Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2021-05-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Zone Cafe din zona Soarelui angajeaza Bucatar Ajutor de Bucatar. Salariul in baza experientei.
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Plasess (Romania ) Srl , companie multinationala de producere injectie mase plastice pentru automotive cauta colegi pentru indeplininirea postului de reglor in departamentul de injectie Responsabilitatile pe care le vei avea: vei participa activ la procesul de injectie mase plastice din cadrul departamentului Injectie, realizand operativ si corect procesele de Injectie vei pregati si monta matritele pentru procesul executarii pieselor vei prelucra si testa piesele de executat vei inlatura defectiunile /perturbatiile aparute in procesul de productie vei fi preocupat de calitatea pieselor executate vei fi activ in vederea imbunatatirii constante a procesului vei intocmi rapoarte cu privire la procesul de productie Daca esti interesat sa lucrezi alaturi de noi , in departamentul de injectie trebuie sa ai: - studii medii tehnice - experienta in productie constituie un avantaj - limba engleza la nivel mediu - dorinta de invatare si disponibilitate pentru lucrul in schimburi de 12/24, de luni pana vineri Pentru orice alte detalii te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon : sau trimitand un CV la adresa de email :
-
Promovat
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de devize; - Experienta in domeniu, ca ofertant devizier achizitor; - Experienta in achizitii publice; - Experienta in constructii; - Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word); Descrierea jobului - Intocmeste documentatii tehnico economice ( devize oferta, situatii de lucrari, antemasuratori ) in constructii - Intocmeste baze de preturi, liste de cantitati, intocmeste devize si situatii de plata, realizeaza dosarul de ofertare. - Interactioneaza cu beneficiari, proiectanti, executanti, furnizori de materiale, dotari si echipamente in vederea realizarii ofertelor tehnico economice. Reprezinta avantaj : cunoasterea programului Arhicad
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Magazin nou deschis in zona calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de femeie de serviciu, program jumatate de norma doar dupamasa de la ora 17,00 la 22,00.de luni pana sambata. Salar 1500 lei net sau de la 16,00 - 22,00 cu salar de 2000 lei. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul din anunt.
-
Magazin in zona Torontalului - Calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de vanzatoare de preferat cu experienta, dar daca nu aveti, invatati la noi. Program de lucru in 2 schimburi de luni pana duminica. Se ofera pe langa salariu si produse. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul de telefon din anunt.
-
Casa Dell Amore angajeaza ospatarite-barmanite. Cerintele postului: -sa pastreze mereu curatenia la locul de munca; -sa aiba atentie distributiva si sa fie mereu indreptata catre client; -sa cunoasca meniul in asa fel incat sa poata oferi mereu informatiile necesare clientului; -sa preia comenzile si sa serveasca clientul asa cum se cuvine; -sa fie responsabila de stocul produselor. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv calculat in functie de experienta si profesionalism; -program flexibil de lucru; -posibilitate de avansare; -mancare, cafea, apa gratuita in timpul programului de lucru. Daca sunteti interesata sau aveti vreo prietena careia i-ar placea acest post, nu ezitati sa ma contactati fie in particular, fie la numarul de telefon de mai jos.
-
Casa Dell'Amore angajeaza PIZZERI CU EXPERIENTA. Cerinte pentru postul de pizzer: -pregateste materia prima: curata, sorteaza, portioneaza; -verifica mereu termenul de valabilitate al produselor si eticheteaza; -asigura mentinerea standardelor de pastrare si depozitare al alimentelor conform normelor igienico-sanitare in vigoare; -asigura curatenia in bucatarie pe tot parcursul zilei de lucru; -lucreaza cu atentie sporita, avand grija ca produsul finit sa fie conform din toate punctele de vedere. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv in functie de experienta si seriozitate; -program de lucru flexibil; -posibilitate de avansare; -o masa pe zi. Daca esti interesat de acest post sau ai vreun prieten care vrea sa lucreze intr-un mediu placut, nu ezita sa ne contactezi la numarul de mai jos.
-
Angajam medici specialiști primari pensionari MEDICINA de FAMILIE, lângă Timisoara! Oferim salar motivant, contract cu CJAS TIMIȘ, dotare și aparatura modernă, asistent medical, recepție, Vă rugăm să sunați doar pentru oferte foarte serioase.
