Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Disponibil din: 2020-12-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Promovat
SC GENESIS BIO 2 se ocupa cu transformarea deșeurile organice în energie verde prin intermediul statiilor de biogaz. Angajam Muncitori calificati si necalificati in constructii pentru constructia statiei de biogaz . Pentru persoanele interesate din raza comunei Pischia si a satelor Bencecu de Jos, Bencecu de Sus, Murani şi Sălciua Nouă precum si comunelor Giarmata si Fibis reprezinta o oportunitate de continuare a activitatii in cadrul companiei noastre dupa constructia statiei de biogaz. Cerinte: Experienta in constructii , asigurarea de suport in domeniul constructiilor , confectiilor metalice si instalatiilor . Responsabilitati: Indeplineste sarcinile zilnice atribuite de project managerul din santier. Incarcarea ,descarcarea si pregatirea materialelor pentru desfasurarea lucrarilor in santier; Este responsabil de curatenia zonei de lucru si debarasarea frontului de lucru de materialele care nu sunt necesare; Responsabil de sortarea si depozitarea deseurilor rezultate in urma activitatilor desfasurate de membrii din echipa de constructii. Beneficii: Salariu atractiv. Prime de Paste si de Craciun; Ore suplimentare platite conform legislatiei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.c. Panduru Taxi S.r.l. caută colaborator șofer categoria B. Închiriază autoturism marca Dacia Sandero 1.0 benzină complet echipată pentru taxi, la prețul de 120lei 24h. Cerințe permis cat. B, atestat conducator taxi, seriozitate. Dispecerizarea se poate asigura la ce firmă dorește șoferul.
-
angajam alpinisti utilitari,poti fi si incepator sau sa vrei sa inveti,trebuie sa cunosti bine si meserie in sensul:placari cu polistiren,tras decorativa,spalat geamuri,reparatii si montat jgheaburi,salariul se negociaza individual si este foarte motivant,plati cu bani pot fi si zilnice sau la 2-3 zile,depinde de lucrari si de echipa daca finalizam repede si bine,poti fi si incepator,necalificat dar cu dorinta si vointa de a invata meseria, nu oferim cazare daca nu esti din oras.Timisoara,dar te pot indruma unde sa-ti gasesti la pret bun,nu trimite-ti cv sau nr de telefon,daca esti interesat ma suni ok
-
Zen Expert Masaj își mareste echipa! Vrei să lucrezi într-o atmosferă Zen? Haide la centrul nostru modern de masaj terapeutic și relaxare din Timisoara, lângă Piața Unirii, cu parcare, o locație de 200mp superb amenajată și bine dotată atăt pentru clienti, cât și pentru angajați. Te asteptăm cu drag într-un mediu de lucru plăcut, cu colegi super faini, cu venituri bune și cu un program flexibil de lucru. Dacă ai experiență în masaj, vorbești engleza și dorești să lucrezi part time sau full time, trimite un mesaj whatsapp sau sună acum pentru a te programa la un interviu!
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia -daca esti pasionat pasionata de sport , iti vom sustine abonamentul pt un an intreg la sala de sport unde vrei tu sa mergi. - impreuna, anual , vom face vizite la cel mai mare targ de mobila din lume, care se desfasoara la Milano ,unde vei vedea noutatile expuse ,si vei ramane in pas cu tot se se intampla in lumea amaenajarilor. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.
-
Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Timisoara+Banat. Activitatea se va desfasura pe teren pe zona TM+Banat si la magazinul din Timisoara si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro
-
Angajam consilieri vanzari Jante auto si anvelope program 8 -17 Splaiul Grivita 3, -cunoastere minima siocial media, word, email ,marketing. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic
-
Angajez operator casa de amanet: Cerinte: Caut o persoana atenta la detalii, fire comunicativa si orientata spre relatia cu clientii, sa detina bune cunostinte de utilizare a calculatorului. De preferat o persoana de sex feminin, pentru o mai buna empatie in relatia cu clientii. Atribuții: Evaluarea obiectelor Intocmirea contractelor Vânzare aur/argint Diverse rapoarte necesare Curățenia și îngrijirea spațiului de lucru cât și a vitrinelor de prezentare Va oferim un mediu de lucru sigur, respectând standardele de securitate a angajaților. Pachet salarial atractiv + bonus din vanzari. Programul de lucru :luni - vineri: 09-17; două sambete pe luna: 10:00 - 14:00. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul se acorda in functie de calificarile si experienta candidatului in domeniul hotelier. Tel:
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie
-
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Buna ziua, dorim sa angajam pentru magazinul nostru (un minimarket cochet) o persoana harnica, responsabila, cu atitudine placuta fata de clienti si care sa locuiasca in Timisoara. Programul nostru de lucru este de 8 ore zi, in doua schimburi, iar echipa este una armonioasa si stabila. Petrecem timpul aranjand marfa la raft, completand produsele care lipsesc si servind clientii la vitrina cu mezeluri proaspete. Pentru aceasta munca facuta cu interes, oferim un salariu net de 3500 lei luna- pentru inceput ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
