Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Companii Disponibil din: 2020-08-24-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma STIRION SECURITY SRL angajează agenți de de securitate pentru Dumbrăvița, Calea Șagului și Calea Girocului. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de tel.
-
-
Software complet vanzari - mese - ospatari - bonuri de comanda - rapoarte - de la 240 lei/luna cu Service suport inclus Pentru o prezentare la sediul nostru sau al dvs. si detalii complete va asteptam sa ne contactati 0728-442.399 Suntem din Timisoara si pe piata din 2006. Printre clientii nostri : DOPO POCO Timisoara, Cheers Bistro Pub, Bugard Pub, Spirit Cafe, Electric Theatre, PIZZERIA AL CAMINETTO, Planet Fast food, Select party Iulius Mall,Sevastia's Book, Dj Studio, Barrio,Yamy Bistro si multi altii
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență și echipaje pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (90 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca.
-
Grupul AKAI SHIRO angajeaza pentru TIMISOARA (si zonele limotrofe) cu carte de munca ELECTRICIAN CONSTRUCTII sau NECALIFICAT INCEPATOR spre calificare ca electrician. Mai multe detalii telefonic.
-
Candidatul Ideal Cum arată candidatul ideal? - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
TINICHIGIU AUTO Dacă ești pasionat de tinichigerie auto, dispui de cunoștințe tehnice și ai experiență sau vrei să îți construiești experiența în domeniul auto, te așteptăm să faci parte din echipa noastră de profesioniști. Căutăm un Tinichigiu Auto care să ofere servicii de calitate clienților noștri, cu o atitudine responsabilă, dinamică și atenție la detalii. Cerințe: - Studii medii, cu specializare tehnică - Cunoștințe și abilități de tinichigerie auto - Experiență anterioară în domeniul auto reprezintă un avantaj - Atitudine orientată către rezultate și atenție la detalii Responsabilități: - Executarea lucrărilor și operațiilor de tinichigerie pentru autovehicule, în concordanță cu comenzile de reparație și standardele producătorului - Identificarea necesarului de piese de schimb pentru reparații - Utilizarea și menținerea corectă a sculelor, echipamentelor și aparaturii din dotare Oferim: - Pachet salarial atractiv, corelat cu performanța obținută - Oportunități de formare și dezvoltare într-un mediu dinamic - Mediu de lucru competitiv și tânăr - Posibilitatea de a te alătura unei echipe de profesioniști în domeniul auto Dacă împărtășești pasiunea pentru tinichigerie auto și ești gata să te implici într-un mediu prietenos și competitiv, trimite-ne CV-ul tău la adresa Alătură-te echipei noastre și contribuie la furnizarea unor servicii de calitate în industria auto! Alătură-te echipei noastre și construiește-ți cariera în industria auto alături de noi
-
Tinichigii auto - Olanda Brains Consulting recruteaza Tinichigii auto - Olanda cu minim 3 ani experienta si limba engleza / germana nivel conversational. Responsabilitati: Repararea caroseriei si a sasiurilor pentru autoturisme (vehicule personale), Veti lucra cu cele mai noi echipamente de presa / tragere si trebuie sa aveti cunostinte de sudura. Se ofera 2200 - 2350 EURO Net/ luna (500 - 525 EUR MET/saptamana). + plata orelor suplimentare., asigurare medicala, cazarea gratuita Aplica prin trimiterea CV-ului in limba engleza la adresa [email protected] sau telefonic (L – V : 9:00 – 17:30) la 0733733511, 0356424472
-
- Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
-
Fișa jobului Firma de proiecatre si executie cu vechime de peste 30 de ani in instalatii gaze, curent, termice, climatizare, apa-canalizare angajeaza : DESENATOR ACAD PROIECTANT INSTALATII Pentru postul de desenator se solicita cunostinte de folosire programe CAD si MSOffice Autorizatiile ANRE constituie un avantaj. Programul de lucru: 8 ore Conditii de lucru: Birou de proiectare dedicat alaturi de un colectiv specializat in instalatii. Jobul nu necesita deplasare. Loc stabil. Se ofera salariu adaptat permanent cu performantele profesionale.
-
SC GENSO ACTIV CONSTRUCT SRL angajeaza 85 Muncitori necalificati la spargerea si tăierea materialelor de construcții COD COR 931302 Apreciem experienta, dar nu este neaparat necesara, Ne dorim lucratori cu repect fata de oameni si cu dedicatie in munca. CV-urile vor fi trimise pe adresa de email Oferim si cerem seriozitate
-
Depozit Materiale Constructii, angajam manipulant marfa. Program de Luni pana Vineri, de la ora 08:00 - 17:00. Mai multe informatii la nr tel:
-
Suntem o firmă de curățenie din Timișoara și căutăm pentru angajare un coleg sau o colegă cu permis categoria B - care să se alăture echipei noastre mobile. Ne intersează o persoană responsabilă, de încredere și conștiincioasă. Experiența în curățenie e un avantaj, dar nu e neapărat necesară. Se lucrează într-un program flexibil, o medie de 8 ore zi, începând de obicei de la ora 6:00. Salariu net: 3000 RON cu posibilitate de creștere după 3 luni. Detalii la telefon între orele 8:00 și 18:00. Mulțumim mult!
-
Angajam tanar 22-46ani electrician , electromecanic cu experienta minim 2.-3 ani pentru intretinere ,reparatii electrice la utilaje si macarale ( automcarale si poduri rulante ) . Necesar permis categoria B, spirit tehnic ,inteligenta , initiativa capacitate de citire si intelegere scheme electrice , capacitate si dorinta invatare lucruri noi, disponibilitste la deplasari . Se ofera salariu motivant munca intr un colectiv cu nivel tehnic ridicat , instruire , program lucru L-V .Limba engleza constituie un avantaj.
-
SC CARA PFLEGE TRANS SRL Agentie plasare forta de munca inregistrata la ITM TIMIS Cod Caen 7810 in colaborare cu LEBENSGHÜHL 24 STD Austria dispunem de locuri de munca in sectiunea:Ingrijire Batrani la domiciliu * Oferim contracte de mediere in Romania iar in Austria se lucreaza cu contracte de prestari servicii si contract organizational pus la dispozitie de WKO. * Plata SVS cât și a WKO-ului nu este reținută din salar de catre Agentia din Austria,plățile către aceste instituții revin în sarcina prestatorului. * Numărul de impozitare (Steuernummer) și Declarația de venit anuala (Steuererklarung) revine în sarcina prestatorului de servicii. Cerinte Limba germana mediu, conversational Diploma de calificare (oricare din urmatoarele): > Ingrijire batrani / Infirmieri / Diploma Cruce Rosie / Asistent medical Experienta in domeniu minim 6 luni Seriozitate amabilitate, promptitudine Perioada de lucru Durata sederii la locul de munca este de 28 zile si 28 zile libere. Deplasarea Deplasarea catre locul de munca, atat dus, cat si intors este asigurat de catre agentia de transport din Romania cu care colaboram. Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre agentia din Austria. Conditii de plata Plata pentru serviciul prestat este in functie de complexitatea cazului, de calificare si cunoasterea limbii germane. Tarifele pe zi pornesc de la 65 euro pana la 85 euro. - Comision 8% din remuneratie si este retinut direct de catre agentia din Austria la final se turnus - Transport organizat dus-intors de catre agentie si platit de catre familie. Plata serviciilor se va face printr-un cont bancar in euro, deschis in Romania sau Austria,cu o zi înainte de plecare spre tara de destinație sau in ultima zi de lucru. Pe durata desfasurarii activitatii veti avea suport din partea agentiei noastre, cat si din partea reprezentantului nostru din Romania. Detalii si inscrieri la telefon: Luni-Vineri 09: Sambata: 09:00 13:00 Tel :