Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-04-24 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Consultant strategii proiecte

    Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 18 iunie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor economice, inginerie, științelor sociale, științelor politice și ale administrației sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 26 iunie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 18.06.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara. Pentru îndrumare, contactează Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, Biroul Resurse Umane, Comunicare și Administrativ. Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.

  • 15

    Caut persoana pt curatenie, intretinere gradina

    Caut persoana pentru curatenie, intretinere gradina, la nevoie de gatit si pus conserve (borcane) 2-4 zile pe saptamana. 250 lei zi Dumbravita, cartier Cora

  • 9

    Caut persoana pt curatenie, intretinere gradina

    Caut persoana pentru curatenie, intretinere gradina, la nevoie de gatit si pus conserve (borcane) 2-4 zile pe saptamana. 250 lei zi Dumbravita, cartier Cora

  • Ospatar Mic dejun Hotel

    Stimate candidat, Hotelul Excelsior caută un ospătar talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre dedicate în cadrul departamentului de mic dejun. Dacă sunteți o persoană orientată către detalii, cu abilități excelente de comunicare și dornică să ofere o experiență culinară de primă clasă, vă invităm să aplicați pentru postul de Ospătar Mic Dejun. Responsabilitățile dvs. vor include: Pregătirea și organizarea bufetului de mic dejun, asigurându-vă că toate produsele alimentare sunt proaspete și bine prezentate. Oferirea unui serviciu prompt și prietenos pentru oaspeții hotelului, fiind atent la nevoile și preferințele lor. Asigurarea curățeniei și igienei în zona de mic dejun, respectând normele și standardele de siguranță alimentară. Gestionarea comenzilor pentru serviciul în cameră și asigurarea livrării lor la timp și în stare impecabilă. Rezolvarea oricăror întrebări, solicitări sau reclamații ale clienților cu profesionalism și amabilitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității, în special în serviciul de mic dejun, este considerată un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Atitudine pozitivă, proactivitate și capacitatea de a lucra în echipă. Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și de a menține un nivel ridicat de profesionalism și atenție la detalii. Cunoștințe de bază privind igiena alimentară și siguranța alimentară. Dacă sunteți o persoană entuziastă, dornică să ofere servicii excelente și să contribuie la experiența unică a oaspeților noștri, vă încurajăm să aplicați. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adresa de e-mail Vă mulțumim pentru interesul dvs. față de acest post. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs. Cu sinceritate, Echipa de recrutare Hotel Excelsior

  • 35

    Oportunitate job part-time

    CASTIG INTRE 600-1200 EURO TRAINING DE SPECIALITATE MASINA PERONALA ESTE OBLIGATORIE DISPONIBILITATE 2H ZI

  • 6

    Angajam consultant vanzari iulius mall Timișoara

    Patrizia jewelry (insula bijuterii) angajează consultant vanzari în iulius mall Timișoara Ne dorim o persoana sociabila și dinamica ! Experienta în vânzări constituie un avantaj ! Salar atractiv plus comision vanzari Info tel

  • 1

    Best Western Plus Lido Hotel - Ospatar

    Best Western Plus Lido Hotel pune la dispozitie un post de ospatar. Pentru detalii va rog sunati la nr.din anunt. Multumesc.

  • 1

    Cautam colegi Agenti Imobiliari in Lugoj

    Post vacant Agent Imobiliar in zona Lugoj. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.

  • 57

    Agent de Asigurare

    Acum poti deveni Agent de asigurare ! + Bonus - Sistem de Finantare pt 12 luni ! Consiliere GRATUITA NON STOP ! Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, caracter dinamic si capacitate de asimilare rapida a informatilor . Studi minime : Bacalaureat Prezentabil/a si determinat in atingerea obiectivelor Contact sau tel 0744355375

  • 1

    Agent curatenie

    Angajez agent curatenie in Timisoara, Sannicolau Mare si Jimbolia pentru cladiri de birouri . Program de luni pana vineri ,( part time ).