HPA recruteaza Tehnician mentenanta (cunostinte de automatizari) pentru o fabrica din Timisoara. Program de lucru: 3 schimburi ( ) Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara intr-o fabrica de productie automatizata de minim 3 ani; - Cunoștinţe tehnice (mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, senzoristica); - Cunostinte de citire a schemelor electrice electronice; - Cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora, tipuri şi parametri funcţionali ai utilajelor, maşinilor-unelte, dispozitivelor specifice unităţii, documentaţia tehnică a acestora, echipamente de lucru: scule, dispozitive, verificatoare; Responsabilitati: - Urmăreşte zilnic functionarea maşinilor şi utilajelor în scopul identifiării de disfuncţionalităţi; - Execută lucrări de întreţinere curentă conform prescripţiilor specifice fiecărui utilaj; - Diagnostichează, prin testări funcţionale şi prin măsurare cu dispozitive de măsură, concordanţa între parametrii de lucru şi cerinţele funcţionale; - Remediază deficienţele de reglaj, elimină sursele de zgomot, vibraţii, praf, gaze nocive, etc. - Reglează mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor funcţionali specificaţi. - Intocmeşte fişe tehnice de constatare, raportează operaţiunile şefului ierarhic; - Identifică utilajul defect după zgomot, vibraţii şi modificarea parametrilor de lucru; - Determină cauzele defecţiunii după tipul acesteia, condiţiile de aparitie şi evidenţele de întreţinere-reparaţii existente; raportează defecţiunile constatate, cauzele care le-au generat şi propune măsuri de remediere; - Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile şi parametrii funcţionali ai utilajelor, tipurile de lucrări, materiile prime şi materialele de bază folosite; - Cunoaşte modul de funcţionare al echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate; - Urmăreşte permanent aplicarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice. - Identifică şi analizează natura defecţiunii şi cauzele care au generat-o; - Identifică şi utilizează unelte şi scule potrivite executării, reparării şi înlocuirii pieselor defecte; - ţine evidenţa defecţiunilor pe tipuri de utilaje, poziţie de instalaţie, frecvenţă de apariţie, cauze, modul şi timpul de remediere pentru anticiparea prevenirea disfunctionalitatilor şi întocmirea unui program de întreţinere adecvat; - Verifică periodic şi depozitează corespunzător stocul de materiale pentru determinarea nivelului existent, întocmeşte necesarul de materiale pentru refacerea stocului şi urmăreşte aprovizionarea conform cererii; - În cazul unor situaţii de excepţie ce impun rezolvarea operativă a altor situaţii sau probleme ivite, va răspunde acestor cerinţe inclusiv în zilele nelucrătoare, prin prelungirea programului de muncă săptămânal, la solicitarea conducerii. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; (intre 7812 si 11.500 lei brut) - Tichete de masa 35 lei zi; - Ore suplimentare plătite; - Spor ore de noapte; - Asigurare de sanatate la Regina Maria; - Transport asigurat din Timisoara, Giroc, Chisoda sau decontat in valoare de 300 lei net; - Tichete cadou; - Al 13-lea salariu (un salariu brut, ce va fi platit platit anual, jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Iunie si jumatate impreuna cu salariu aferent lunii Noiembrie; al 13-lea salariu este eligibil doar dupa incheierea perioadei de proba); - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă excelentă, într-o companie stabilă și în continuă dezvoltare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne sunati la urmatorul numar de telefon: Pentru mai multe informatii, va rugam sa sunati la nr. de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
HPA recruteaza Sef de schimb pentru o companie multinationala din Arad, Zona Industriala de Vest. Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Experienta minim 3 ani pe post similar; - Cunostinte tehnice; - Implicarea si adaptabilitatea sunt necesare; - Disponibilitate de a lucra pe 3 schimburi. Beneficii: - Salariu negociabil intre 6000 7000 lei brut; - Bonus lunar 3000 lei brut; - Tichete de masa 35 lei zi; - Al 13-lea salariu; - 25% spor de noapte; - Bonus de sarbatori; - Asigurare medicala - Transport asigurat doar din Arad. Pentru mai multe informatii: . Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Angajam personal pentru: - Casa de marcat; - Platforma Spălătorie. Pachet salarial atractiv, tichete de masa, bonusuri, program de lucru flexibil, asigurare de sănătate, mediu de lucru plăcut.
-
Salon Creativo inchiriaza post de coafura si frizerie. Intr-o locatie centrala langa cladirea de la Nokia, spatiul este complet utilat cu clientela formata, locuri de parcare Detalii la nr. tel: