Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze Disponibil din: 2021-02-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Manpower recrutează un motostivuitorist dedicat și responsabilpentru un depozit de materiale de construcții, situat în Giroc. Candidatul ideal va face parte dintr-un mediu dinamic și va asigura livrările de materiale în localitățile periurbane ale Timișoarei. Beneficii: Salariu atractiv: 4.500 lei NET Program de lucru de luni până vineri, 08:00-17:00, și sâmbăta alternativ cu colegii, 08:00-13:00. 21 de zile de concediu. Fără ore suplimentare. Pentru mai multe detalii, apelați la numărul de telefon
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii, angajam inginer in constructii. Cerinte: Disponibilitate pentru munca de teren!!! Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor sau o calificare similară; Experiență în coordonarea proiectelor de construcții drumuri constructii civile; Abilități excelente de organizare, coordonare si planificare; Capacitatea de a respecta termene limita; Capacitate de a lucra în echipă și de a comunica eficient; Capacitate de a lucre rapid, dar cu atentie la detalii; Cunostinte de utilizare autocad, MS Office Experienta minim 2 ani pe pozitie similara. Pentru informatii suplimentare va rugam frumos sa ne contactati
-
Responsabilități: - Asigură efectuarea curățeniei în sectorul repartizat: scări rulante, geamuri de la balustrade, grupuri sanitare etc.; - Curăță și spală parchetul și pardoseală; - Curăță intrările și ieșirile din clădire; - Curăță semnalistică (totemuri, hidranți, panouri de orientare) conform procedurilor interne; - Curăță și șterge geamurile din interiorul, de la ieșirile și intrările din clădiri; - Aspira covoarele de la intrările și de pe spațiile de relaxare; - Curăță și dezinfectează spațiile de relaxare (canapele, mese). Cerințe: - Studii medii; - Rezistență la muncă susținută; - Capacitate de organizare și prioritizare; - Atitudine pozitivă; - Discreție și loialitate. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei zi); - Abonament medical privat.
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 ani , pentru proiectele de INTERN ( tara si regional ) , COMUNITATE , TREN, TUR RETUR : CISTERNE ALIMENTARE (EXTERN) Pentru mai multe info va stam la dispozitie , luni - vineri 09.30 - 16.00 la tel nr: 0479 278 400
-
Compania noastra este in cautarea unui SEF DEPOZIT pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea depozitului nostru si va fi implicat in toate aspectele legate de depozitare si distributie. Responsabilitati: * Gestionarea depozitului si asigurarea ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu politicile si procedurile companiei; * Supervizarea si coordonarea activitatilor de depozitare si distributie; * Coordoneaza si administreaza personalul din subordine(planificari de concedii, etc.) ; * Asigura bunul mers al fluxului de intrari iesiri de marfuri din depozit, respectand regulile interne si legislatia in vigoare; * Asigurarea ca toate marfurile sunt stocate in siguranta si in mod corespunzator, respectand toate normele de siguranta; * Planificarea si organizarea activitatilor de incarcare si descarcare a marfurilor, precum si a transportului acestora; * Introducere si eliberare marfa in din magazie, pe baza documentelor de intrare iesire; * Cunostinte de operare in sistemul WMS a acestor intrari iesiri de marfa; * Coordonare activitate intrari iesiri; * Coordonarea si supervizarea personalului din depozit, asigurandu-se ca acestia respecta toate politicile si procedurile companiei; * Intocmirea rapoartelor si a documentelor necesare pentru a asigura o buna gestionare a depozitului. Cerinte : * Experienta anterioara in gestionarea depozitelor sau a operatiunilor logistice; * Cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor; * Studii medii superioare; * Cunostinte limba engleza nivel B1 minim (scris + vorbit) ; * Cunostinte operare PC (WMS), SAP; * Seriozitate, responsabilitate, spirit de echipa; * Persoana integra, harnica, cu viziune si abilitati organizatorice si in lucru cu oamenii; * Gandire analitica, seriozitate, asumanrea responsabilitatilor ; * Capacitatea de a gasi solutii si de a lua decizii in situatii atipice si sub presiunea timpului ; * Autorizare ISCIR, abilitati manipulare utilaje ISCIR; * Permis conducere categoria B; * Abilitati excelente de organizare si planificare; * Persoana ordonata, disciplinata; * Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona mai multe sarcini simultan; * Abilitati de comunicare si coordonare a personalului; Beneficii: * Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv ; * Tichete de masa in valoare de 30 lei ; * Asigurare medicala ; * Decontare transport ; * Prime de sarbatori ; * Oportunitati de dezvoltare profesionala si de avansare in cadrul companiei; * Mediu de lucru dinamic si placut, cu o echipa de profesionisti dedicati. Daca esti o persoana motivata si dornica sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te incurajam sa aplici pentru pozitia de gestionar depozit. Trimite-ne CV-ul tau actualizat si o scurta descriere a experientei tale in domeniu. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
TCC Dumbravita Angajam : Functia : muncitor necalificat ( femei ) la asamblarea si montarea pieselor pt aparataj electric . Cerinte Experienta nu este necesara Persoana serioasa si muncitoare Beneficii Salariu , tichete de masa , decontarea transportului, prima de prezenta , prima de Pasti , Craciun , Program de lucru 06.30-15.00 21 zile concediu odihna an CV-urile se depun la sediul firmei Dumbravita , Strada Gramma 10 A Informatii tel
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Companie multinationala angajeaza, cu contract individual de munca, agenti vanzari credite-2 joburi disponibile. Candidatul ideal este o persoana cu experienta în vânzări, oricare ar fi domeniul: imobiliare, mlm, asigurări, etc De asemenea, se accepta si candidati care nu au experienta dar au dorința de a reuși. Oferim pachet salarial atractiv, contract individual de munca. *CV-urile se depun la adresa de email până la 15.05.2024.
-
Firma de prestari servicii, angajam in conditii avantajoase ALPINIST UTILITAR. Oferim salariu atractiv - 2000-3000 euro pentru lucru in strainatate. Candidatul ideal: - Capabil sa munceasca intr-o echipa tanara si dinamica. - Sa fie disponibil sa calatoreasca. - Abilitati de comunicare, flexibilitate, organizare. - Constituie avantaj atestatul de alpinist utilitar (dar nu este un criteriu eliminatoriu). - Permis de conducere cat.B sau C (constituie avantaj). Orasul localitatea - Timisoara Dumbravita. Asiguram cazare! Persoana de contact: Cristi Kiss Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la numarul de telefon :
-
Angajam: Barman si Bucatar masa rece -cu experienta, zona Libertatii Timisoara. Exterienta este obligatorie . Salariu atractiv. Daca te consideri o persona sociabila, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva, te asteptam in echipa noastra. Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la numarul de telefon:
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
Suntem in cautarea unei persoane sociabile, calculate si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Timis. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului TM (mai exact TIMISOARA (oras)) si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant, care este format din componenta fixa, componenta variabila (bonusuri) si tichete de masa in valoare de 35 ron zi. Mai mult, te vei folosi de masina si telefonul de firma pentru a-ti duce sarcinile zilnice la bun sfarsit Aplica acum si, daca te potrivesti profilului, te vom contacta noi! Tel. (EMA)
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul se acorda in functie de calificarile si experienta candidatului in domeniul hotelier. Tel:
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Compania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Saltele si Paturi tapitate angajeaza Muncitor necalificat . LOCATIE: Zona Sagului/Platforma INCONTRO Cerintele Postului: -pregatire marfa pentru iesire in livrare -participarea la operațiuni de recepție a mărfii -aranjarea marfii in depozit -perspicacitate Oferim: -Salariu motivant + bonuri de masă -Echipament de lucru. -Prime de sarbatori. -Echipa tanara axata pe performante. Program de lucru: 08:00 - 17:00 - de luni până vineri - UN SINGUR SCHIMB Adresa: Platforma Incontro Asteptam apel dumneavoastră / C.V pe platforma publi24 / mesaj cu numarul de telefon.
-
Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 1 ani experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon 0790 302 674