Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-02-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea jobului Persoana ce va ocupa acest post va: -Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie expeditie mutatii interne efectuate; -Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic; -Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător. Pachet de beneficii: - contract pe perioada nedeterminata; - tichete de masa; -bonus lunar de performanta; -prima de Paste; -prima de Craciun; -prima de fidelitate; - ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare; - transport asigurat; - 21 de zile de concediu an; Locatia se afla in Dudestii Noi
-
Promovat
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800746 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii, angajam inginer in constructii. Cerinte: Disponibilitate pentru munca de teren!!! Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor sau o calificare similară; Experiență în coordonarea proiectelor de construcții drumuri constructii civile; Abilități excelente de organizare, coordonare si planificare; Capacitatea de a respecta termene limita; Capacitate de a lucra în echipă și de a comunica eficient; Capacitate de a lucre rapid, dar cu atentie la detalii; Cunostinte de utilizare autocad, MS Office Experienta minim 2 ani pe pozitie similara. Pentru informatii suplimentare va rugam frumos sa ne contactati
-
Responsabilități: - Asigură efectuarea curățeniei în sectorul repartizat: scări rulante, geamuri de la balustrade, grupuri sanitare etc.; - Curăță și spală parchetul și pardoseală; - Curăță intrările și ieșirile din clădire; - Curăță semnalistică (totemuri, hidranți, panouri de orientare) conform procedurilor interne; - Curăță și șterge geamurile din interiorul, de la ieșirile și intrările din clădiri; - Aspira covoarele de la intrările și de pe spațiile de relaxare; - Curăță și dezinfectează spațiile de relaxare (canapele, mese). Cerințe: - Studii medii; - Rezistență la muncă susținută; - Capacitate de organizare și prioritizare; - Atitudine pozitivă; - Discreție și loialitate. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei zi); - Abonament medical privat.
-
Se ofera: - 5150 lei brut din a doua luna - 4800 lei brut in prima luna - salariul va creste odata cu cresterea vanzarilor ( depasire de target ) - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atat la serviciu cat si in afara lui Cerinte: - cunoasterea produselor pt instalatii electrice prezinta mare avantaj - capacitate de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intampinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -17.00
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 ani , pentru proiectele de INTERN ( tara si regional ) , COMUNITATE , TREN, TUR RETUR : CISTERNE ALIMENTARE (EXTERN) Pentru mai multe info va stam la dispozitie , luni - vineri 09.30 - 16.00 la tel nr: 0479 278 400
-
Egeria Tm Srl cu sediul in Cal. Mosnitei nr.24 angajeaza in conditii avantajoase manipulanti. Pe langa salariu se ofera tichete de masa in valoare de 40 lei zi. Toate detaliile se discuta la nr de tel din anunt sau la sediul firmei.
-
Egeria Tm Srl cu sediul in Timisoara, Cal. Mosnitei nr.26 angajeaza MOTOSTIVUITORIST cu experienta si autorizatie de stivuitorist (documente ISCIR) Toate detaliile le obtineti la nr. tel.din anunt.
-
Egeria Tm Srl, depozit de materiale constructii, situat in Timisoara, Cal. Mosnitei nr 26 angajeaza SOFER PROFESIONIST (CAT C) cu atestat transport marfa si posesor card TAHOGRAF. Pe langa salariul atractiv se ofera tichete de masa in valoare de 40 ron zi. Detalii la tel din anunt.
