Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2020-06-02 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza operatori in INDUSTRIA ALIMENTARA pentru o fabrica din zona HODONI. Oferim: -Salariu de incadrare 3784 lei BRUT ( plus 320 brut prima lunara) Tichete de masa: 35 lei zi; Sporul de noapte este de: 25%: - Prima productie : 250 lei brut - Orele suplimentare sunt platite: 175%; - Programul de lucru este de: 12 24 Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt sau ne lasati mesaj si va contactam noi Transport asigurat din Timisoara si de pe rutele: Dudestii Noi, Sanandrei, Timisoara -Hodoni, Satchinez, Barateaz, Gelu, Varias, Periam, Pesac, Sanpetru Mare, Sanpetru Mic, Igris, Saravale, Sannicolau Mare, Cenad -Calacea, Vinga, Mailat, Manastur -Biled, Becicherecu Mic, Sandra, Lovrin, Gottlob, Bulgarus, Grabat, Comlosu Mare, Comlosu Mic, Lenauheim, Iecea Mare, Carpinis, Teremia Mare, Uivar, Iohanisfeld, Tomnatic
-
Promovat
SC VEST TRUCK CAROSARI SRL cu punctul de lucru in Calea Aradului, km6, zona de centura Timisoara, angajeaza pentru urmatoarele posturi : -lacatus mecanic; -electrician autoutilitare (electromecanic); -hidraulician; -muncitor pentru realizare si montare suprastructuri metalice ( caroserii ) pentru autoutilitare; Program : L-V - Pentru mai multe detalii , contactati-ne la nr de telefon:
-
Promovat
Locatie in Piata Unirii Timisoara angajeaza bucatar, ajutor bucatar, pizzer cu experienta
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Societate din Timisoara, care dispune de o flota de peste 180 camioane cautam MECANIC AUTO Candidatul Ideal: Cautam o persoana care: Are calificare de mecanic auto sau sudor Experienta in service auto camioane semiremorcu constituie avantaj Este dispusa sa faca cursuri de perfectionare profesionala Nu are probleme in a face lucruri repetitive Descrierea jobului Intretinerea si repararea camioanelor, cisternelor Dezvoltarea de noi tehnologii care vizeaza protectia mediului si de siguranta Imbunatatirea continua a flotei Rapoarte de transpatenta in colaborare cu furnizorii si clientii nostri.
-
Responsabilitati - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina; Cerinte - studii generale medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale: Curatenie generala Curatenie dupa constructor Curatenie generala și întreținere/apartamente și case Duplexuri/Case după constructor Birouri/clinici.etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre Curățare/igienizare,saltele,mochete,covoare,canapele,fotolii,scaune și interioare auto cu aparate și soluții profesionale, timp de uscare 2-3 ore de la spalare Ne deplasam și in afara orașului la cerere Tarifele difera în funcție de tipul de curatenie solicitat. Tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel.
-
angajez muncitori in construcții calificați și necalificați, plata se face săptămânal.
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Societate autorizata ANRE, angajam SUDOR ELECTRIC pentru instalatii gaze naturale. Cerinte: - Experienta pe un post similar; - Calificare in domeniu constituie avantaj, dar nu este obligatorie; - Seriozitate si atentie la detalii. - permis conducere Cat. B Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Ore suplimentare platite; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08-16.30.
-
HPA recruteaza Tehnician mentenanta (cunostinte de automatizari) pentru o fabrica din Timisoara. Program de lucru: 3 schimburi ( ) Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara intr-o fabrica de productie automatizata de minim 3 ani; - Cunoștinţe tehnice (mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, senzoristica); - Cunostinte de citire a schemelor electrice electronice; - Cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora, tipuri şi parametri funcţionali ai utilajelor, maşinilor-unelte, dispozitivelor specifice unităţii, documentaţia tehnică a acestora, echipamente de lucru: scule, dispozitive, verificatoare; Responsabilitati: - Urmăreşte zilnic functionarea maşinilor şi utilajelor în scopul identifiării de disfuncţionalităţi; - Execută lucrări de întreţinere curentă conform prescripţiilor specifice fiecărui utilaj; - Diagnostichează, prin testări funcţionale şi prin măsurare cu dispozitive de măsură, concordanţa între parametrii de lucru şi cerinţele funcţionale; - Remediază deficienţele de reglaj, elimină sursele de zgomot, vibraţii, praf, gaze nocive, etc. - Reglează mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor funcţionali specificaţi. - Intocmeşte fişe tehnice de constatare, raportează operaţiunile şefului ierarhic; - Identifică utilajul defect după zgomot, vibraţii şi modificarea parametrilor de lucru; - Determină cauzele defecţiunii după tipul acesteia, condiţiile de aparitie şi evidenţele de întreţinere-reparaţii existente; raportează defecţiunile constatate, cauzele care le-au generat şi propune măsuri de remediere; - Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile şi parametrii funcţionali ai utilajelor, tipurile de lucrări, materiile prime şi materialele de bază folosite; - Cunoaşte modul de funcţionare al echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate; - Urmăreşte permanent aplicarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice. - Identifică şi analizează natura defecţiunii şi cauzele care au generat-o; - Identifică şi utilizează unelte şi scule potrivite executării, reparării şi înlocuirii pieselor defecte; - ţine evidenţa defecţiunilor pe tipuri de utilaje, poziţie de instalaţie, frecvenţă de apariţie, cauze, modul şi timpul de remediere pentru anticiparea prevenirea disfunctionalitatilor şi întocmirea unui program de întreţinere adecvat; - Verifică periodic şi depozitează corespunzător stocul de materiale pentru determinarea nivelului existent, întocmeşte necesarul de materiale pentru refacerea stocului şi urmăreşte aprovizionarea conform cererii; - În cazul unor situaţii de excepţie ce impun rezolvarea operativă a altor situaţii sau probleme ivite, va răspunde acestor cerinţe inclusiv în zilele nelucrătoare, prin prelungirea programului de muncă săptămânal, la solicitarea conducerii. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; (intre 7812 si 11.500 lei brut) - Tichete de masa 35 lei zi; - Ore suplimentare plătite; - Spor ore de noapte; - Asigurare de sanatate la Regina Maria; - Transport asigurat din Timisoara, Giroc, Chisoda sau decontat in valoare de 300 lei net; - Tichete cadou; - Al 13-lea salariu (un salariu brut, ce va fi platit platit anual, jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Iunie si jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Noiembrie; al 13-lea salariu este eligibil doar dupa incheierea perioadei de proba); - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă excelentă, într-o companie stabilă și în continuă dezvoltare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne sunati la urmatorul numar de telefon: Pentru mai multe informatii, va rugam sa sunati la nr. de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
HPA recruteaza Sef de schimb pentru o companie multinationala din Arad, Zona Industriala de Vest. Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Experienta minim 3 ani pe post similar; - Cunostinte tehnice; - Implicarea si adaptabilitatea sunt necesare; - Disponibilitate de a lucra pe 3 schimburi. Beneficii: - Salariu negociabil intre 6000 7000 lei brut; - Bonus lunar 3000 lei brut; - Tichete de masa 35 lei zi; - Al 13-lea salariu; - 25% spor de noapte; - Bonus de sarbatori; - Asigurare medicala - Transport asigurat doar din Arad. Pentru mai multe informatii: . Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Angajam consilier vânzări pentru magazin de îmbrăcăminte si Încaltaminte. *Locatie: zona girocului, mun. Timisoara. -experiența pe un post similar, constituie avantaj; *Program: Luni-Vineri: 09:00-18:00 Sămbata 09:00-16:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic
-
Candidatul ideal trebuie, in primul rand, sa isi doreasca foarte mult sa lucreze in domeniul floristc, sa ii placa si sa faca fata muncii in echipa,sa fie punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie sa acumuleze cu usurinta informatiile si sa le puna in practica - Experienta in comert si in vanzari reprezinta un avantaj - Angajam persoane fara experienta in domeniu cu asigurare de training. Locatia noastra se afla in Iulius Mall Timisoara.
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Manpower angajează pentru o companie din Timișoara, zona aeroport, operatori producție (cu sau fără experiență ) și magazineri Oferta: Salariu încadrare pentru operator producție 4200 lei Brut; - Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - Bonus lunar pentru performanță - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Majorare salarială după evaluare Transportul este asigurat gratuit de pe raza municipiului Timișoara si din localitatile : Giroc, Mosnita Noua, Mosnita Veche, Bucovat, Dumbravita, Giarmata Mare, Pischia, Fibis, Masloc, Alios
-
Manpower, lider în recrutarea de profesioniști talentați, colaborează cu o companie din Timișoara pentru a identifica electricieni calificați și dedicați, dornici să facă parte din echipa lor dinamică. Titlu post: Specialist Electrician - Energie și Performanță în Iulius Town Descrierea postului: Operarea cu precizie a instalațiilor de distribuție a energiei electrice de 20kV și 0,4 kV din Complexul Iulius Town. Realizarea eficientă a mentenanței preventive și corective pentru toate elementele de instalații electrice din gestiune. Citirea periodică și întreținerea riguroasă a grupurilor de măsură a energiei electrice ale chiriașilor. Soluționarea operativă a comenzilor de intervenție primite de la chiriași, înregistrate cu profesionalism în aplicația de specialitate. Executarea cu precizie a lucrărilor de modernizare și extindere a instalațiilor electrice, conform cerințelor societății. Identificarea, preluarea și rezolvarea promptă, în limita competenței, a oricăror neconformități constatate. Cerințe: Studii profesionale de specialitate. Cunoștințe tehnice avansate în domeniul instalațiilor electrice. Experiență anterioară de minimum 2 ani în domeniul specificat. Posedarea autorizației ANRE reprezintă un avantaj semnificativ. Abilități dovedite pentru lucrul la înălțime și sub tensiune. Disponibilitate pentru program de lucru în ture: 12 24h - 12 48h. Pachet Salarial: Ofertă salarială competitivă, negociată în cadrul interviului. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată. Spor de weekend și spor de noapte pentru recunoașterea eforturilor depuse. Prime de sărbători (Paște, Crăciun) pentru a marca momentele speciale într-un cadru profesional.