-
CLINICA MODERNA, NOUA, LA STANDARDE EUROPENE, CENTRATA IN JURUL UNEI LISTE DE PESTE 55.000 pacienți, colaborare cu peste 30 DE MEDICI DE FAMILIE, CAUTAM PENTRU COLABORARE ANGAJARE: MEDIC SPECIALIST sau PRIMAR IN URMATOARELE SPECIALITATI:DIABET, CARDIOLOGIE, NEUROLOGIE, PEDIATRIE. CERINTE: DISPONIBILITATE DE A LUCRA IN ECHIPA, RESPECTAREA ORARULUI ALES DE LA INCEPUT, CONTRACTUL CU CJAS TIMIS ESTE UN AVANTAJ, DAR NU OBLIGATORIU. OFERIM CONSULTANTA SI SPRIJIN PENTRU INCHEIEREA DE CONTRACTE CU CJAS TIMIS. OFERIM ACCES LA CONSULTATII CONCRETE, NUMEROASE, AVAND POSIBILITATEA UNEI FORMARI PROFESIONALE PERSONALE DEOSEBITE, PRIN EXPERIENTA CAZUISTICII DIN CLINICA NOASTRA. PROGRAMARE PENTRU INTERVIURI: * TELEFON
-
Crew Agency recruteaza ospatari, bucatari , cameriste, receptioneri, sef de sala cunoscatori de limba GERMANA si engleza, cu experienta in domeniu , pentru vapoare de croaziera pe fluvii in Europa sau pe mare.Angaratorul ofera gratuit cazare, masa si transport. Venituri atractive ! 1800- 2800 Data de incepere a contractului : martie Cei interesati sant rugati sa trimita cv pe adresa: crew (arond) crew.hu
-
Angajam femei la curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Marim echipa!Inchiriez post de lucru scaune pentru Coafor,post pentru Manichiură-Pedichiură,o încăpere separată,utilată complet pentru post de Cosmetică(aplicat gene,microblending etc.) Zonă ușor accesibilă,Piața Sinaia. Pentru orice detaliu nu ezitați să mă contactați.
-
montam toata vgama de mobilier tip ikeia, Dedeman Jisk etc tel 0729099687
-
Salon FreshCut angajeaza frizer sau frizerita cu experienta,salonul este situat pe artera principala in TImisoara ,Conditii avantajoase .Mai multe detalii la telefon 0752403763 sau 0765637180
-
Montecatino Cafe angajeaza PIZZER! Candidatul ideal cunoaște regulile de igiena, este punctual si organizat, atent la detalii si dispus sa învețe. Acesta are capacitatea de a lucra atât singur, cat si in echipa. Experiența într-un job similar nu este obligatorie, însă constituie avantaj. Posibilitati de avansare. Salariile cresc in functie de vechimea pe care o veti ocupa la noi in societate. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, 2 mese asigurate, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, conditii de Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Montecatino Cafe angajeaza ospătărițe cu experienta in domeniu. Locatia se afla in Dumbravita. Program de lucru 2 2 Programeaza-ti telefonic un interviu.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Dacă îți dorești să câștigi un venit suplimentar sau chiar sa îți creezi o sursă principală de venit, te aștept în echipa Destine Holding. Destine Holding este o companie care este pe locul 2 în România din peste 500 de intermediari de asigurări. Aceasta companie intermediază toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. Pe lângă ASIGURĂRI se mai pot intermedia CREDITE sau PACHETE TURISTICE. Cerințe: -Minim: diploma de Bacalaureat -Atitudine proactivă -Experienta minimă în vânzări constituie un avantaj -Laptop/Calculator + imprimanta Ce îți oferim: -Acces la platforma DESTINE -Traininguri de dezvoltare profesională și personală -Excursii -Bonusuri de performanta, produse(camere foto, laptop, etc) -Diploma de broker -Plata din comisioane -Suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes -Posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Plata comisioanelor se face la fiecare sfârșit de luna în funcție de activitatea desfășurată. Programul este flexibil și nu este target. Crezi ca poți să câștigi și sa te dezvolți practicând această activitate? Dacă da, contactează-mă pentru mai multe detalii.
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani , ne marim activitatea , si de aceea cautam colegi pentru postul de montatori. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic , sa fi amabil profesionist, sa ai abilitati bune de comunicare, rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul te va ajuta , dar putem invata si impreuna Viziteaza-ne sa povestim despre noi , despre tine ,despre salar , si pe langa acesta ,vom putea sa-ti oferim : -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia -daca esti pasionat pasionata de sport , iti vom sustine abonamentul pt un an intreg la sala de sport unde vrei tu sa mergi. Te asteptam. Publi24_1688565395
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Cerințe: limba germană la nivel B2+ sau C1 formare profesională și dovada aptitudinii de a lucra la instalații electrice de înaltă tensiune întreținerea și repararea instalațiilor electrice sub tensiune experiență de a lucra la stațiile electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere Vă oferim: 19,00 euro brutto pe oră + 8,50 euro diurnă pe oră contract de muncă pe perioadă nedeterminată înregistrare (impozite, asigurări) asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Bonusuri suplimentare: concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. la adresa de mail: Date de contact: +4936165759292