera pentru curatenie la apartamente in zonele : Centru aproape de piata Libertatii si piata Victoriei, Iulius Mall, Aradului, Gheorghe Lazar. Se lucreaza minim 2 ore/zi si maxim 7 ore/zi in functie de planul de lucru, care se stabileste de la inceput. Solutiile si ustensilele vor fi puse la dispozitie. In timpul efectuarii curateniei apartamentul este nelocuit de persoane. Se ofera plata/salariu in functie de orele lucrate, ceea ce se stabileste de la inceput. Pentru detalii sunati la tel. +40 722 155 877 si stabilim in continuare. Puteti scrie si pe WhatsApp la acelasi numar de telefon
-
Promovat
Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru transport intern (RO) Se lucreaza la program pe cap tractor cu semiremorca prelata. Weekendurile sunt libere. Cursele sunt cu tur-retur. Nu se face circuit pe tara. De preferat sa aveti domiciliul in Timisoara sau zonele limitrofe. Salariul este motivant. Pentru detalii suplimentare puteti suna la tel. : Multumim.
-
Cautam casieri si lucratori comerciali pentru magazinul nostru LADOIPASI din Calea Lipovei. Daca esti o persoana dinamica si cu chef de lucru esti persoana potrivita pentru echipa noastra. Responsabilitatile postului: -interactiunea cu clientii -asigurarea satisfactiei clientilor -aprovizionare magazin -gestionarea eficienta a stocului de marfa -realizarea rapoartelor de vanzari -relationare cu furnizorii -asigurarea indeplinirii targetului de vanzari LADOIPASI este o retea de magazine 100% romaneasca cu peste 2000 de magazine in toata tara si cu multe oportunitati de dezvoltare. Persoanei care se alatura echipei noastre ii oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masa -carduri cadou -bonusuri de performanta -program flexibil -mediu placut de lucru -oportunitati de dezvoltare -sef bun si intelegator -distractie si multe surprize placute Persoanele interesate pot depune un CV pe adresa de mail sau pe whatts up la tel nr. . pentru a usura procesul de recrutare va oferim un mic ajutor accesand link-ul de mai jos: https: marketmanager.ro cum-sa-faci-corect-un-cv
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii: - Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, -Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata -Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate -Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Cerințe: - Scoala profesionala, liceu tehnic industrial sau diploma de caloficare -Cunostinte si experienta in domeniu - Disponibilitate de invatare si implicare in munca Beneficii: - salariu atractiv - program de lucru un singur schimb de L- V - prime de Paste si de Craciun Responsabilități: - Executa lucrari de intretinere si reparatii pentru constructii si instalatii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.