Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Timisoara Persoane Disponibil din: 2022-04-03

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    angajez electrician

    Firma de instalații electrice angajează electrician cu sau fără experienta și ajutor electrician. tel

  • Mecanic utilaj

    FIRMA DE INSTALATII ANGAJEAZA MECANIC UTILAJ

  • 23

    Angajam Receptionera - Secretara

    Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 4

    Angajam manager cabinet medical

    Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.

  • 7

    Main-Mob Angajăm Tâmplar Montator 4500 lei.

    Angajăm Tâmplar cu sau fără Experiență Căutăm o persoană dornică să învețe și pasionată de tâmplărie pentru a se alătura echipei noastre. Experiența anterioară este un avantaj, dar nu este obligatorie. Oferim salariu competitiv și oportunități de dezvoltare profesională. Alăturați-vă unei echipe dinamice într-un mediu plăcut!Dacă te pricepi sau ești doar curios să înveți tainele tâmplăriei, ești exact ce căutăm! Benefici: -veniturile salariale se acorda din doua in doua saptamanii.(14 salarii pe an) -orele suplimentare platite. -sambata se plateste 300 lei program normal. -prime sarbatori,prima concediu. Scrie-ne si pe WhatsApp!

  • 15

    Angajam soferi comunitate.

    Firma de transport din Timisoara,angajeaza sofer profesionist categoria C+E cu experienta pe comunitate.Se lucreaza pe camion E6,semiremorca prelata.Oferim:salariu RO+80 la zi.Pentru mai multe detali ne puteti suna la nr de Tel .

  • 13

    Iau bătrâni întreținere in Timișoara.

    Doresc să îngrijesc bătrân sau bătrână contra locuință în Timișoara pentru mai multe detalii la telefon. Rog seriozitate și ofer seriozitate.

  • 13

    Angajam tamplari, lacatusi, operatori, montatori tamplarie - SALARIU ATRACTIV

    Firma MONDO STYLE, cu sediul in Timisoara, strada Gloriei nr. 11, angajeaza, in conditii avantajoase, tamplari universali, PVC si aluminiu si montatori tamplarie Cerinte: - experienta in domeniu - seriozitate - disponibilitate pentru lucru in echipa Se ofera: - salariu atractiv - contract de munca - bonuri de masa - posibilitate de promovare - alte avantaje Pentru detalii telefon CV-urile se trimit pe nr. de faxsau pe adresa de mail

  • 34

    Tamplar, lacatus, operator CNC, montator tamplarie, - SALARIU ATRACTIV,SCUTIRE IMPOZIT

    PROGRAM NORMAL - 8 ore Firma MONDO STYLE, cu sediul in Timisoara, strada Gloriei nr. 11, angajeaza, in conditii avantajoase, tamplari, sofer-montator de tamplarie, lacatusi, frezori, operatori CNC, operator sticla, pentru activitatea de productie (Tamplarie PVC si aluminiu; geam termopan). Cerinte: - seriozitate - disponibilitate pentru lucru in echipa - rezistenta la efort fizic - interes pentru perfectionare si policalificare Se ofera: - Avantaje fiscale (scutire de impozit, etc.) - DOMENIUL CONSTRUCTIILOR - salariu atractiv - contract de munca - bonuri de masa - conditii de munca avantajoase Pentru detalii telefon , CV -urile se trimit pe adresa de email

  • Angajam ospatar-barman

    Bar El Pedro angajează ospătar-barman cu sau fără experiență Program 2 cu 2 Detalii la

  • 2

    Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • 1

    Medici generaliști (b/f) - sudul Franței

    Euromotion Medical recrutează medici specialiști în medicină generală (b/f) pentru un serviciu de spitalizare la domiciliu situat în sudul Franței, în regiunea Nouvelle-Aquitaine. Descriere: - activitate de medicină generală - spitalizare la domiciliu - 100 paturi - echipă de 4 medici Salariu: între 5000 și 8000 net pe lună, în funcție de profilul candidatului. Cerințe: - diplomă de medic obținută în Uniunea Europeană - diplomă de specialist în medicină generală obținută în Uniunea Europeană - nivel de franceză intermediar B1-B2. pentru candidații care nu vorbesc limba franceză, se pot organiza cursuri intensive pentru a atinge nivelul B1-B2. Avantaje: - oraș situat în sudul Franței, în frumoasa regiune Nouvelle-Aquitaine, la o oră de orașele Bordeaux și Toulouse - la o oră de aeroportul din Toulouse și o oră și jumătate de aeroportul din Bordeaux - excelente condiții de muncă (orar de muncă, remunerație, avantaje profesionale) Pentru mai multe informații și pentru alte posturi disponibile:

