Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil imediat

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    angajam sofer c, c+e

    angajam șofer , curse interne în județ, detalii despre salariu la fața locului!

  • 4

    Angajam receptioner

    Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.

  • 6

    ospatar sef tura minim 5 ani experienta

    Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la

  • 38

    angajam muncitori drumuri

    Angajam muncitori necalificati/calificati pentru constructie drumuri. Contract de munca perioada nedeterminata.

  • 6

    Angajam urgent Electricieni !!!!

    Angajam urgent Electricieni !!!! Angajăm electrician constructor casnic si industrial, cu sau fără atestat să se alăture unei echipe tinere, pe termen lung, cu sanse reale de evoluție. Compania are proiecte diverse, care cresc in timp și care ne permit să ne completăm echipa cu oameni implicați și dedicati, făcând astfel mediul de lucru plăcut și interesant. Ai nevoie de: * cunoștinte în domeniu și un minim de experiență ; * executarea cu precizie a operațiunilor desemnate ; * întreținerea și folosirea responsabilă a sculelor puse la dispoziție ; * atenție sporită la detalii , seriozitate. Activitate poate cuprinde: * montarea sau demontarea instalațiilor electrice; * repararea sau recondiționarea instalațiilor electrice; * executarea legăturilor electrice în doze de legătură, tablouri, aparataj; * trasare și montare aparataj, corpuri de iluminat, signalistica de urgență, senzori, tablouri, doze legătură precum și țevi, profile, pat cablu, organizator cablu etc.; * realizarea cablajului pentru instalațiile electrice de curenți tari și curenți slabi; * alte operațiuni specifice domeniului sau stabilite de superiori; Îti oferim: * contract de muncă pe perioadă nedeterminată; * mediul de lucru placut, echipament corespunzator, program de lucru 8h. * salarizare pe masura experientei ; Salariu cuprins intre 4000 NET si 5000+ NET

  • Consultant strategii proiecte

    Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.

  • 7

    angajez manipulant in depozit cu permis conducere auto

    angajez manipulant in depozit cu permis auto categoria B. depozitul este situat in zona Freidorf Timisoara, program de lucru de luni pana vineri, 8 ore. Ocupatia principala este manipuare cutii in depozit, greutate maxima cutii 10 kg, se lucreaza si pe nacela la nevoie, dupa instruirea si calificarea in domeniu,organizare depozit. Partea de conductor auto este ocazionala in functie de solicitarile clientilor. astept cv cu date de contact.

  • 1

    Ajutor ospatar

    Cafe Print! Situat in Cal Aradului, angajeaza ospatari. Program 2 zile 2 zile libere,08.00-24.00 Sarbatori legale,libere Prime de sarbatori Prima zi de nastere Daca esti o persoana responsabila,serioasa,punctuala si vesela,nu ezita sa ne contactezi

  • 3

    Angajez zidari-dulgheri Austria

    Angajez zidari-dulgheri pentru Austria. Se oferă cazare, contract de munca.

  • 3

    Caut sofer cu experienta pt Trakker 8x4

    Caut sofer cu experienta pt Trakker 8x4, se lucrează pe santier în Tm

  • 1

    caut bucatar

    caut bucatar profesionist

  • 12

    Sofer strainatate

    Se cauta sofer pentru lucru in Germania. Se cauta soferi din Timisoara Bucuresti sau imprejurari. Regim de lucru: 5-6 saptamani plecat cu 1-2 saptamani acasa. 5 zile lucratoare cu 2 zile weekend. Lucru pe prelata de 3,5t cu lift si cabina de dormit. Masina an 2020, dotata cu toate necesare unui serviciu confortabil. Se cere experienta de sofat de minim 3 ani, iar experienta de munca in strainatate reprezinta un bonus. De asemenea, este necesara cunoasterea minima a limbii engleze. Salariu lunar 10.000-11.000 lei

  • 5

    angajare inginer mecanic

    Energomontaj Timisoara angajeaza inginer mecanic cu experienta in activitatea de executie si urmarire lucrari pe santiere. Angajarea se face cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata . Salarizarea se face in functie de experienta in domeniu. Cerinte; -acte de calificare in domeniu -experienta in domeniu -disponibil pentru deplasari si program prelungit -cazare pentru angajatii din alta localitate Canditatii intersati se vor adresa la sediul firmei sau la tel. .

  • 5

    Angajăm personal firmă curățenie

    Îți dorești să te alături unei echipe dinamice și să fii parte dintr-un mediu de lucru prietenos și stimulant? Firma noastră de curățenie caută un lucrător dedicat pentru a se alătura echipei noastre pentru un program flexibil. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată spre detalii și dornică să ofere servicii de curățenie de înaltă calitate, atunci te încurajăm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor interioare conform standardelor noastre de calitate. Măturat, șters praful, aspirat, spălat și dezinfectat suprafețe în birouri, băi, săli de conferințe și alte spații desemnate. Gestionarea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie. Respectarea strictă a programului de lucru și a cerințelor de siguranță. Comunicarea eficientă cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru colaborativ și armonios. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj. Abilitatea de a lucra în mod eficient sub supraveghere minimă. Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă. Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a respecta procedurile de lucru. Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în weekenduri sau sărbători, dacă este necesar. Abilități de comunicare în limba română. Beneficii: Salariu competitiv și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă. Training și dezvoltare profesională continuă. Oportunitatea de a contribui la menținerea unui mediu curat și sigur pentru clienții noștri.

  • TUCANO Coffee - Barista

    Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA

  • 5

    Angajam consilier de vanzari cu experienta

    Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 15

    Agenți de securitate

    Firma STIRION SECURITY SRL angajează agenți de de securitate pentru Dumbrăvița, Calea Șagului și Calea Girocului. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de tel.

  • 9

    Angajam muncitori necalificati pentru constructii

    SC GENSO ACTIV CONSTRUCT SRL angajeaza 85 Muncitori necalificati la spargerea si tăierea materialelor de construcții COD COR 931302 Apreciem experienta, dar nu este neaparat necesara, Ne dorim lucratori cu repect fata de oameni si cu dedicatie in munca. CV-urile vor fi trimise pe adresa de email Oferim si cerem seriozitate

  • 16

    Angajăm agent curățenie cu permis cat. B

    Suntem o firmă de curățenie din Timișoara și căutăm pentru angajare un coleg sau o colegă cu permis categoria B - care să se alăture echipei noastre mobile. Ne intersează o persoană responsabilă, de încredere și conștiincioasă. Experiența în curățenie e un avantaj, dar nu e neapărat necesară. Se lucrează într-un program flexibil, o medie de 8 ore zi, începând de obicei de la ora 6:00. Salariu net: 3000 RON cu posibilitate de creștere după 3 luni. Detalii la telefon între orele 8:00 și 18:00. Mulțumim mult!

Salvează căutarea