Oferte locuri de munca Timisoara Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Onix Center, Agenție de Traduceri cu sediul în Timisoara, caută o persoană pentru postul de traducător specializat din limba engleză în limba română, cu normă întreaga, cu sarcini de management de proiect, recepție clienți și organizarea activității în biroul nostru din Timișoara. Oferim traduceri specializate și alte servicii legate de domeniul traducerilor cu angajații noștri interni și prin intermediul colaboratorilor noștri independenți din 2003. Suntem pe deplin orientați către satisfacerea cerințelor și nevoilor clienților noștri și în prezent suntem în căutarea unui membru al echipei cu: - Fluență atât în limba engleză cât și în limba română, cunoașterea oricărei alte limbi reprezintă un avantaj în selecție - Abilități excelente de traducere, cu o bună înțelegere a terminologiei juridice, financiare, tehnice și medicale - Experiență în traducerea documentelor în diverse domenii - Competență în utilizarea instrumentelor și software-ului de traducere - Atenție la detalii și acuratețe în acțiuni - Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune - Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă - Licență în domeniul LMA, lingvistic sau un domeniu conex. Acesta este un post cu normă întreagă care se va desfășura în cadrul biroului nostru situat în Timișoara, lângă Judecătoria Timiș. De asemenea, noul(noua) nostru(noastră) coleg(ă) va colabora cu alți traducători, birouri notariale, alte instituții publice, echipe inter-funcționale, atunci când este necesar pentru a asigura acuratețea și consecvența traducerii și poate fi implicat în crearea glosarelor și ghidurilor stilistice în cazul proiectelor vaste. Prezența este obligatorie de luni până vineri, între orele 9.00 și 17.00 și activitatea nu se poate desfășura în regim de telemuncă. Beneficiile salariale vor fi discutate într-un interviu care va avea loc după o selecție de CV-uri. Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa noastra de email indicata pe website. De asemenea, vă încurajăm să vă evidențiați experiența în proiecte de traducere și istoric de activități orientate către client.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Ingrijitor cladiri pentru Sectia de carton. Cerinte: Absolvent studii primare; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa, capabilitate de integrare in medii noi de lucru, atentie la detalii; Seriozitate, punctualitate, responsabilitate si disciplina. Responsabilitati: Efectueaza si intretine curatenia in toate spatiile interioare si exterioare; Respecta regulile de igiena in toate spatiile; Foloseste corect solutiile de curatenie; Asigura igienizarea spatiilor de lucru si a grupurilor sanitare; Asigura efectuarea si intretinerea curateniei in incinta cladirii; Colecteaza in recipiente speciale gunoiul si il depoziteaza in spatiile special amenajate. Beneficii: Asiguram transport pe aria Timisoara oferim tichete de 35 lei zi lucrata oferim bonus de prezenta oferim prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Promovat
Onix Center, Agenție de Traduceri cu sediul în Timisoara, caută o persoană pentru postul de traducător specializat din limba engleză în limba română, cu normă întreaga, cu sarcini de management de proiect, recepție clienți și organizarea activității în biroul nostru din Timișoara. Oferim traduceri specializate și alte servicii legate de domeniul traducerilor cu angajații noștri interni și prin intermediul colaboratorilor noștri independenți din 2003. Suntem pe deplin orientați către satisfacerea cerințelor și nevoilor clienților noștri și în prezent suntem în căutarea unui membru al echipei cu: - Fluență atât în limba engleză cât și în limba română, cunoașterea oricărei alte limbi reprezintă un avantaj în selecție - Abilități excelente de traducere, cu o bună înțelegere a terminologiei juridice, financiare, tehnice și medicale - Experiență în traducerea documentelor în diverse domenii - Competență în utilizarea instrumentelor și software-ului de traducere - Atenție la detalii și acuratețe în acțiuni - Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune - Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă - Licență în domeniul LMA, lingvistic sau un domeniu conex. Acesta este un post cu normă întreagă care se va desfășura în cadrul biroului nostru situat în Timișoara, lângă Judecătoria Timiș. De asemenea, noul(noua) nostru(noastră) coleg(ă) va colabora cu alți traducători, birouri notariale, alte instituții publice, echipe inter-funcționale, atunci când este necesar pentru a asigura acuratețea și consecvența traducerii și poate fi implicat în crearea glosarelor și ghidurilor stilistice în cazul proiectelor vaste. Prezența este obligatorie de luni până vineri, între orele 9.00 și 17.00 și activitatea nu se poate desfășura în regim de telemuncă. Beneficiile salariale vor fi discutate într-un interviu care va avea loc după o selecție de CV-uri. Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa noastra de email indicata pe website. De asemenea, vă încurajăm să vă evidențiați experiența în proiecte de traducere și istoric de activități orientate către client.
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Asteptam CV-ul dvs, pe whatsap din anunt, programarile la interviu se fac doar daca trimiteti CV-ul. In cazul in care conducerea firmei va gasi potrivite aptitudinile si experienta dvs, cu siguranta noi va vom contacta!
-
angajez sofer profesionist cu experienta ptr curse tur-retur italia pe camioneta de 7,5 preferabil cunascator de limba italiana sau engleza cu domiciliul in timisoara sau inprejurimi.Preferabil cu recomandare de la ultimul loc de munca.
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00