Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-05-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NARU angajeaza barman, locatie in zona Unirii (bistro/terasa), program full time (se lucreaza 2 cu 2), echipa tanara, mediu placut de munca. Informatii telefonic intre orele 12-22
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru depozit de materiale de constructii situat in Timisoara
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion (echipaje) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale tur-retur. Durata curselor este de aproximativ 1 saptamana. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Domiciliu stabil in localitatea Timisoara sau zonele limitrofe; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul minim pe economie; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenția de recrutare Brandler & Rauschenbach GbR recrutează cu succes de peste 15 ani medici absolventi,asistenti,specialisti căt si asistenti medicali străini doritori să lucreze in Germania. Avem parteneri in România cu care puteți comunica in limba maternă. Medicii de familie,stomatologi si specialisti de alte gategorii au posibilitatea sa achizitioneze un cabinet profitabil si sa devina de sine statatori,insa daca doresc sa lucreze ca si simpli angajati oferim si aceasta posibilitate. Pentru cei care doresc sa cumpere un cabinet,firma noastra va ajuta la achizitionarea unui credit avantajos cu o dobanda sub 2% an fara giranti si garantarea averii din Romania,se garanteaza doar cu valoarea cabinetului. Pentru medicii care doresc să se angajeze, se poate viziona in fotografia atașată la acest anunț grila actuală de salarizare 2023 care este valabila in toată Germania. Un medic rezident anul 1 incepe din prima luna cu o salarizare de 4852 Euro brut. Mai tărziu cand va exercita si gărzi,va primi pentru fiecare garda o indemnizatie intre 500 - 1000 Euro brut. Ca sa puteți lucra in Germania trebuie sa aveti pregatite urmatoarele documente: 1. Un CV cat mai detaliat in lb. germană 2. Un certificat B2 de limba germana . Pe lănga acesta ca și medic trebuie sa aveti si cunostiințe de germană medicala pentru obținerea dreptului de liberă practică. Asistentii medicali nu au nevoie de cunostiințe de germană medicala. 3. Diploma de licență cat si cea de medic specialist dacă e cazul. 4. Certificat de conformitate de la ministerul sănătatii daca ati terminat facultatea de medicină sau de asistent medical inainte de 2013 la medici sau 2010 la asistenti medicali. Candidatii care au un certificat B2 de limba germană beneficiază din partea noastră de un curs gratuit de germană medicală C1,fie timp de 3 saptămăni in Germania la un cabinet medical sau unul oneline in Romania. Vom rezolva pentru dumneavoastră toate formalitățile birocratice. Vom găsi oferte de muncă potrivite dorințelor dumneavoastră n spitale și clinici n care vă veți putea efectua specializarea dorită. Ne asigurăm că veți primi un contract de muncă în conformitate cu legislația germană a muncii și cu remunerația germană. De asemenea, vă ajutăm la căutarea unei locuințe și dacă este necesar a unei gradinițe sau școli. Agenția noastră vă stă alături până la nceperea activității n Germania și vă va susține și ulterior. Serviciile noastre de intermediere către clinici și spitale sunt gratuite pentru dumneavoastră. De peste 15 ani ne-au acordat increderea numeroși medici straini. Acordați-ne-o și dumneavoastră. Vă asigurăm că veți fi mulțumiți. CV-urile le puteti trimite in limba romana sau germana pe urmatoarea adresa de E-Mail: tiberiu.sebo ( a rond) gmail.com Tiberiu Sebo, Reprezentant, Brandler & Rauschelbach GbR Personalvermittlung Emil-Otto-Strasse 4 D-07 arata numarul Bad Lobenstein Facebook: Tiberiu Sebo Video: https: www.youtube.com watch?v=fhmRoR6YwmA Adresa Webb: http: www.medic-job.com
