Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-03-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam montator Usi de Garaj

    Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu de la 3500 ron net,in functie de experienta

  • 3

    Consultant zonal vanzari

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.

  • 2

    Angajam Manager de vânzări national

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:

  • 29

    Angajam agenti de paza

    URGENT Angajăm agenți de pază Mai multe informații la numărul de telefon:

  • 65

    Angajam personal curatenie

    Ești dinamică, activă, multitasking si ti-ai dori să faci parte dintr-una din cele mai faine echipe? Te așteptăm! Avem nevoie de camerista care sa lucreze la program de 3 zile cu 2 libere intre orele 05:00-15:00. Salar: 2750 RON cu posibilitate de efectuare ore suplimentare ,platite separat. Pentru informații și detalii suplimentare apeleaza cu incredere.

  • 34

    Angajam Casiera

    SC ALMIRA TRADE SRL isi mareste echipa! Suntem in cautare de Casieri pentru magazinul nostru din Timisoara! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; OFERIM: - salariu atractiv: 2600 RON - NET (in mana) + tichete de masa in valoare de 40 lei zi ( pentru 21 zile,840 lei); - prime si bonusuri in functie de performanta; -contract perioada nedeterminata; -tichete cadou de Craciun si Paste; -control medical periodic (MEDICIS). Cv-urile se mai pot depune pe mail si la sediul firmei: Bd. Antenei, nr. 1A Timisoara.

  • 3

    Angajez sofer activitate fixa

    Angajez sofer categoria C pentru activitate: distributie marfa paletizata cu camioane 18t fara remorca Salariu atractiv , activitate fixa Pentru detalii sunati la nr. de telefon

  • Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • 7

    Gim Service - Faget angajeaza pentru fabrica de producție peleti: șef producție, operatori productie

    SC GIM SERVICE SRL angajeaza: SEF PRODUCTIE si MUNCITORI pentru fabrica de producție peleti Cerinte pentru SEF PRODUCTIE: - experienta în coordonarea producției de minim 3 ani (avantaj în domeniul prelucrării lemnului) - permis de conducere Cerinte pentru MUNCITORI: - seriozitate, dorința de munca si dezvoltare Oferim: - conditii de munca si retributie bune - salariul platit la timp - cursuri si instruiri pentru specializare/calificare si de crestere a competentelor - card de masa - decontare transport pentru cei din localitățile învecinate - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.:

  • 9

    angajam contabila

    fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.

  • 19

    Angajam gestionar depozit - produse birotica, curatenie

    Coordonează recepţia cantitativă şi calitativă a produselor aprovizionate. Asigura conditii optime de depozitare, ordinea şi buna aşezare a produselor aprovizionate, respectiv a produselor finite. Ţine evidenţa stocurilor Recepţionează produsele finite conforme de la departamentul Producţie, ofera suport colegilor din productie cand nu are colete de trimis sau de primit. Pregăteşte şoferilor/curierilor coletele pe baza comenzilor primite în vederea livrării către clienţi. In caz exceptional face aprovizionarea de produse si/sau livrarea coletelor catre clienti. Administreaza, verifica si arhiveaza corespunzator documentele aferente activitatii zilnice de distributie (avize, facturi, chitante, etc) pana la inmanarea lor departamentului contabil Efectuează inventarul periodic al produselor depozitate (lunar şi ori de câte ori este nevoie). Interzice accesul persoanelor străine în depozitul companiei. Transmite către superiorul ierarhic orice reclamaţie privind expediţiile de marfă. Răspunde de cantitatea şi calitatea produselor aflate în gestiune. Efectuează transporturi de persoane: Se ocupa de întreţinerea autovehiculului Mentine curatenia si ordinea in depozitul companiei TRIMITE CV LA ADRESA : sau in platforma PUBLI24

  • Angajam tehnician echipamente horeca - Timisoara

    Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate

  • 2

    Angajez muncitor

    Angajez muncitor în amenajari exterioare pentru urmatoarele activitati: pregatirea terenului pentru insamantat gazon, montat gazon rulou, montat sisteme de udare, lucrari de pregatit si montat pavaje. Salar in functie de experienta: 3600-5500 ron.

