Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Lacatus confectii metalice. Cerintele postului: Studii medii in domeniul tehnic; Experienta in sectii de productie cu profil mecanic tehnic; Cunostinte desen tehnic; Atentie la detalii; Orientare spre finalizarea lucrarilor repartizate; Spirit de echipa; Operativitate in executarea lucrarilor. Responsabilitati principale: Executarea de lucrări de lacatuserie pentru mobilier comercial; Verificarea masurarea reperelor in diferite faze de executie; Verificarea produsului final; Folosirea uneltelor de mana si a masini-uneltelor pentru prelucrarea metalului. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Măcelar Tranșator): Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne; Seriozitate, flexibilitate, dinamism Descrierea postului (Operator la prepararea mezelurilor Preparator mezeluri) Prepararea tratarea termica a cărnii proaspete conform retetarului; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea produc iei de mezeluri i preparate din carne. Cerințe: Calificare si experiență în pregătirea cărnii în vederea produc iei de mezeluri i preparate din carne; Prepararea produselor din carne si respectarea rețetelor proprii; Seriozitate, flexibilitate, dinamism. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Pizzaland angajeaza pentru punctul de lucru din Timisoara Mihail Kogalniceanu nr. 8 pizzar cu experienta. Se ofera un salar motivatioal si un mediu de lucru placut. Oferim seriozitate maxima. Relatii la telefon
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. SIMIGERIA LUCAS S.R.L. avand CUI RO33543666 cu sediul în Sannicolau Mare , Str. Calea lui Traian , Nr. 2, Jud.Timis , angajeaza Ajutor Bucatar Cod Cor 941101, 1 post : Selectia va avea loc in data de 30.03.2024 ora 09.00 la sediul societatii.
-
Ești în căutarea unui loc de muncă? Lifein Job angajează OPERATORI PRODUCȚIE ( SMT) pentru o companie din Timișoara. Responsabilități: - Încărcarea mașinii automate SMT cu materiale, respectând instrucțiunile de lucru; - Operează echipamentele aflate în linia SMT conform instrucțiunilor de lucru etc. Cerințe: - Atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi ( ); - Experiența în domeniu- reprezinta un avantaj. Beneficii: - Salar motivant; - Tichete de masă ( 30 lei/ zi lucrată); - Transport asigurat de firmă din Timișoara-Giroc-Chișoda-Becicherecu Mic-Dudeștii Noi. - Program de lucru în două schimburi ( 7:30-15:30/ 15:30-23:30). Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni pana Vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00 la numerele de telefon .
-
Cofetaria Royal își mărește echipa! Angajăm Cofetar. Program de lucru: Luni - Vineri Dacă ești o persoană serioasa si responsabila, ordonată, dornica de munca, si dorința de perfecționare continuă atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar. Se ofera bonuri de masa. Cei interesați sunt rugați să ne contacteze.
-
angajez șofer pe camion 40t.chiar și incepator.de preferat zona Timișoara sau împrejurimi. informații mai multe la telefon.
-
SC Valer Gri SRL Angajez persoană cu experiență/ fără experiență în domeniul construcțiilor. Pentru mai multe detalii contactați telefonic.
-
Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.
-
Firma serioasa angajam sudori si lacatusi . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Lucrări de calitate detali la nr de telefon pe raza județului Caraș-Severin și județului Timiș
-
Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: .
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Cerinte: experienta constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; persoana serioasa, comunicativa; Oferim: contract munca perioada nedeterminata, salariu decent, loc munca stabil, liniste. Tel. mob:
-
Compania LUCEMELIN SRL din Timisoara angajeaza RECTIFICATOR Ce cautam: -operator masina de rectificare plan si/sau rotund cu centre si fara centre - experienta 10 ani in prelucrarea metalelor Cautam oameni seriosi, cu cel putin 10 ani experienta, buni colegi, care cauta o firma serioasa si un mediu de lucru placut si sigur, ceea ce si oferim. Locul de munca e in Timisoara.
-
DHAMANY, o companie de renume in domeniul facility si property management, cauta urgent sa angajeze 7 persoane pentru echipa noastra de curatenie. Detalii post: Numar poziții disponibile: 7 Salariu: Intre 2700 si 5500 lei net, in functie de calificari si experienta. Tip contract: Contract de munca pe perioada nedeterminată, cu toate taxele si impozitele platite conform legislatiei in vigoare Echipament: Furnizat de companie Locatie: Timisoara, Romania Beneficii: Cursuri de perfecționare: Pentru angajatii cu minim 6 luni vechime in firma, oferim cursuri de perfectionare la Bucuresti, alaturi de cei mai experimentati profesionisti in domeniu Dezvoltare profesională: Oportunitatea de a creste într-o companie de prestigiu Cerințe: Experienta in domeniul curateniei (preferabil, dar nu obligatoriu) Atentie la detalii si dedicare in indeplinirea sarcinilor Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipă Cum sa aplici: Pentru aplicare și detalii suplimentare, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: .