-
Agenția de recrutare Brandler & Rauschenbach GbR recrutează cu succes de peste 15 ani personal medical străin doritor să lucreze in Germania. Avem parteneri in România cu care puteți comunica in limba maternă. Medicii de familie,stomatologi si specialisti de alte gategorii au posibilitatea sa achizitioneze un cabinet profitabil si sa devina de sine statatori,insa daca doresc sa lucreze ca si simpli angajati oferim si aceasta posibilitate. Pentru cei care doresc sa cumpere un cabinet,firma noastra va ajuta la achizitionarea unui credit avantajos cu o dobanda sub 2% an fara giranti si garantarea averii din Romania,se garanteaza doar cu valoarea cabinetului.Medicii care sunt de sine stătători castiga mai bine decat cei simpli angajati.In cazul vanzarii unui cabinet profitabil,medicul vănzător va mai sta cateva luni langa dumneavoastra pana veti sti a lucra cu casele de asigurari medicale si sa va prezinte pacientilor pe care ii are in custodie. Pentru medicii care doresc să se angajeze, se poate viziona in fotografia atașată la acest anunț grila actuală de salarizare 2023 care este valabila in toată Germania. Un medic rezident anul 1 incepe din prima luna cu o salarizare de 4852 Euro brut. Mai tărziu cand va exercita si gărzi,va primi pentru fiecare garda o indemnizatie intre 500 - 1000 Euro brut. Ca sa puteți lucra in Germania trebuie sa aveti pregatite urmatoarele documente: 1. Un CV cat mai detaliat in lb. germană 2. Un certificat B2 de limba germana . Pe lăngă acesta doar medicii mai trebuie să aibe si cunostiințe de germană medicala,pentru obținerea dreptului de liberă practică. 3. Diploma de licență cat si cea de medic specialist dacă e cazul,iar aistenții medicali doar diploma. 4. Certificat de conformitate de la ministerul sănătatii daca ati terminat facultatea de medicină inainte de 2013. Medicii care au un certificat B2 de limba germană beneficiază din partea noastră de un curs gratuit de germană medicală C1,fie timp de 3 saptămăni in Germania la un cabinet medical sau unul oneline in Romania. Vom rezolva pentru dumneavoastră totate formalitățile birocratice. Vom găsi oferte de muncă potrivite dorințelor dumneavoastră n spitale și clinici n care vă veți putea efectua specializarea dorită. Ne asigurăm că veți primi un contract de muncă în conformitate cu legislația germană a muncii și cu remunerația germană. De asemenea, vă ajutăm la căutarea unei locuințe și dacă este necesar a unei gradinițe sau școli. Agenția noastră vă stă alături până la nceperea activității n Germania și vă va susține și ulterior. Serviciile noastre de intermediere către clinici și spitale sunt gratuite pentru dumneavoastră. De peste 15 ani ne-au acordat increderea numeroși medici straini. Acordați-ne-o și dumneavoastră. Vă asigurăm că veți fi mulțumiți. CV-urile le puteti trimite in limba romana sau germana pe urmatoarea adresa de E-Mail: tiberiu.sebo ( a rond) gmail.com Tiberiu Sebo, Reprezentant, Brandler & Rauschelbach GbR Personalvermittlung Emil-Otto-Strasse 4 D-07 arata numarul Bad Lobenstein Facebook: Tiberiu Sebo Video: https: www.youtube.com watch?v=fhmRoR6YwmA Adresa Webb: http: www.medic-job.com Publi24_1642764074
-
-
angajez barman și ospatari ospătărițe locația unirii
-
Cauti un loc de munca in care sa-ti fie respectate eforturile,sa fii tratat civilizat,sa fii platit conform muncii tale? Noi oferim salariu atractiv si mese, program flexibil,mediu placut si colectiv prietenos. Cautam oameni rabdatori si empatici care sa ingrijeasca varstnici cu sau fara dizabilitati in cadrul centrului nostru. Un minim de experienta in acest domeniu sau un curs de ingrijire persoane varstnice poate constitui un avantaj. Noua,la Casa Fabian, ne pasa atat de angajatii nostri, cat si de clientii nostri. Te asteptam sa ne contactezi trimitand un CV sau sunand la numarul de telefon.
