Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Disponibil din: 2022-02-16 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam ospatar-barman

    Bar El Pedro angajează ospătar-barman cu sau fără experiență Program 2 cu 2 Detalii la

  • 2

    Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • 1

    Medici generaliști (b/f) - sudul Franței

    Euromotion Medical recrutează medici specialiști în medicină generală (b/f) pentru un serviciu de spitalizare la domiciliu situat în sudul Franței, în regiunea Nouvelle-Aquitaine. Descriere: - activitate de medicină generală - spitalizare la domiciliu - 100 paturi - echipă de 4 medici Salariu: între 5000 și 8000 net pe lună, în funcție de profilul candidatului. Cerințe: - diplomă de medic obținută în Uniunea Europeană - diplomă de specialist în medicină generală obținută în Uniunea Europeană - nivel de franceză intermediar B1-B2. pentru candidații care nu vorbesc limba franceză, se pot organiza cursuri intensive pentru a atinge nivelul B1-B2. Avantaje: - oraș situat în sudul Franței, în frumoasa regiune Nouvelle-Aquitaine, la o oră de orașele Bordeaux și Toulouse - la o oră de aeroportul din Toulouse și o oră și jumătate de aeroportul din Bordeaux - excelente condiții de muncă (orar de muncă, remunerație, avantaje profesionale) Pentru mai multe informații și pentru alte posturi disponibile:

  • Customer Assistant

    Candidatul Ideal - studii medii superioare - experienta minim 1 an pe o pozitie similara - operare PC la nivel avansat - cunostinte soft Excel , Word , PowerPoint la nivel avansat - limba engleza nivel mediu avansat - persoana dinamică, energică cu excelente aptitudini de comunicare - orientare catre client - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului - responsabilităţi: Asistență clienți Comunicare cu clienții - rezolvarea reclamatiilor - imbunătățirea procedurilor și politicilor de servicii pentru clienți - inregistrarea operarea documentelor in softul intern - analiza si prelucrarea corecta a documentelor Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa - transport decontat - bonus anual - mediu de lucru profesionist și clienți de renume internațional - oportunitatea de a-ți dezvolta cariera și de a promova rapid în cadrul companiei - training profesional.

  • Controlor de calitate

    Candidatul Ideal Cerinte: studii generale acuitate vizuala metodic si atent la detalii responsabil si comunicativ spirit de echipa si bun organizator flexibilitate si orientare catre rezultate Descrierea jobului Realizeaza activitati de Inspectie Calitate in conformitate cu cerintele, obiectivele, programul si standardele de calitate,avand ca scop cresterea satisfactiei clientilor. Beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Prime de performanta Bonus anual Transport asigurat Contract pe perioada nedeterminata Mediu de lucru tanar si dynamic Cursuri de pregatire profesionala Training-uri de specialitate, IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY

  • 14

    Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru curse in tara.

    Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru curse in tara Cerinte: Atestat profesional; Permis de categoria C+E; Seriozitate, onestitate, profesionalism; Cunoașterea normelor și reglementărilor aplicabile de conducere. Descrierea jobului: Curse interne,plecari din Arad --> Mioveni -->Arad Salariu începând cu 6500 lei net Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta telefonic, de luni pana vineri, intre orele 09:00 17:00,la numarul de telefon

  • Arhitect cladiri

    Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii:   Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala;   Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj;   Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare:  PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize;   Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;  

  • 1

    HR Junior

    Candidatul Ideal - studii medii superioare - cunostinte avansate de operare Office - abilitati de organizare, relationare, sistematizare si prioritizare - capacitati de observatie si analiza comportamentala - organizat, metodic si orientat pe detalii - limba engleza - permis auto cat. B - curs inspector resurse umane Descrierea jobului - realizeaza analiza nevoilor de angajare si participa la procesul de recrutare - selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor - monitorizeaza piata interna a muncii - informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie - administreaza dosarele de personal - tine legatura cu angajatii si are atributii administrative - promoveaza imaginea firmei, prin activitatea pe care o desfasoara

  • 8

    Fabrica de carne Germania angajeaza necalificati, transport din Romania platit si cazare asigurata

    Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon

  • 5

    Langoserie angajez personal

    Angajez personal la langoserie program 8 ore .

    Repostat automat
  • A&D Profial Company angajeaza montatori si confectioneri tamplarie Aluminiu si fatade ventilate

    Societatea A&D Profial Company S.R.L. cu experienta de aproximativ 30 ani in domeniul tamplariei din aluminiu, a peretilor cortina si a fatadelor ventilate, angajeaza: - muncitori / operatori calificati / necalificati pentru prelucrare si confectionare in hala de productie; - muncitori calificati / necalificati pentru montajul pe santier. Cerinte: - responsabilitate, eficienta si seriozitate; - interes pentru perfectionare; - disponibilitate pentru munca in echipa; - experienta si permis categoria B contituie un avantaj. Se ofera: - contract de munca; - salariu atractiv; - tichete de masa; - echipament de protectie adecvat; - decontarea pentru transportul in comun; - cazare pentru persoanele cu domiciliul in afara zonei. Pentru detalii ne puteti contacta la nr. de telefon din anunt sau la sediul societatii din Giroc, Calea Timisoarei 18.

  • 1

    Angajam sudori Mig Mag si lacatusi mecanici

    S.C. A&D TECHNOLOGIES SRL, cu sediul in comuna Giroc, jud. Timis, specializată în prelucrari mecanice si confectii metalice, angajează: - LACATUSI MECANICI - SUDORI MIG MAG Cerinte: - cunoastere desen tehnic si experienta in domeniu constituie un avantaj dar nu este obligatorie Oportunităti oferite de firmă: - cazare asigurata - afirmare profesională, într-un mediu competitiv. - conditii de muncă motivante, salariu atractiv si tichete de masa de 35 lei per zi, transport asigurat, prime de Sarbatori. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze telefonic sau se prezinte de luni pana vineri la sediul firmei din Giroc, str. Asociatiei nr. 19, intre orele 8.00-16.00.

  • 2

    Receptioner ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!

  • 15

    Recepționer/ă Hotel Excelsior

    Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

Categorii

Locuri de munca

Județe

Timis
Salvează căutarea