-
Locatia noastra se afla pe str CIRCUMVALATIUNII programul este de 8 ore , salariul este de aprox 2900 lei net . Mai multe detalii la nr de telefon ,cv-urile se pot lasa pe mail LOCATIA PENTRU RECEPTIE SE AFLA PE STR LIVIU REBREANU GYMONE 2 SALARIUL NET ESTE DE 2800 DE LEI
-
Cafe Print! Situat in Cal Aradului, angajeaza ospatari. Program 2 zile 2 zile libere,08.00-24.00 Sarbatori legale,libere Prime de sarbatori Prima zi de nastere Daca esti o persoana responsabila,serioasa,punctuala si vesela,nu ezita sa ne contactezi
-
Companie Moderna si Noua Cu specific de productie, cautam un Leader de Productie! Denumire Rol: Coordonator de Productie Subordonare: Managerului Operational Descriere Generala: Asigurarea fluxurilor optime de materiale în cadrul zonei gestionate; supervizând procesele de producție și gestionând resursele disponibile (inclusiv resursele umane) pentru a pregăti și implementa producția conform programului și cerințelor clienților. Responsabilitati Asigurarea fluidității procesului de producție prin gestionarea corespunzătoare a fluxului de materiale în lanțul de aprovizionare și a resurselor umane. Supravegherea implementării programului de producție - monitorizarea executării sarcinilor de producție și a metodei de stabilire a lucrărilor. Participarea activă în managementul proiectelor de implementare a noilor produse procese și îmbunătățiri de procese. Gestionarea indicatorilor KPI definiți și elaborarea planurilor de îmbunătățire în caz de abateri. Colaborarea la elaborarea bugetului Departamentului de Fabricație. Supervizarea angajaților din producție și planificarea acesteia, motivarea angajaților și indicarea principalelor direcții ale activităților. Controlul tranzacțiilor efectuate în modulul de producție al sistemului SAP în ceea ce privește corectitudinea lor și conformitatea datelor introduse. Colaborarea cu departamentul de calitate în eliminarea problemelor de calitate și introducerea de acțiuni corective și preventive. Optimizarea proceselor legate de gestionarea deșeurilor generate în procesul de producție. Executarea altor sarcini atribuite de supervizor necesare pentru buna funcționare a departamentului sau companiei. Managementul echipei. Cerinte Concentrare pe atingerea obiectivelor. Abilitatea de a rezolva probleme. Abordare LEAN. Învățare rapidă și deschidere către schimbare. Abilități de gândire analitică. Cunoștințe despre instrumentele Lean îmbunătățire continuă. Metodologia și instrumentele de rezolvare a problemelor. Conformitatea producției cu cerințele specifice ale clientului și specificațiile produsului. Proceduri și metode standard (OPL, ajutoare vizuale, instruirea personalului). Cerințele ISO 9001. Cunoștințe generale despre reglementările legale ale Legii Muncii. Engleza cel puțin la nivel mediu conversational. Numar Angajati in Productie: 16 Plan de Crestere si Angajare: 15 angajați bugetați pentru 2024 Locație: Sanandrei, la 10 minute de Timișoara Program de Lucru: 8 ore zi, 7:00 - 15:30 (cu pauza de masă) Beneficii 1. 13 salarii 2. Bonus în cuantum de 10% din venitul anual 3. Tichete masă în valoare de 40 lei (800 lei lună) 4. Asigurări de sănătate private 5. Sediu nou, de ultimă generație, cu săli de ședințe și birouri moderne pentru confortul maxim în fiecare zi de lucru. 6. Masă de ping-pong în zona de producție, pentru relaxare și distracție. 7. Cafetărie în sediu pentru momente relaxante și confortabile. 8. Cultură umană bazată pe colaborare și respect, element diferentiator în comparație cu alți competitori. 9. Productia este foarte bine organizata, cu conditii excelente de lucru și curățenie. Informații despre Salariu: Se oferă în cadrul interviului. Pentru detalii suplimentare și aplicare, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: [] sau să sunați la: [ ]
-
SC Bianco Group SRL, înregistrată la ORC sub nr. J35 1471 2006, cod fiscal: 18630874, angajează: lucrător comercial (1 post). Condițiile necesare pentru ocuparea posturilor sunt următoarele: Studii: -generale, medii -îndemânare, disciplină a muncii, flexibilitate, buna gestionare a mai multor sarcini concomitent -corectitudine CV-urile se depun prin e-mail până la data de 26.03.2024 la:
-
Angajam personal operator pentru sectie de producie Locatie:Ciarda Rosie Domeniu:cablaje diferite Munca intr-un singur schimb Necesar interviu
-
Ce ne dorim de la tine? - seriozitate și punctualitate; - atenție la detalii, corectitudine și implicare; - rezistență la stres și la efort fizic; - permis de conducere categoria B (obligatoriu); - atestat de motostivuitorist; - experiența anterioară pe un post similar constituie un avantaj! Experiența nu constituie un criteriu de departajare, suntem alături de tine și te ajutăm să evoluezi. Pasiunea pentru domeniul auto reprezintă un avantaj! Programul de lucru este de luni până vineri, orele 08:30-17:00. Nu se lucrează în weekend-uri și sărbători legale. SALARIUL ESTE NEGOCIABIL și se stabileste în urma interviului. Responsabilitati: 1) Participa activ la incarcarea descarcarea marfii din depozit; 2) Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 3) Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 4) Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la depozit; 5) Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 6) Se ingrijeste ca spatiul din depozit sa fie curat si ordonat; 7) Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 8) Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 9) Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma in cazul in care nu exista factura, in conditiile prevazute de lege; 10) Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 11) Preda marfa catre client conform documentelor emise 12) Expediaza marfa catre clienti; 13) Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii 14) Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 15) Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa;
-
Angajam intr-un singur schimb ,locatie pe Calea Buziasului,Timisoara: ---montator subansamble, ---operator electronica ---magazioner ---reglor masini automate ---responsabil calitate Ptr alte relatii si interviu sunati la Pentru cv ,mail: si specificati functia pentru care optati