Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Persoane Disponibil din: 2020-06-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de constructii angajam necalificati in Timisoara. Oferim transport, salarii atractive si un mediu de lucru placut
-
Promovat
Zone Cafe din zona Soarelui angajeaza Bucatar Ajutor de Bucatar. Salariul in baza experientei.
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam pentru pozitia de part-time/full-time coafeza/frizerita Serviciile oferite la salon sunt coafura si frizerie pentru adulti si copii. Persoana ideala trebuie sa fie prietenoasa, sociabila si serioasa. Se ofera un program flexibil, cu salariu fix garantat in functie de experienta. RESPONSABILITATI / BENEFICII: CERINTE: - DIPLOMA/CERTIFICAT IN DOMENIU - SERIOZITATE SI RESPONSABILITATE
-
Oportunitate de afacere, de vanzare salon de infrumusetare.
-
-
Dragă solicitant, dragă solicitantă, Noi, CW Solving GmbH, un renumit furnizor de personal de servicii cu sediul în Krauthausen, căutăm un specialist în asistență medicală din Romania care este interesat să lucreze în Germania. Scopul nostru este să gasim muncitori calificați potriviti pentru companiile noastre cliente, pentru a avea succes împreună. Sarcinile tale: - Desfasurarea activitatilor de asistenta medicala tinand cont de nevoile individuale ale pacientilor - Documentarea masurilor de asistenta medicala, - Colaborare strânsă cu echipa multidisciplinară - Implementarea standardelor de calitate în îngrijire - Sprijinirea pacienților pentru a face față vieții de zi cu zi Profilul tau: - Formare finalizată ca asistent medical specialist - Experienta profesionala in asistenta medicala, ideal in diferite domenii - Cunostinte de limba germana la nivel B2 sau superior - Empatie, lucru în echipă și seriozitate - dorinta continua de pregatire si educatie. Noi oferim: - Remunerație atractivă și beneficii suplimentare - Sprijin în recunoașterea calificărilor - Oportunități individuale de formare profesionala continuă - Un mediu de lucru prietenos și colegial Dacă sunteți interesat de un loc de muncă variat în institutia germană de asistență medicală și îndepliniți cerințele menționate, așteptăm cu nerăbdare să primim cererea dumneavoastră. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dvs., o scrisoare de intenție și certificatele relevante la adresa de mai jos. CW Solving GmbH La Marktrasen 8 99819 Krauthausen Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitati sa ne contactati. Vă așteptăm cu drag în echipa noastră! Cu stima, Daniel Kunstmann Dispecer de personal CW Solving GmbH
-
Bună ziua, persoana fizică angajez o fată part time pentru (discuții ) Menționez ca nu este SX Pentru detalii vă rog lăsați mesaj în privat Salariul este atractiv 300 450 lei la zi Se lucrează 3 ore pe zi 3 zile pe săptămână Peogramul este flexibil și se poate adapta după nevoile dvs Ai un job stabil și îți dorești un venit în plus ? Ești o fire OPEN , îți place să stai și să vb ? atunci aplica acest job Vârstă 18 40 Multumesc Rog doar persoane serioase Informații exacte doar în privat .
-
Angajam pentru ITALIA Tamplari NAVALI cu EXPERIENTA Jobul este pe perioada lunga pentru informatii nu ezitati sa ma contactati tel. Trimiteti CV la mail:
-
Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Angajez personal pentru laborator de patiserie -cofetarie , program de lucru de Luni-Vineri, orar de la 7-15,30. Conditii de lucru foarte bune , oferim si pretindem seriozitate maxima. Pentru informati sunati la nr intre orele 9-17 sau trimite-ti CV-ul pe whatsApp
-
Trei boxe , utilată , actele la zi , front stradal , trifazic , foraj , decantor , manuală , inchiriez la pretul de 600 eur . Orce informatie
-
Trei boxe , foraj , trifazic , utilata , acte la zi ,front stradal , la pretul de 700 eur la , gasiti orce informatie ,
-
Angajam casier lucrator în comerț pentru magazinul profi eternitatii timisoara. Adresă: Strada Eternităţii nr. 8, Timișoara 300446 Se angajeaza personal cu sau fără experiență Se angajează full time 8 ore în Două schimburi Schimbul unu de la 06:30 la ora 15:00, schimbul doi de la 15:00 la ora 23:30 Pentru mai multe informații apelați la numărul de telefon
-
Ofer Servicii de Creare Website și Marketing în Schimbul Unei Mașini** Salut! Sunt un specialist în marketing digital și web design, și ofer expertiza mea profesională în schimbul unei mașini. Dacă ai o mașină pe care nu o folosești constant, acesta poate fi un schimb valoros pentru amândoi. **Serviciile mele includ:** - **Crearea de Website-uri:** Design personalizat, adaptabil pentru toate dispozitivele, cu o interfață prietenoasă și optimizare SEO. - **Marketing și Grafică Web:** Creare materiale grafice web, campanii de marketing digital, și strategii personalizate pentru a-ți crește vizibilitatea online. **Ce Caut:** - Acces la o mașină în stare bună de funcționare, pentru nevoi de deplasare. Această colaborare poate fi o soluție excelentă pentru tine dacă ai nevoie de servicii profesionale de web și marketing, dar nu vrei să investești imediat în acestea. În schimb, îmi oferi posibilitatea de a utiliza mașina ta când am nevoie sau de a îmi oferi mie o mașină de care nu mai ai nevoie. Dacă ești interesat ă te rog să mă contactezi pentru a discuta detaliile colaborării.
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.
-
Societate angajeaza in conditii legale drujbist la taiere arbori si defrisare terenuri forestiere in judetul TIMIS Salariu negociabil , in functie de calificare si realizari . Se asigura cazare , unelte si utilaje , echipament de protectie si lucru . Relatii la tel
-
Firma de paza angajează agenti de securitate pentru Politehnica Timișoara. program de lucru 12 , 24, 12 48. Mai multe detalii la Biblioteca Politehnii din strada Vasile Pârvan, dimineata la ora 9_10, în urma unui interviu
-
Disponibil online
Lucru de acasa Remote job Conversatii platite Conversatii 1-1
Compania noastră, Chattingo, caută operatori chat online pentru a se alătura echipei noastre. Veți lucra de acasă, comunicând în conversații 1-1 exclusiv cu clienți bărbați folosind chat-ul online. Beneficii: Plată săptămânală de 950 de lei pentru un program de 8-10 ore pe săptămână (luni - vineri) sansa de marire in 2 saptamani. Posibilitatea de a lucra și în weekend, cu plata între 150-180 lei pe zi suplimentară Bonusuri săptămânale în funcție de implicare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Abilități bune de comunicare și scriere Fiabilitate și punctualitate Job-ul este disponibil exclusiv pentru femei Vă mulțumim pentru interesul acordat!
-
Căutăm Doamnă (30-50 ani) pentru ajutor bucătărie fast-food situat în zona Mehala.Angajare cu forme legale.Salariu de la 4000 lei. Detalii la telefon 0 7 2 7 7 0 6 8 5 4 Loredana
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie