Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-05-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru magazin romanesc de brutarie & patiserie. Pentru mai multe detalii de program sunati la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salon Beauty 4M angajeaza Frizer. Salonul este situat în Badea Cartan are clientela deja formată. Se oferă carte de munca 8 ore ,procent program flexibil ,colectiv tânăr. Pentru mai multe detalii
-
Hotel Angellis angajeaza receptioner, Salariu 3000 lei in mana + masa + cafea, apa, ceai.
-
Firma Saratoga prezentă din 1994 pe piața IT caută personal calificat pentru extinderea departamentului tehnic (electronica, antiefractie, video, detecție incendiu și control acces) Cerințe: Studii medii obligatorii, avantaj pentru cei cu profil electric, electrotehnic sau telecomunicații. Capacitate de a înțelege documentația tehnică din domeniu (inclusiv în limba engleză). Experiență în sisteme de securitate (antiefracție, control acces, detectie incendiu sau sisteme video) Comunicativ, dinamic, cu simțul răspunderii. Obligatoriu cazier curat. Carnet de conducere cat. B Domiciliat în județul Timiș. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet de motivare salarial asigurari medicale, telefon mobil, etc. Cursuri permanente de pregătire în domeniu. Bonificații în funcție de evaluările periodice. Oportunități de dezvoltare profesională. Acces la ultimele noutăți din domeniu.
-
SC C&A INDUSTRIES SRL, cu sediul in CHISODA, jud. TIMIS, angajeaza 8 persoane pentru postul de MUNCITOR NECALIFICAT IN INDUSTRIA CONFECTIILOR. Cerinte: studii generale si limba engleza, CV-ul la adresa de e-mail office @ workinro . ro pana la data de 06.03.2024. Concursul se va desfasura la data de 06.03.2024, la ora 12:00.
-
Se cauta sofer categoria C. Firma ROMSTIV GRUP S.R.L, Remetea Mare, strada Pricipala, nr. 534, jud. Timis -program de lucru: L-V- 08:00-16:30 -weekend-ul LIBER -salariu atractiv -ore suplimentare platite Contact: Balat Valentin:
-
Angajam persoanal spalat vase si bucatari calificati pentru bucatarie restaurant Daf Junior. Oferim salar atractiv, transport la locul de munca, o masa gatita.
-
Angajăm vanzatoare, cu și fără experiență, pentru magazin Fornetti. Program de lucru de luni-vineri de la ora 06:30-16:30 Locația se află pe Calea torontalului!
-
Munca unui Operator taiere este aceea de a taia diferite piese metalice cu ajutorul surselor de caldura (gaz, arc electric, flacara oxiacetilenica sau alte procedee). Cerin e și responsabilități: - Minim studii medii; - Persoană serioasă, responsabilă; - Realizarea target-ului impus; - Abilitati tehnice - Persoană comunicativă, dinamică, atentă la detalii; Oferta noastră: - un loc de muncă sigur cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial atractiv
-
Angajez șofer camion pe ruta Timișoara-Bulgaria și retur si sofer pe ruta Romania-Europa si retur. Șoferul sa fie, de preferat, din zona Timișoarei. Salariu atractiv, negociabil. Detalii la telefon.
-
De marți 27.02 avem un caz nou disponibil, cu 135 euro zi plătit. Este pentru doamne cazul. Se cere diplomă de asistentă medicală, este DOAR PENTRU *ASISTENTE MEDICALE*. Pe zona Steiermark, în Austria e cazul. Un pacient ce locuiește la casă cu mama lui, trebuie îngrijiți. Vă așteaptăm cu drag să ne contactați, dacă sunteți interesate, la numerele de telefon: și zi buna vă dorim!
-
-
-
STRUCTURAL DOM SYSTEM - Timisoara, angajeaza confectioneri tamplarie PVC si aluminu,fatade cortina. Se ofera: - salarizare peste media din domeniu ( intre 4.000 - 6.000 lei net ) - contract de munca - ore suplimentare platite - lucru intr-o echipa tanara si dinamica - lucru cu utilaje performante de ultima generatie Cerinte: - experienta in domeniu minim 2 ani - permis categoria B reprezinta un avantaj.
