Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2021-02-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
STRUCTURAL DOM SYSTEM - Timisoara, angajeaza confectioneri tamplarie PVC si aluminu,fatade cortina. Se ofera: - salarizare peste media din domeniu ( intre 4.000 - 6.000 lei net ) - contract de munca - ore suplimentare platite - lucru intr-o echipa tanara si dinamica - lucru cu utilaje performante de ultima generatie Cerinte: - experienta in domeniu minim 2 ani - permis categoria B reprezinta un avantaj.
-
Angajam gradinari, muncitori peisagisti, muncitori necalificati constructii,spatii verzi Suntem interesati de persoane cu urmatoarele: Experienta in domeniu cu utilaje specifice, minim 1 an; Caracter matur, constiincios; Capabil de munca grea, responsabil, dinamic; Motivat sa invete; Capabil sa lucreze in toate conditiile meteorologice; Permis de conducere (cat. B) reprezinta avantaj; Oferim: Program de lucru : Luni -Vineri Mediu de echipa bun Salariu negociabil in functie de experienta Alte beneficii
-
-
Service Auto Multimarca SC D Auto Xpert SRL, partener de top in reteaua mondiala AD Garage, cauta spre angajare : -Mecanic Auto Daca doriti sa va alaturati echipei noastre si sa faceti parte dintr-un colectiv tanar si bine organizat, Auto Xpert va ofera : - salariu atractiv -cazare daca este cazul - bonusuri in functie de realizari - echipament de protectie - cursuri de specializare - posibilitatea de a lucra cu aparatura si scule de ultima generatie Asteptam cu interes cv-urile dvs la sediul din Timisoara, Str Paul Constantinescu Nr. 48, iar pentru mai multe informatii va stam la dispozitie la unul din numerele de telefon
-
Angajam tanar 22-46ani electrician , electromecanic cu experienta minim 2.-3 ani pentru intretinere ,reparatii electrice la utilaje si macarale ( automcarale si poduri rulante ) . Necesar permis categoria B, spirit tehnic ,inteligenta , initiativa capacitate de citire si intelegere scheme electrice , capacitate si dorinta invatare lucruri noi, disponibilitste la deplasari . Se ofera salariu motivant munca intr un colectiv cu nivel tehnic ridicat , instruire , program lucru L-V .Limba engleza constituie un avantaj.
-
Salon Arina Timisoara inchiriaza post manichiura-pedichiura(pedichiura este incapere separata)150 euro cu tot cu cheltuieli. relatii tel. 0727082332
-
SC CARA PFLEGE TRANS SRL Agentie plasare forta de munca inregistrata la ITM TIMIS Cod Caen 7810 in colaborare cu LEBENSGHÜHL 24 STD Austria dispunem de locuri de munca in sectiunea:Ingrijire Batrani la domiciliu * Oferim contracte de mediere in Romania iar in Austria se lucreaza cu contracte de prestari servicii si contract organizational pus la dispozitie de WKO. * Plata SVS cât și a WKO-ului nu este reținută din salar de catre Agentia din Austria,plățile către aceste instituții revin în sarcina prestatorului. * Numărul de impozitare (Steuernummer) și Declarația de venit anuala (Steuererklarung) revine în sarcina prestatorului de servicii. Cerinte Limba germana mediu, conversational Diploma de calificare (oricare din urmatoarele): > Ingrijire batrani / Infirmieri / Diploma Cruce Rosie / Asistent medical Experienta in domeniu minim 6 luni Seriozitate amabilitate, promptitudine Perioada de lucru Durata sederii la locul de munca este de 28 zile si 28 zile libere. Deplasarea Deplasarea catre locul de munca, atat dus, cat si intors este asigurat de catre agentia de transport din Romania cu care colaboram. Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre agentia din Austria. Conditii de plata Plata pentru serviciul prestat este in functie de complexitatea cazului, de calificare si cunoasterea limbii germane. Tarifele pe zi pornesc de la 65 euro pana la 85 euro. - Comision 8% din remuneratie si este retinut direct de catre agentia din Austria la final se turnus - Transport organizat dus-intors de catre agentie si platit de catre familie. Plata serviciilor se va face printr-un cont bancar in euro, deschis in Romania sau Austria,cu o zi înainte de plecare spre tara de destinație sau in ultima zi de lucru. Pe durata desfasurarii activitatii veti avea suport din partea agentiei noastre, cat si din partea reprezentantului nostru din Romania. Detalii si inscrieri la telefon: Luni-Vineri 09: Sambata: 09:00 13:00 Tel :
-
Gls Timisoara angajeaza curier cu experienta in livrari , se angajeaza si barabati si femei. Program luni -vineri Salar fix +comision la livrare Persoane interesate sunt rugate sa trimita sms cu numele si experienta ultimului an de lucru la nr din anunt