Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2021-05-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NARU, locatie in zona Piata Unirii, angajeaza bucatar (preparator partea rece aperitive,salate,burgeri,etc) pentru bucatarie internationala. Concept fresh, echipa tanara, salar motivant! Program de 2 zile cu 2 . Informatii la telefon intre orele 12 - 22
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Promovat
ANGAJAM MONTATORI MOBILIER Vrei un pachet salarial de 4000 de lei net ? Firma de transport si montaj pentru produsele IKEA cu activitate de peste 16 ani si cu peste 160 de salariati, angajeaza MONTATORI MOBILIER cu experienta. Programul de lucru este de luni pana vineri + 2 sambate lucrate pe luna. Sediul nostru se afla In Magazinul IKEA Timisoara din Comuna Dumbravita. Responsabilitati: Asamblarea produselor de mobilier si electrocasnice IKEA INCLUSIV BUCATARII la domiciliul clientilor. Oferta beneficii: Salariu motivant Programul de lucru flexibil Bonuri de masa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Asigurare de accidente. Loc de munca stabil si motivant. Nu ezita sa ne contactezi la: sau
-
Promovat
MVT LOGISTIK SRL ANGAJEAZA SOFERI CU O MINIMA EXPERIENTA PENTRU RUTE DE COMUNITATE SAU TUR-RETUR . CASTIG LUNAR 2400 EUR .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere job: Programul e impartit in 2 parti: -De la 7:00 - 11:00 preluare si sortare marfa din depozit. -De la 11:00- 15:00 livrarea coletelor la Easybox. -De luni pana sambata. Oferim: Salariu atractiv. Masina de servici + transport asigurat. Bonus de performanta. De ce ai nevoie? Permin cat. B. Atentie la manipularea coletelor. Cazier curat. Te asteptam cu drag! Contact: Alex
-
Suntem în căutare de noi colegi femei și bărbați pentru posturi de agent securitate, pentru obiective din Timișoara Va oferim: - salariu atractiv și fără intarzieri -bonuri de masa Pentru interviu va rugam apelați la numarul de telefon
-
Suntem în căutare de noi colegi femei și bărbați pentru posturi de agent securitate, pentru obiective din Timișoara și Giroc Va oferim: - salariu atractiv și fără intarzieri -bonuri de masa Pentru interviu va rugam apelați la numarul de telefon
-
-
Dorești să câștigi bani simplu prin delivery cu Tazz by EMAG? Suntem o echipă dinamică care dorește să se mărească continuu prin colaborări / angajări cu normă întreaga sau part time. Ai nevoie doar de bicicletă / scuter / trotinetă electrică / mașină și de un Smartphone care poate fi conectat la internet. Profilul ideal: - Prietenoși, cu atitudine pozitivă și respectuoasă; - Orientați către client; - Serioși și implicați; - Dinamici și eficienți; - Dornici de a avea rezultate; Ai parte de un job stabil și flexibil în funcție de disponibilitatea ta. Noi îți oferim toate actele necesare și tot ce ai nevoie pentru a porni la drum. Ai parte în permanență de suport și consultanță. Hai și tu în echipă! Pentru mai multe detalii, trimiteți un mesaj in privat sau sunați la numărul de telefon:
-
Firma de paza angajeaza agenti de paza, barbati sau femei, activi sau pensionari, cu sau fara atestat ( se califica ulterior angajarii), pentru obiecteve diferite din Timisoara.
-
Partener OMV Petrom Marketing, angajeaza casier pentru benzinaria PETROM de pe strada Mures nr.41 TIMISOARA Program de lucru: -ture Profilul angajatului: - atitudine pozitiva; - prietenos si orientat catre client; - persoana comunicativa, dinamica; - sociabil si cu capacitate de integrare intr-un colectiv nou; Beneficii: - salariu fix, spor de noapte, spor de weekend, spor sarbatori legale, - bonuri de masa; - loc de munca stabil; - nu este necesara experienta profesionala; CV-urile se depun pe adresa de mail sau la adresa stației PETROM de pe strada Mures nr.41Timisoara. *prin trimiterea CV-ului va dați acordul de a fi contactați
-
Angajam pentru pozitia de part-time/full-time coafeza/frizerita Serviciile oferite la salon sunt coafura si frizerie pentru adulti si copii. Persoana ideala trebuie sa fie prietenoasa, sociabila si serioasa. Se ofera un program flexibil, cu salariu fix garantat in functie de experienta. RESPONSABILITATI / BENEFICII: CERINTE: - DIPLOMA/CERTIFICAT IN DOMENIU - SERIOZITATE SI RESPONSABILITATE
-
Oportunitate de afacere, de vanzare salon de infrumusetare.
