Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-04-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru magazin romanesc de brutarie & patiserie. Pentru mai multe detalii de program sunati la .
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Caut menajera pentru curatenie la apartamente in zonele : Centru aproape de piata Libertatii si piata Victoriei, Iulius Mall, Aradului, Gheorghe Lazar. Se lucreaza minim 2 ore/zi si maxim 7 ore/zi in functie de planul de lucru, care se stabileste de la inceput. Solutiile si ustensilele vor fi puse la dispozitie. In timpul efectuarii curateniei apartamentul este nelocuit de persoane. Se ofera plata/salariu in functie de orele lucrate, ceea ce se stabileste de la inceput. Pentru detalii sunati la tel. +40 722 155 877 si stabilim in continuare. Puteti scrie si pe WhatsApp la acelasi numar de telefon
-
Pizzeria La Maria din Timisoara cauta ospatar a, cu norma intreaga, contract nedeterminat. Se lucreaza 2 cu 2 Cautam o persoana experimentata si ordonata. Ne puteti trimite CV-urile aici sau ne puteti contacta telefonic.
-
Promovat
Candidatul ideal Cerinte: - Rezistenta la munca fizica - Seriozitate, disciplina - constituie avantaj autorizatia ISCIR ca si stivuitorist Descrierea jobului Responsabilitati: participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei; participa la efectuarea receptionarii cantitative si calitative a marfii; manipuleaza,ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii catre clienti; participa la efectuarea inventarelor totale/partiale ale stocului de marfa; . Nu este necesarea experienta, insa experienta anterioara prezinta un avantaj Respecta instructiunile de lucru care se refera la manipularea si depozitarea marfurilor . Participa la imbunatatirea sistemului de depozitare Oferim: - seriozitate, puctualitate - echipa tanara si dinamica - posibilitatea de instruire si promovare
-
Magazin nou deschis in zona calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de femeie de serviciu, program jumatate de norma doar dupamasa de la ora 17,00 la 22,00.de luni pana sambata. Salar 1500 lei net sau de la 16,00 - 22,00 cu salar de 2000 lei. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul din anunt.
-
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
Promovat
Descriere Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Inchiriez scaun, manichiura, coafura, cosmetica. Calea Girocului Timisoara. Tel.
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Opera Hotel este în căutarea unui ospătar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre de ospitalitate de top. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și prietenos, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Responsabilități: Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către mese Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre Asigurarea unei experiențe plăcute și de calitate pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare Atenție la detalii și orientare către satisfacția clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Training și dezvoltare profesională continuă Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei Dacă ești pasionat de industria ospitalității și ai abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară, te invităm să aplici pentru poziția de ospătar mic dejun la Opera Hotel. Așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7