-
Cautam translator pentru santier Germania ( priceput si in probleme administrative , intretinere). Telefon
-
Compania noastra este in cautarea unui SEF DEPOZIT pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea depozitului nostru si va fi implicat in toate aspectele legate de depozitare si distributie. Responsabilitati: * Gestionarea depozitului si asigurarea ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu politicile si procedurile companiei; * Supervizarea si coordonarea activitatilor de depozitare si distributie; * Coordoneaza si administreaza personalul din subordine(planificari de concedii, etc.) ; * Asigura bunul mers al fluxului de intrari iesiri de marfuri din depozit, respectand regulile interne si legislatia in vigoare; * Asigurarea ca toate marfurile sunt stocate in siguranta si in mod corespunzator, respectand toate normele de siguranta; * Planificarea si organizarea activitatilor de incarcare si descarcare a marfurilor, precum si a transportului acestora; * Introducere si eliberare marfa in din magazie, pe baza documentelor de intrare iesire; * Cunostinte de operare in sistemul WMS a acestor intrari iesiri de marfa; * Coordonare activitate intrari iesiri; * Coordonarea si supervizarea personalului din depozit, asigurandu-se ca acestia respecta toate politicile si procedurile companiei; * Intocmirea rapoartelor si a documentelor necesare pentru a asigura o buna gestionare a depozitului. Cerinte : * Experienta anterioara in gestionarea depozitelor sau a operatiunilor logistice; * Cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor; * Studii medii superioare; * Cunostinte limba engleza nivel B1 minim (scris + vorbit) ; * Cunostinte operare PC (WMS), SAP; * Seriozitate, responsabilitate, spirit de echipa; * Persoana integra, harnica, cu viziune si abilitati organizatorice si in lucru cu oamenii; * Gandire analitica, seriozitate, asumanrea responsabilitatilor ; * Capacitatea de a gasi solutii si de a lua decizii in situatii atipice si sub presiunea timpului ; * Autorizare ISCIR, abilitati manipulare utilaje ISCIR; * Permis conducere categoria B; * Abilitati excelente de organizare si planificare; * Persoana ordonata, disciplinata; * Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona mai multe sarcini simultan; * Abilitati de comunicare si coordonare a personalului; Beneficii: * Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv ; * Tichete de masa in valoare de 30 lei ; * Asigurare medicala ; * Decontare transport ; * Prime de sarbatori ; * Oportunitati de dezvoltare profesionala si de avansare in cadrul companiei; * Mediu de lucru dinamic si placut, cu o echipa de profesionisti dedicati. Daca esti o persoana motivata si dornica sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te incurajam sa aplici pentru pozitia de gestionar depozit. Trimite-ne CV-ul tau actualizat si o scurta descriere a experientei tale in domeniu. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
TCC Dumbravita Angajam : Functia : muncitor necalificat ( femei ) la asamblarea si montarea pieselor pt aparataj electric . Cerinte Experienta nu este necesara Persoana serioasa si muncitoare Beneficii Salariu , tichete de masa , decontarea transportului, prima de prezenta , prima de Pasti , Craciun , Program de lucru 06.30-15.00 21 zile concediu odihna an CV-urile se depun la sediul firmei Dumbravita , Strada Gramma 10 A Informatii tel
-
HPA recrutează operatori producție pentru clientul nostru, fabrică poloneză producătoare de chiuvete din compozit, Timisoara. Program de lucru: 2 schimburi ( ) Cerințe: - Disponibilitate de lucru în 2 schimburi; - Disponibilitate pentru muncă brută, solicitantă din punct de vedere fizic (produsele ajung pana la 30 kg) - Minim 8 clase; Pachet salarial: - Salariul 2700 lei net - Tichete de masa 30 zi; - Contract pe perioadă nedeterminată direct cu fabrica; - Asigurare medicală privată - Asigurare de viață - Transport asigurat din Timișoara Transport asigurat: AEM Lidl, Profi Sagului, Iuliu Maniu Carol I, Bogdanestilor Cetatii (gradinita), Gheorghe Lazar (vizavi de Profi), Simion Barnutiu Lidl, Modern, Ghiroda. Candidatii interesati sunt rugati sa sune la: zero sapte doi doi trei doi cinci doi trei unu.
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Companie multinationala angajeaza, cu contract individual de munca, agenti vanzari credite-2 joburi disponibile. Candidatul ideal este o persoana cu experienta în vânzări, oricare ar fi domeniul: imobiliare, mlm, asigurări, etc De asemenea, se accepta si candidati care nu au experienta dar au dorința de a reuși. Oferim pachet salarial atractiv, contract individual de munca. *CV-urile se depun la adresa de email până la 15.05.2024.
-
Firma de prestari servicii, angajam in conditii avantajoase ALPINIST UTILITAR. Oferim salariu atractiv - 2000-3000 euro pentru lucru in strainatate. Candidatul ideal: - Capabil sa munceasca intr-o echipa tanara si dinamica. - Sa fie disponibil sa calatoreasca. - Abilitati de comunicare, flexibilitate, organizare. - Constituie avantaj atestatul de alpinist utilitar (dar nu este un criteriu eliminatoriu). - Permis de conducere cat.B sau C (constituie avantaj). Orasul localitatea - Timisoara Dumbravita. Asiguram cazare! Persoana de contact: Cristi Kiss Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la numarul de telefon :
-
Angajam: Barman si Bucatar masa rece -cu experienta, zona Libertatii Timisoara. Exterienta este obligatorie . Salariu atractiv. Daca te consideri o persona sociabila, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva, te asteptam in echipa noastra. Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la numarul de telefon: