Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Timisoara Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    cautam colega Freidorf 3600 in mana

    Angajam vanzatoare, lucrator comercial, inclusiv elevi sau studenți, zona Freidorf 3600crescator, in mana, 8 ore pe zi, zile libere. 2 fete pe schimb, vanzarea se face cu ajutorul scanerului.

  • Arhitect cladiri

    Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii:   Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala;   Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj;   Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare:  PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize;   Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;  

  • Angajam mecanic auto

    Dorim sa ne mărim echipa,așa că suntem în căutare de mecanic auto! Persoana ideala: are experiență în domeniul auto este capabil sa folosească instrumente de diagnoza prezinta interes în a învăța și evolua în domeniu are o atitudine responsabilă și atenție la detalii efectuează lucrări și operații de mecanica pentru care își asumă răspunderea participa la evaluarea și stabilirea necesarului de piese asigură utilizarea corectă și menținerea sculelor și echipamentelor din dotare este o persoană ordonată, responsabilă și dinamica Ce oferim: oportunitatea de a învăța și dezvolta abilități noi suntem o echipa tânără și dinamică,ne bucuram sa primim oameni noi salariu motivant in funcție de cunoștințe și experiență program de lucru de L-V între 08-17 Dacă ești pasionat de mecanică și ai abilitățile necesare pentru a repara și întreține autovehicule,atunci nu ezita sa ne contactezi! Happy Rebicar este un service auto cu experiență,unde orice problema ai avea la mașină ,la noi găsești soluția! Detalii la numărul zero șapte doi șapte noua zero cinci opt cinci trei

  • 1

    Constfucții

    EXZECUT LUCRĂRI, FAIANȚĂ, GRESIE, PARCHET, REGIPS, TENCUIELI, ZUGRĂVELI, FAȚADE, CĂTĂLIN

  • 2

    Angajăm muncitori calificați și necalificați în constructii

    Alătură-te echipei noastre dinamice și dedicate, și fii parte dintr-o companie cu o reputație solidă în domeniul construcțiilor. BestConfort+ caută muncitori calificați și necalificați pasionați de construcții pentru a se alătura proiectelor noastre variate: construcții rezidențiale, comerciale și industriale. Cerințe: Experiență anterioară în construcții (pentru muncitorii calificați) Atitudine pozitivă și dorință de a învăța (pentru muncitorii necalificați) Abilitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiuni precise Atent la detalii și orientat către calitate Beneficii: Salar competitiv, negociat în funcție de experiență și abilități Transport asigurat către șantiere Oportunități de avansare în cadrul companiei pentru cei dedicați și performanți Contact:

  • 8

    Angajam Agent de securitate

    Angajam, Agent de Securitate NU ANGAJAM

  • 8

    Angajam

    NU.ANGAJAM.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................NU

  • 24

    Servicii de topografie si cadastru

    Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie

  • 4

    Angajam vanzatoare {inclusiv elevi stud) 3600net CRESCATOR

    ANGAJAM Vanzatoare pt zona Freidorf. 3600 salar în mana. 6 libere la 4 sapt.. 2 fete pe tura. zile concediu.. zile libere naționale.. prime sarbatori.. etc. Str Ardealului nr 2 (La doi Pasi) Va asteptam!

  • 2

    Angajam personal coafura-frizerie

    ANGAJĂM PERSONAL COAFURĂ-FRIZERIE IN ZONA GIROCULUI,CLIENTELA ESTE FORMATĂ,SALARIUL ATRACTIV SI COLECTIV PLACUT.SE CERE EXPERIENTĂ. RELATII LA NUMARUL DE TELEFON

  • 33

    cautam cusatoare in masina liniara si surfilat

    Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.

  • 16

    Angajam Economist zona Mehala Timisoara

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire arhivare predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon

  • 13

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :

  • 5

    Hotel Galaxy angajeaza Camerista

    Hotel Galaxy angajeaza CAMERISTA: -Cautam o persoana responsabila, harnica, organizata, atenta la detalii. -Se ofera: Salariu atractiv+o masa zi -Program: 8 ore pe zi(2zile se lucreaza, 1zi libera) -Contract pe perioada nedeterminata

  • Angajam Ospatara

    Galaxy Brasserie angajeaza OSPATARA: pachet salarial atractiv program de lucru in ture(2zile cu 2libere) mediu de lucru placut Daca esti interesata trimite-ne un CV pe sau suna-ne la .

  • Angajez muncitor in constructii

    Angajez muncitor in constructii, glet, zugravit etc

  • Angajez personal in curatenie, program full-time sau part-time

    Candidatul ideal: persoana responsabila si amabila, motivata si muncitoare, cu dorinta de evolutie personala si profesionala care este dispusa la o colaborare stabila pe termen lung Descrierea jobului Efectueaza curatenie profesionala cu atentie si responsabilitate; Efectueaza diferite tipuri de curatenie; Mentine o zona de lucru ingrijita si ordonata; Responsabilitatile jobului se desfasoara in cadrul unui program full-time sau part-time. Beneficii: Posibilitatea unei colaborari de lunga durata; Suport in dezvoltarea profesionala ; - Pachet financiar + bonusuri comision

  • 45

    Cautam noi colegi - Vanzari Imobiliare

    Vino alaturi de echipa NEO daca: -esti pasionat de imobiliare ; -ai spirit antreprenorial; -esti o persoana pozitiva; -iti place sa interactionezi cu oameni noi; -detii permis de conducere ; Daca corespunzi cerintelor noastre lasa-ne un CV mesaj. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Mentionam ca experienta in vanzari constituie un avantaj, dar nu este un criteriu definitoriu! Te asteptam!!!

  • 5

    Anagajam spalatoreasa calcatoreasa textile

    Anagajam persoane cu experienta pe postul de spalatoreasa calcatoreasa pentru lenjerie de hotel, fete de masă si textile similare. Program Luni-Vineri 8 ore (8:00-16:00) Salariu in functie de experienta si abilitatii :2600-3200 Detalii la telefon.

Salvează căutarea