  • Profesor de limba engleza si germana

    Centrul de Limbi Străine Profesor Limba Engleza Germana Iti place sa predai? Te asteptam in echipa Speak Clever daca: stapanesti la nivel avansat limba engleza Germana ai experienta de predare de min 1 an experienta in administrare clienti dorinta de participare la sesiunile de training si dezvoltare disponibilitate de coordonare programe educationale intelegere a mediului de afaceri si a activitatilor clientilor dedicare si orientare catre clienti colaborare in echipa si fluenta in comunicare Responsabilitati: livrarea cursurilor de Limba Engleza Germana administrarea grupelor de studiu (monitorizarea evolutiei, customizarea si feedback-ul pentru participanti) construirea programelor de training, colaborarea in dezvoltarea profesionala mentinerea serviciilor la un standard inalt Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv profesionist și să lucrezi într-un mediu plăcut, în care te poți dezvolta, te invităm să ne contactezi la nr din anunt

  • Customer Assistant

    Candidatul Ideal - studii medii superioare - experienta minim 1 an pe o pozitie similara - operare PC la nivel avansat - cunostinte soft Excel , Word , PowerPoint la nivel avansat - limba engleza nivel mediu avansat - persoana dinamică, energică cu excelente aptitudini de comunicare - orientare catre client - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului - responsabilităţi: Asistență clienți Comunicare cu clienții - rezolvarea reclamatiilor - imbunătățirea procedurilor și politicilor de servicii pentru clienți - inregistrarea operarea documentelor in softul intern - analiza si prelucrarea corecta a documentelor Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa - transport decontat - bonus anual - mediu de lucru profesionist și clienți de renume internațional - oportunitatea de a-ți dezvolta cariera și de a promova rapid în cadrul companiei - training profesional.

  • 23

    Angajam montator panouri fotovoltaice de la 3300 lei la 5000 lei salar

    Tehnician/Electrician/Instalator Sisteme Fotovoltaice/Muncitor Necalificat suntem în căutare de colegi harnici, responsabili și cu simț tehnic, care să se alăture echipei noastre în calitate de instalatori de panouri fotovoltaice cu sau fără experiență.Candidatul ideal:Persoana harnica cu sau fara calificare.Bune abilitați de comunicare si relaționare;Capacitate de lucru individual dar si in echipa;Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva;Permis de conducere categoria B;Disponibilitate de deplasare în afara judetului. Beneficii:1. Diurna pentru deplasarile in afara judetului;2. Mediu de lucru placut;3. Posibilitate de avansare in functie;4. Cursuri de specializare;5. Bonusuri în funcție de performanta.

  • Controlor de calitate

    Candidatul Ideal Cerinte: studii generale acuitate vizuala metodic si atent la detalii responsabil si comunicativ spirit de echipa si bun organizator flexibilitate si orientare catre rezultate Descrierea jobului Realizeaza activitati de Inspectie Calitate in conformitate cu cerintele, obiectivele, programul si standardele de calitate,avand ca scop cresterea satisfactiei clientilor. Beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Prime de performanta Bonus anual Transport asigurat Contract pe perioada nedeterminata Mediu de lucru tanar si dynamic Cursuri de pregatire profesionala Training-uri de specialitate, IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY

  • 14

    Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru curse in tara.

    Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru curse in tara Cerinte: Atestat profesional; Permis de categoria C+E; Seriozitate, onestitate, profesionalism; Cunoașterea normelor și reglementărilor aplicabile de conducere. Descrierea jobului: Curse interne,plecari din Arad --> Mioveni -->Arad Salariu începând cu 6500 lei net Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta telefonic, de luni pana vineri, intre orele 09:00 17:00,la numarul de telefon

  • 1

    HR Junior

    Candidatul Ideal - studii medii superioare - cunostinte avansate de operare Office - abilitati de organizare, relationare, sistematizare si prioritizare - capacitati de observatie si analiza comportamentala - organizat, metodic si orientat pe detalii - limba engleza - permis auto cat. B - curs inspector resurse umane Descrierea jobului - realizeaza analiza nevoilor de angajare si participa la procesul de recrutare - selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor - monitorizeaza piata interna a muncii - informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie - administreaza dosarele de personal - tine legatura cu angajatii si are atributii administrative - promoveaza imaginea firmei, prin activitatea pe care o desfasoara

Salvează căutarea