  • 2

    angajez personal salon

    Angajez personal calificat cu experiență in domeniul beauty cerintele mele pentru angajare sunt: probă practică de lucru, recomandarea ultimului loc de munca. oferim: procent, carte de munca, program de lucru variaza intre 6 ore , bonusari la trei luni, posibilitatea de avansarea in domeniu. locurile disponibile sunt: frizerie, coafura,cosmetica, masaj, manichiura, pedichiura mai multe detalii ofer la numarul afisat mai jos:

  • angajam agenti vanzari in toate regiunile țarii la comision

    angajam agenti vanzari în domeniu construcctii oferim comision pe baza de contract ,de talii

  • 20

    Receptionist PT

    Ne cautam receptioner part time in Timisoara. Conditii: Program de lucru: de luni pana vineri, de la 16:00 la 20:00 (pentru 4 ore) Beneficii extrasalariale: Asigurare de Sanatate Medlife Cunoasterea limbii engleze Cunoasterea pachetului Microsoft Office Abilitati de comunicare Prezentabil a si empatic a Responsabilitati principale: Atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor; Cunoasterea limbilor romana si engleza fluent; Evidenta corespondentei primite si distribuite; Efectuarea cu maxima responsabilitate a sarcinilor ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; Managementul cheilor de acces in spatiile clientului conform procedurii; Colaborarea cu reprezentantii angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii predarii semnarii proceselor verbale de evidenta a cardurilor de acces, conform procedurii; Tine legatura cu firmele de curierat, avand desemnata o persoana de contact. Va face urmatoarele operatiuni : primeste plicuri de la angajatii clientului, le inregistreaza in borderou si le preda firmei de curierat; utilizeaza aplicatia online in vederea managementului corespondentei; tine evidenta tuturor plicurilor si coletelor mai mici de 2 kg, utilizand borderoul; Intocmeste rapoartele lunare si le transmite catre superiorul ierarhic; Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; Sorteaza plicurile aduse de curierul intern; Inregistreaza in Registru Vizitatori toti vizitatorii clientului si completeaza raportul lunar; Inregistreaza coletele livrate la Receptie si transmite raportul lunar; Respecta si aplica toate masurile, regulile si procedurile Regulamentului de Ordine Interioara. Pentru aplicare va rugam sa trimiteti Cv-ul la sau sa sunati la numarul de telefon: .

  • 11

    Angajam Ingrijitoare - Gradinita Inima Culorilor

    Iubesti copii? Esti empatica si responsabila? Te integrezi usor in echipa? Atunci, felicitari! Asteptam CV-ul tau pe c o n t a c t @ i n i m a c u l o r i l o r . r o sau la numarul de telefon 0 7 4 2 9 0 8 8 9 5 Programul serviciului este intre orele 14 - 18.

  • 3

    Caut persoana intretinere gradina - GRADINAR

    Persoana trebuie sa stie si sa-i placa sa lucreze in gradina. Pretul se negociaza la fata locului. Dumbravita, zona Cora

  • 5

    Angajam personal

    Îți dorești să te alături unei echipe dinamice și să fii parte dintr-un mediu de lucru prietenos și stimulant? Firma noastră de curățenie caută un lucrător dedicat pentru a se alătura echipei noastre pentru un program flexibil. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată spre detalii și dornică să ofere servicii de curățenie de înaltă calitate, atunci te încurajăm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor interioare conform standardelor noastre de calitate. * Măturat, șters praful, aspirat, spălat și dezinfectat suprafețe în birouri, băi, săli de conferințe și alte spații desemnate. * Gestionarea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie. * Respectarea strictă a programului de lucru și a cerințelor de siguranță. * Comunicarea eficientă cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru colaborativ și armonios. Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul curățeniei sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj. * Abilitatea de a lucra în mod eficient sub supraveghere minimă. * Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă. * Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a respecta procedurile de lucru. * Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în weekenduri sau sărbători, dacă este necesar. * Abilități de comunicare în limba română. Beneficii: * Salariu competitiv și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. * Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă. * Training și dezvoltare profesională continuă. * Oportunitatea de a contribui la menținerea unui mediu curat și sigur pentru clienții noștri.

  • 4

    Asistent Manager

    - Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

Salvează căutarea