  • 2

    Angajăm muncitor necalificat

    Angajăm muncitor necalificat pentru depozit de făină în Timișoara.Sâmbăta și duminica este liber.

  • 2

    Inchiriez Spalatorie Auto pe Rebreanu ,

    Trei boxe , utilată , actele la zi , front stradal , trifazic , foraj , decantor , manuală , inchiriez la pretul de 600 eur . Orce informatie

  • 3

    Inchiriez Spalatorie Auto ,pe Rebreanu

    Trei boxe , foraj , trifazic , utilata , acte la zi ,front stradal , la pretul de 700 eur la , gasiti orce informatie ,

  • Montator pavaj - Austria

    CAUTAM MONTATORI PAVAJ CU EXPERIENTA PENTRU AUSTRIA (zona Innsbruck, Tirol) Suntem în căutarea unui montator pavaj vorbitor de limba germana. Dacă aveți experiența în acest domeniu și sunteți în căutarea unei loc de munca în străinătate, vă invităm să aplicați! Responsabilități: - Pregătirea și nivelarea suprafețelor de pavaj - Aplicarea și finisarea stratului de pavaj - Respectarea standardelor de calitate și siguranță Cerințe: - Experiență anterioară în pavare (preferabil in Austria sau Germania) - Cunoștințe de limba germană la nivel de începător - Disponibilitate pentru relocare în Austria Oferta noastră: - Salariu 2500 euro NET -Al 13lea si al 14lea salariu - Cazare contra cost - Mediu de lucru stimulativ și echipe profesioniste Dacă sunteți interesat și doriți să aflați mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau la adresa de email

  • 6

    Soferi Autobuz Austria

    Căutăm Urgent Șoferi de Autobuz în zona Innsbruck, Austria! Dacă vorbiți limba germană (nivel începător) și doriți să faceți parte dintr-o echipă dedicată, avem un loc de muncă pentru dvs.! Oferim: - Salariu 2600-2700 euro NET lunar (in funcție de orele suplimentare realizate) - Al 13-lea și al 14-lea salariu (in iunie si noiembrie) - Cazare Asigurată Contra Cost: iți punem la dispoziție diferite opțiuni de cazare contra cost. - Contractul de muncă se realizează direct cu angajatorul, fără intermediari. - Mediu de Lucru Plăcut: alătură-te unei echipe dinamice și prietenoase, unde munca ta este apreciată. - Începere Imediată. - 25 zile de concediu de odihna pe an. - Suport pentru integrare. Cerințe: - Limba Germană nivel minim A2-B1 - Experiență relevantă ca șofer de autobuz. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să descoperi noi orizonturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon sau prin e-mail la

  • 4

    Sofer Categoria C - Austria

    ANGAJAM ȘOFER CATEGORIA C - AUSTRIA (zona Innsbruck, Tirol) Căutăm șofer categoria C, vorbitor de limba germana, pentru partenerul nostru din Austria - contract direct cu angajatorul. - program de luni pana vineri, 8-10 ore pe zi - salariul 2400 - 2500 euro NET - al 13lea si al 14lea salariu - cazare contra cost - apartament individual - se cere cunoașterea limbii germane Dacă îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamice și profesioniste, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Așteptăm CV-ul dvs. la adresa de e-mail sau pe Whatsapp la numarul .

  • 20

    Angajam soferi categoria B

    LKS - LOGISTICS Angajeaza soferi categoria B, cu experienta, pe 3.5T pentru transport international de marfa. Cursele se fac din Romania in Germania, Franta, Spania, Portugalia si retur Romania. Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon

Categorii

Locuri de munca

Județe

Timis
Salvează căutarea