-
-
Citește toată descrierea: Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp (numarul afișat pe foto anunț) cu experiența anterioară sau, dacă ești studentă, spune-ne de ce vrei să lucrezi cu haine! Alătură-te echipei noastre ca Vanzătoare Magazin Haine! Ce ne dorim: Cineva care nu se rezumă doar la casierie, ci are grijă de aranjarea hainelor, le organizează după culori și colecții și schimbă vitrina săptămânal. O persoană veselă, dornică să evolueze și să se imprietenească cu clienții.
-
Angajam sofer - categoriile C+E - cu experienta pentru transport international de marfuri generale (tur-retur Romania - Franta, implica TIR complet si grupaje). Centrul logistic este situat in zona de N a Timisorii. Rugam seriozitate.
-
-
SC GRIMET CONSTRUCT SRL angajeaza pentru atelierele din Bucovat: 1 INGINER MECANIC / PROIECTANT, 1 TEHNICIAN STRUNG CNC, 1 OPERATOR CNC, 1 LACATUS CONFECTII METALICE Cerinte: -asigurarea calitatii lucrarilor executate -disciplina si respectarea normelor si procedurilor -calificare pe meserie Oferim: - PACHET SALARIAL ATRACTIV, BAZAT PE COMPETENTE DEMONSTRATE - PRIME DE PERFORMANTA LUNARE - CONDITII DE MUNCA SI RETRIBUTIE BUNE - CURSURI SI INSTRUIRI DE SPECIALIZARE SI CRESTERE A COMPETENTELOR - card de masa 30 lei - transport - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.: - e-mail: - site: www.grimetconstruct.ro
-
Promovat
OPERATOR - OPERATOARE CURĂȚENIE PROFESIONALĂ - Total Clean Activitatea se desfasoara in zona Fabricii de zahar: firma Noventa, Program normă întreagă: 8 ore zi, 40 ore săptămână in 3 schimburi: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00. Calificare la locul de muncă, Sporuri (ore suplimentare; spor pentru weekend; spor de noapte; după caz, Prime de Paști și Crăciun, Mediu de lucru profesionist și dinamic, Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
STIRION SECURITY Angajam agent de paza pentru obiective din Sacalaz si Dudesti Noi. Pentru mai multe detali va rog sa ma contacti la nr de tel
-
STIRION SECURITY Angajam agent de securitate pentru obiective din Dumbravita . Pentru mai multe detali va rog sunati la telefon sau trimiteti CV pe mail.
-
Dacă ești o persoana pozitivă, cu abilități de ascultare și de comunicare, te așteptăm în echipa noastră! Oferim: pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri, training, seminiarii de dezvoltare personală și profesională, posibilitatea de avansare în carieră, vacanțe, premii și multă voie bună! Dacă îți dorești să vi la un interviu, lasă-mi un număr de telefon în privat și te contactăm noi. Interviul se susține fizic iar job-ul se desfășoară la birou. (zona Dumbravița)
-
Responsabilități: Pregatirea micului dejun pentru oaspetii hotelului Cerințe: Experiență anterioară în bucatarie Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei Dacă ești pasionat de industria ospitalității și ai abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară, te invităm să aplici pentru poziția de bucatar mic dejun la Opera Hotel. Așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră!
-
Salonul Kiddos angajeaza frizerita/coafeza full time sau part-time. Pentru detalii sunati la : Colaboram si cu ucenici .
-
Angajez muncitori pentru lucrări cu pavaje, borduri. Se face angajare.Se asigura transportul la locul de munca cu plecare de la AEM.Salar 5000 _6500 lei in functie de experienta !.. Nu avem cazare. Tel.
-
- asigura activitatea depozitului zonal din Timisoara-Giarmata (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Timisoara la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta