Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze Disponibil din: 2021-04-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Promovat
Angajam FREZOR CNC S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza FREZOR CNC, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar BRUT = 8548 lei; salar NET = 5000 lei, la care se adauga: - ore suplimentare, platite dublu - bonuri de masa de 40 lei zi, valoare estimata fiind de = 840 Lei luna - se ofera al 13-lea salar - plata chirie pentru relocare - zile de concediu de odihna acordate in functie de vechimea in firma Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati, la telefon , L-V - intre orele , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr. 146 B.
-
Promovat
Angajam Sculer matriter in industria automotive in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - cunostinte generale de mecanica - minim scoala profesionala sau liceu profil mecanic - cunostinte de desen tehnic, a aparatelor de masurare a cotelor (sublere, micrometre, ceas comparator, etc) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 - experienta profesionala in matriterie sau in procesele de fabricare si prelucrare a metalelor RESPONSABILITATI: - lucru in atelier specializat unde executa lucrari de intretinere si reparatie la matritele care deservesc masinile de injectie - cunoaste materialele din care sunt realizate matritele, cunoaste sculele, dispozitivele si verificatoarele folosite precum si tehnologiile de intretinere, reparare, demontare si asamblare a reperelor matritelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pensiunea Delia Timisoara angajeaza camerista. Pentru informatii legate de programul de lucru si salarizare ne puteti contacta la nr de telefon .
-
Promovat
Pensiunea Delia Timisoara angajeaza camerista. Program full time, pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati NU OFERIM CAZARE
-
Ne mărim echipa. Angajăm personal (de preferat STUDENTA) pentru recepție sală fitness. Locatie: Calea Torontalului nr. 125. Ce urmărim la viitoarea noastră colegă: - să fie o persoană serioasă, corectă și plăcută. - ținută si prezență agreabilă. - spirit organizatoric și de lucru in echipă. - experiența ca si lucrator comercial constituie un avantaj în ocuparea postului. Program de muncă part-time, lejer si flexibil Așteptăm cu interes CV-urile voastre la adresa din poza anunțului.
-
Disponibile 2 scaune de coafor sau frizerie barber, în zona centrală, istorică în plina dezvoltare. Salonul are intrarea direct din strada. Mare avantaj - sunt locuri de parcare chiar și în fața salonului, fără plată.
-
Cautam sa avem grija de o persoana sau de o familie de bătrâni care nu au copii și vor sa fie îngrijiți și ajutați cu tot ce au nevoie contra locuință
-
Compania KARGO EXPRESS angajeaza soferi permis categoria D pentru curse in regim de conventie in Timisoara. Salariul flexibil in functie de programul de lucru + tichete de masa. Bonus anual.
-
Rulota Fast-Food ,inmatriculata in Romania, dotata cu Kebab, salateta,friteuza, aparat de tinut cald cartofi,frigider, congelator, gril,aparat de tinut carnea la cald.Pretul este de 14.500 .
-
Investește în calitatea coacerii tale cu utilajele Invest Gradnja! Proiectate pentru performanță și precizie, aceste utilaje de brutărie sunt soluția perfectă pentru a îmbunătăți procesele tale de producție.Caracteristici Cheie:Tehnologie Avansată de Coacere: Fiecare produs copt este rezultatul distribuției uniforme a căldurii, garantând consistență și calitate superioară.Design Modular și Eficiență: Flexibilitatea și adaptabilitatea sunt la bază, permițând personalizarea și extinderea pentru a satisface cerințele specifice ale brutăriilor.Interfață Ușor de Folosit: Controlul intuitiv și accesul la funcții digitale facilitează gestionarea procesului de coacere.Durabilitate și Fiabilitate: Construite din materiale de înaltă calitate, utilajele Invest Gradnja promit o durată lungă de viață și performanță constantă.Alege Invest Gradnja pentru a îmbunătăți calitatea produselor tale de brutărie și pentru a obține rezultate consistente și excepționale în fiecare coacere!
-
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber Frizerie in Timișoara Str Titu Maiorescu zona Fabric...pentru mai multe detalii va stam la dispoziție
-
Promovat
Pizzeria Pulcinella angajeaza pizzar, experienta in lucrul pe cuptorul cu lemene prezinta un avantaj. Program de lucru 5 zile cu 2 libere, 8 ore pe zi Salariul net (in mana) 4500 lei + 1 masa pe zi.
-
Căutăm sef de echipa. Avem de lucru în canalizări. Cerințe: -experiență în domeniu -să ști să dai o cotă Carnetul de conducere este un plus. Salariul de la 5000lei luna
-
Firmă din Săcălaz angajează operator CNC cu experiență minim 2 ani în execuție, proiectare, comenzi și producție. Studiile superioare tehnice în domeniul mecanicii sunt obligatorii. Motivația, implicarea, atenția la detalii vor fi răsplătite cu procent din comenzi. Oferim salariu motivant corelat cu experiența. Program de lucru de luni până vineri- 9-17:30 cu pauză de masă 30 de minute. Ne puteți contacta la numărul de telefon: .
-
Firma noastră este în căutarea unui maistru. Se caută experiență în domeniul construcțiilor. Carnetul de conducere este un bonus. Salariul de 4500lei pe luna+ o masa pe zi.
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Responsabilitati - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina; Cerinte - studii generale medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale: Curatenie generala Curatenie dupa constructor Curatenie generala și întreținere/apartamente și case Duplexuri/Case după constructor Birouri/clinici.etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre Curățare/igienizare,saltele,mochete,covoare,canapele,fotolii,scaune și interioare auto cu aparate și soluții profesionale, timp de uscare 2-3 ore de la spalare Ne deplasam și in afara orașului la cerere Tarifele difera în funcție de tipul de curatenie solicitat. Tel
-
Societate autorizata ANRE, angajam SUDOR ELECTRIC pentru instalatii gaze naturale. Cerinte: - Experienta pe un post similar; - Calificare in domeniu constituie avantaj, dar nu este obligatorie; - Seriozitate si atentie la detalii. - permis conducere Cat. B Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Ore suplimentare platite; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08-16.30.