-
Angajam gradinari, muncitori peisagisti, muncitori necalificati constructii,spatii verzi Suntem interesati de persoane cu urmatoarele: Experienta in domeniu cu utilaje specifice, minim 1 an; Caracter matur, constiincios; Capabil de munca grea, responsabil, dinamic; Motivat sa invete; Capabil sa lucreze in toate conditiile meteorologice; Permis de conducere (cat. B) reprezinta avantaj; Oferim: Program de lucru : Luni -Vineri Mediu de echipa bun Salariu negociabil in functie de experienta Alte beneficii
-
-
Service Auto Multimarca SC D Auto Xpert SRL, partener de top in reteaua mondiala AD Garage, cauta spre angajare : -Mecanic Auto Daca doriti sa va alaturati echipei noastre si sa faceti parte dintr-un colectiv tanar si bine organizat, Auto Xpert va ofera : - salariu atractiv -cazare daca este cazul - bonusuri in functie de realizari - echipament de protectie - cursuri de specializare - posibilitatea de a lucra cu aparatura si scule de ultima generatie Asteptam cu interes cv-urile dvs la sediul din Timisoara, Str Paul Constantinescu Nr. 48, iar pentru mai multe informatii va stam la dispozitie la unul din numerele de telefon
-
Angajam tanar 22-46ani electrician , electromecanic cu experienta minim 2.-3 ani pentru intretinere ,reparatii electrice la utilaje si macarale ( automcarale si poduri rulante ) . Necesar permis categoria B, spirit tehnic ,inteligenta , initiativa capacitate de citire si intelegere scheme electrice , capacitate si dorinta invatare lucruri noi, disponibilitste la deplasari . Se ofera salariu motivant munca intr un colectiv cu nivel tehnic ridicat , instruire , program lucru L-V .Limba engleza constituie un avantaj.
-
Salon Arina Timisoara inchiriaza post manichiura-pedichiura(pedichiura este incapere separata)150 euro cu tot cu cheltuieli. relatii tel. 0727082332
-
SC CARA PFLEGE TRANS SRL Agentie plasare forta de munca inregistrata la ITM TIMIS Cod Caen 7810 in colaborare cu LEBENSGHÜHL 24 STD Austria dispunem de locuri de munca in sectiunea:Ingrijire Batrani la domiciliu * Oferim contracte de mediere in Romania iar in Austria se lucreaza cu contracte de prestari servicii si contract organizational pus la dispozitie de WKO. * Plata SVS cât și a WKO-ului nu este reținută din salar de catre Agentia din Austria,plățile către aceste instituții revin în sarcina prestatorului. * Numărul de impozitare (Steuernummer) și Declarația de venit anuala (Steuererklarung) revine în sarcina prestatorului de servicii. Cerinte Limba germana mediu, conversational Diploma de calificare (oricare din urmatoarele): > Ingrijire batrani / Infirmieri / Diploma Cruce Rosie / Asistent medical Experienta in domeniu minim 6 luni Seriozitate amabilitate, promptitudine Perioada de lucru Durata sederii la locul de munca este de 28 zile si 28 zile libere. Deplasarea Deplasarea catre locul de munca, atat dus, cat si intors este asigurat de catre agentia de transport din Romania cu care colaboram. Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre agentia din Austria. Conditii de plata Plata pentru serviciul prestat este in functie de complexitatea cazului, de calificare si cunoasterea limbii germane. Tarifele pe zi pornesc de la 65 euro pana la 85 euro. - Comision 8% din remuneratie si este retinut direct de catre agentia din Austria la final se turnus - Transport organizat dus-intors de catre agentie si platit de catre familie. Plata serviciilor se va face printr-un cont bancar in euro, deschis in Romania sau Austria,cu o zi înainte de plecare spre tara de destinație sau in ultima zi de lucru. Pe durata desfasurarii activitatii veti avea suport din partea agentiei noastre, cat si din partea reprezentantului nostru din Romania. Detalii si inscrieri la telefon: Luni-Vineri 09: Sambata: 09:00 13:00 Tel :
-
Gls Timisoara angajeaza curier cu experienta in livrari , se angajeaza si barabati si femei. Program luni -vineri Salar fix +comision la livrare Persoane interesate sunt rugate sa trimita sms cu numele si experienta ultimului an de lucru la nr din anunt