-
Studii geotehnice cladiri de orice inaltime, infrastructura, edilitare, cu prelevare de probe si analize sol. Laborator de incercari in constructii de gradul II autorizat.
-
-
Dragă solicitant, dragă solicitantă, Noi, CW Solving GmbH, un renumit furnizor de personal de servicii cu sediul în Krauthausen, căutăm un specialist în asistență medicală din Romania care este interesat să lucreze în Germania. Scopul nostru este să gasim muncitori calificați potriviti pentru companiile noastre cliente, pentru a avea succes împreună. Sarcinile tale: - Desfasurarea activitatilor de asistenta medicala tinand cont de nevoile individuale ale pacientilor - Documentarea masurilor de asistenta medicala, - Colaborare strânsă cu echipa multidisciplinară - Implementarea standardelor de calitate în îngrijire - Sprijinirea pacienților pentru a face față vieții de zi cu zi Profilul tau: - Formare finalizată ca asistent medical specialist - Experienta profesionala in asistenta medicala, ideal in diferite domenii - Cunostinte de limba germana la nivel B2 sau superior - Empatie, lucru în echipă și seriozitate - dorinta continua de pregatire si educatie. Noi oferim: - Remunerație atractivă și beneficii suplimentare - Sprijin în recunoașterea calificărilor - Oportunități individuale de formare profesionala continuă - Un mediu de lucru prietenos și colegial Dacă sunteți interesat de un loc de muncă variat în institutia germană de asistență medicală și îndepliniți cerințele menționate, așteptăm cu nerăbdare să primim cererea dumneavoastră. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dvs., o scrisoare de intenție și certificatele relevante la adresa de mai jos. CW Solving GmbH La Marktrasen 8 99819 Krauthausen Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitati sa ne contactati. Vă așteptăm cu drag în echipa noastră! Cu stima, Daniel Kunstmann Dispecer de personal CW Solving GmbH
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza pentru o statie OMV de top din Timisoara (zona Sp. Judetean): - CASIERI - LUCRATORI PLATFORMA Cerinte: Seriozitate, atitudine pozitiva. Comportament demn, civilizat in relatia cu clientii. Disponibilitate de lucru în ture (12 24; 12 48). Beneficii: Salar fix, spor de noapte, spor de w-end sarbatori legale. Bonuri de masa. SALAR LUNAR INTRE 3300- 3800 Loc de munca stabil, conditii de lucru la cele mai bune standarde. Colectiv tanar si unit. Contract de munca legal cu toate beneficiile acordate conform legii. Va asteptam cu drag in echipa noastra!!! CV-uri la adresa. Relatii la telefon .
-
Angajam pentru ITALIA Tamplari NAVALI cu EXPERIENTA Jobul este pe perioada lunga pentru informatii nu ezitati sa ma contactati tel. Trimiteti CV la mail:
-
Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Angajez personal pentru laborator de patiserie -cofetarie , program de lucru de Luni-Vineri, orar de la 7-15,30. Conditii de lucru foarte bune , oferim si pretindem seriozitate maxima. Pentru informati sunati la nr intre orele 9-17 sau trimite-ti CV-ul pe whatsApp
-
Angajam casier lucrator în comerț pentru magazinul profi eternitatii timisoara. Adresă: Strada Eternităţii nr. 8, Timișoara 300446 Se angajeaza personal cu sau fără experiență Se angajează full time 8 ore în Două schimburi Schimbul unu de la 06:30 la ora 15:00, schimbul doi de la 15:00 la ora 23:30 Pentru mai multe informații apelați la numărul de telefon
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.