Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2020-06-04

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :

  • 33

    cautam cusatoare in masina liniara si surfilat

    Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.

  • 16

    Angajam Economist zona Mehala Timisoara

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire arhivare predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon

  • 1

    Angajam personal coafura-frizerie

    ANGAJĂM PERSONAL COAFURĂ-FRIZERIE IN ZONA GIROCULUI,CLIENTELA ESTE FORMATĂ,SALARIUL ATRACTIV SI COLECTIV PLACUT.SE CERE EXPERIENTĂ. RELATII LA NUMARUL DE TELEFON

  • 12

    Angajez sofer profesionist cat. D

    Angajam sofer profesionist categoria D pentru transport persoane Cerinte : -sofer profesionist cu experiență in trafic national sau international . -permis de conducere categoria D -atestat profesional pentru transport persoane -card digital pentru tahograf -aviz medical si psihologic pt siguranta circulatiei -cazier judiciar si auto Căutăm un om responsabil, onest, harnic,perseverent;si cu abilitățile de comunicare Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; -Bonus lunar în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare; -Mediu de lucru plăcut. CV-urile pot fi depuse la adresa de e-mail Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Calea Lugojului,,Timișoara

  • 10

    Angajam ospatarite

    Casa Dell Amore angajeaza ospatarite-barmanite. Cerintele postului: -sa pastreze mereu curatenia la locul de munca; -sa aiba atentie distributiva si sa fie mereu indreptata catre client; -sa cunoasca meniul in asa fel incat sa poata oferi mereu informatiile necesare clientului; -sa preia comenzile si sa serveasca clientul asa cum se cuvine; -sa fie responsabila de stocul produselor. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv calculat in functie de experienta si profesionalism; -program flexibil de lucru; -posibilitate de avansare; -mancare, cafea, apa gratuita in timpul programului de lucru. Daca sunteti interesata sau aveti vreo prietena careia i-ar placea acest post, nu ezitati sa ma contactati fie in particular, fie la numarul de telefon de mai jos.

  • 2

    Caut bona îngrijitoare copil Remetea Mare

    Caut îngrijitoare bona copil de 1 an și 9 luni în Remetea Mare. Pentru mai multe detalii, vă rog să mă contactați telefonic.

  • 56

    angajez alpinisti utilitari

    angajam alpinisti utilitari,poti fi si incepator sau sa vrei sa inveti,trebuie sa cunosti bine si meserie in sensul:placari cu polistiren,tras decorativa,spalat geamuri,reparatii si montat jgheaburi,salariul se negociaza individual si este foarte motivant,plati cu bani pot fi si zilnice sau la 2-3 zile,depinde de lucrari si de echipa daca finalizam repede si bine,poti fi si incepator,necalificat dar cu dorinta si vointa de a invata meseria, nu oferim cazare daca nu esti din oras.Timisoara,dar te pot indruma unde sa-ti gasesti la pret bun,nu trimite-ti cv sau nr de telefon,daca esti interesat ma suni ok

  • 17

    Angajez Sofer Cisterna Alimentara

    - experienta minim 1 an pe cap tractor + semiremorca (40 TONE) - categoria C + E - NON ADR Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic !

  • 5

    Angajam Consultant Vanzari Iulius Mall Timisoara

    Patrizia Jewelry (insula bijuterii) angajeaza consultant in vanzari full time in locatia Iulius Mall Timisoara. Ne dorim o persoana sociabila si dinamica, experienta in vanzari constituie un avantaj. Contract pe perioadă nedeterminată Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon sau prin email. Alatura-te echipei noastre!

  • 3

    Angajam consultant vanzari iulius mall Timișoara

    Patrizia jewelry (insula bijuterii) angajează consultant vanzari în iulius mall Timișoara Ne dorim o persoana sociabila și dinamica ! Experienta în vânzări constituie un avantaj ! Salar atractiv plus comision vanzari Info tel

  • 9

    Angajam personal recepție sală fitness

    Ne mărim echipa. Angajăm personal (de preferat STUDENTA) pentru recepție sală fitness. Locatie: Calea Torontalului nr. 125. Ce urmărim la viitoarea noastră colegă: - să fie o persoană serioasă, corectă și plăcută. - ținută si prezență agreabilă. - spirit organizatoric și de lucru in echipă. - experiența ca si lucrator comercial constituie un avantaj în ocuparea postului. Program de muncă part-time, lejer si flexibil Așteptăm cu interes CV-urile voastre la adresa din poza anunțului.

  • 4

    Asistent Manager

    angajam asistent manager relatii internationale

  • 2

    Angajez promoter pe tik tok si alte platforme

    angajez promoter pe platforme online

  • 8

    Angajam administrator magazin online

    administrare magazin online platforma merchant, minime cunostinte , disponibilitate, feed

  • Ingrijire batrani Germania locuri de munca

    ** Oportunitate de muncă în Germania - Îngrijire bătrâni! ** Suntem în căutare de persoane dedicate pentru a se alătura echipei noastre de îngrijitori de bătrâni în Germania. Dacă ești o persoană serioasă, determinată și atentă la nevoile clienților, te așteptăm să aplici! **Ce oferim:** - Contract de muncă - Asigurare medicală - Mediu de lucru propice și suportiv - Salarii atractive începând de la 1600 EUR, în funcție de complexitatea cazurilor **Ce căutăm:** - Seriozitate și determinare - Atenție și grijă față de clienți - Cunoștințe de limbă germană la nivel mediu **Contact:** Telefon: 0 0 4 0 7 2 8 6 1 3 6 8 4 sau0 0 4 9 1 7 6 8 4 8 2 2 6 6 6 (disponibil și pe WhatsApp) Așteptăm CV-urile la adresa de email: pflegezeit247@ gmail.com Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm!

  • 12

    Consilier vanzari online

    consilier vanzari online

  • 7

    Angajez asistent manager

    post de asistent manager va rugam cv

  • 44

    Cautam noi colegi - Vanzari Imobiliare

    Vino alaturi de echipa NEO daca: -esti pasionat de imobiliare ; -ai spirit antreprenorial; -esti o persoana pozitiva; -iti place sa interactionezi cu oameni noi; -detii permis de conducere ; Daca corespunzi cerintelor noastre lasa-ne un CV mesaj. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Mentionam ca experienta in vanzari constituie un avantaj, dar nu este un criteriu definitoriu! Te asteptam!!!

Salvează căutarea