Oferte locuri de munca Timisoara Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Hotel de 3* din Timisoara angajeaza receptioner calificat. Cautam o persoana responsabila si cu pofta de munca, care sa aibe cunostiinte medii de limba engleza si microsoft office. Daca ai spirit de echipa si esti centrat in jurul service-ului fata de client, te rog sa ne contactezi si sa ne trimiti un cv, pentru a putea stabili un interviu. Va multumim!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Stimate candidat, Hotelul Excelsior caută un ospătar talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre dedicate în cadrul departamentului de mic dejun. Dacă sunteți o persoană orientată către detalii, cu abilități excelente de comunicare și dornică să ofere o experiență culinară de primă clasă, vă invităm să aplicați pentru postul de Ospătar Mic Dejun. Responsabilitățile dvs. vor include: Pregătirea și organizarea bufetului de mic dejun, asigurându-vă că toate produsele alimentare sunt proaspete și bine prezentate. Oferirea unui serviciu prompt și prietenos pentru oaspeții hotelului, fiind atent la nevoile și preferințele lor. Asigurarea curățeniei și igienei în zona de mic dejun, respectând normele și standardele de siguranță alimentară. Gestionarea comenzilor pentru serviciul în cameră și asigurarea livrării lor la timp și în stare impecabilă. Rezolvarea oricăror întrebări, solicitări sau reclamații ale clienților cu profesionalism și amabilitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității, în special în serviciul de mic dejun, este considerată un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Atitudine pozitivă, proactivitate și capacitatea de a lucra în echipă. Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și de a menține un nivel ridicat de profesionalism și atenție la detalii. Cunoștințe de bază privind igiena alimentară și siguranța alimentară. Dacă sunteți o persoană entuziastă, dornică să ofere servicii excelente și să contribuie la experiența unică a oaspeților noștri, vă încurajăm să aplicați. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adresa de e-mail Vă mulțumim pentru interesul dvs. față de acest post. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs. Cu sinceritate, Echipa de recrutare Hotel Excelsior
-
Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Magazin in zona Torontalului - Calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de vanzatoare de preferat cu experienta, dar daca nu aveti, invatati la noi. Program de lucru in 2 schimburi de luni pana duminica. Se ofera pe langa salariu si produse. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul de telefon din anunt.
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
Angajam muncitori necalificati abator carne porc si vita Germania, pentru prelucrarea produselor din carne - cu posibilitatea de a beneficia de scolarizare gratuita lla locul de munca pentru calificare. NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! Abatorul se afla in Rheda, in partea de nord a Germanie la granita cu Olandai. Conditii: - Locul de munca presupune procedee de prelucrarea a produselor din carne la banda - Nu este necesara experienta, se ofera formare la locul de munca. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi: zi noapte ; 8 ore pe zi, 6 zile pe saptamana. Salariu: - Intre 12,20 - 20 euro h - salariul poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata operatiuni noi la locul de munca. - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2000 euro (in mana) Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Bonus 25% brut pentru orele de noapte; Bonus 25% brut daca lucrati in zilele de duminica si zilele de sarbatoare legala. Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare la casa in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit.
-
Angajam sofer pentru curse locale - Timisoara si imprejurimi. Necesar cat. C, E
-
Angajăm personal pentru shaormerie, de preferat cu experiență. Locația se află în zona Calea Sagului, Timișoara. Se oferă salariu motivant! Informații la telefon .
-
Promovat
La Compania DDD TIMISOARA, cautam sa ne extindem echipa cu persoane dedicate, care impartasesc valorile noastre fundamentale: integritate, respect, dezvoltare profesionala si angajament pe termen lung. Daca vrei sa te alaturi unei echipe unde esti apreciat si respectat, unde mediul de lucru sanatos primeaza si unde patronul firmei pune pe primul loc bunastarea angajatilor, te invitam sa aplici pentru pozitia de Operator DDD. Responsabilitati: Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfectare, deratizare in Timioara si imprejurimi, cu posibilitate de deplasari in tara. Deplasare la locatiile indicate si conducerea vehiculului companiei. Interactiunea cu clientii pentru consiliere si solutii preventive. Operarea echipamentelor specifice si utilizarea instrumentelor de baza pe calculator. Cerinte: Permis de conducere categoria B, cu minim 1 an experienta. Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari. Abilitati bune de comunicare si interactiune cu clientii. Capacitatea de a lucra independent si de a gestiona eficient sarcinile. Experienta in domeniul DDD constituie un avantaj. Oferim: Salariu atractiv: DE INCEPUT 3.500 lei (Fara experienta) - 4.000 lei NET (Cu experienta) (5.983 - 6.837 lei Brut). Bonuri de masa: 30 lei zi (aproximativ 630 lei luna). Masina si telefon mobil furnizate de companie. Diurna si cazare acoperite in timpul delegatiilor. Colaborare pe termen lung si suport in dezvoltarea profesionala si certificare in domeniul DDD. Salariul se va renegocia in functie de implicare, realizari si devotament. Suntem dedicati crearii unui mediu de lucru unde fiecare membru este valorizat si respectat, unde comunicarea sincera si corectitudinea stau la baza succesului nostru comun. Dorim sa colaboram cu persoane care cauta nu doar un job, ci o cariera implinitoare, intr-un colectiv unit si un mediu de lucru pozitiv. Daca valorile si obiectivele noastre rezonaza cu tine, trimite-ne CV-ul tau si o scrisoare de intentie la adresa de e-mail, specificand in subiect "Aplicare Operator DDD - TIMISOARA". Vrem sa te cunoastem si sa te intampinam in echipa noastra, unde fiecare zi este o oportunitate de a creste si de a contribui la un viitor mai bun. Echipa Companiei DDD TIMISOARA asteapta cu entuziasm sa te cunoasca si sa iti ofere locul pe care l-ai cautat mereu: unde respectul, aprecierea si dezvoltarea profesionala nu sunt doar promisiuni, ci realitatea de zi cu zi.
-
Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit CETATII ești invitat să ne transmiți CV-ul tău sau direct la recepție Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.
-
Suntem o companie în plină creștere în căutarea unui șofer de distribuție cu experiență și dornic să se alăture echipei noastre. Căutăm o persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată către clienți, care să contribuie la asigurarea livrării eficiente și la menținerea standardelor înalte ale companiei. Cerințe: Permis de conducere categoria B. Experiență anterioară în conducerea vehiculelor de distribuție constituie un avantaj. Abilități de comunicare bune și orientare către client. Atitudine pozitivă. Responsabilități: Conducerea vehiculului de distribuție în siguranță și conform legilor rutiere. Livrarea produselor către clienți conform programului stabilit. Verificarea stării vehiculului înainte și după fiecare cursă. Interacțiunea profesională cu clienții și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme legate de livrare. Beneficii: Pachet salarial atractiv (5000 lei net + sporuri). Echipament și vehicul de lucru de înaltă calitate. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Dacă sunteți interesat și considerați că corespundeți cerințelor, vă rugăm să ne contactati pe whatsapp la numarul 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Cu anticipație, vă așteptăm să aflăm mai multe despre dumneavoastră.
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Restaurant Fast food Gurmandos angajeaza preparator fast food,locatia se afla in incinta metro 2 ,Calea Torontalului Timisoara.
-
Căutăm colege dornice să lucreze într-un mediu plăcut, cu oameni mereu veseli și plini de iubire față de copii. Responsabilități îngrijitoare: - Acomodarea copilașilor la grupă - Activitati legate de rutina zilnică a copilului (schimbat, imbracat, spalat manute, ajutat la masa,culcare,supraveghere etc.) - Ajuta la mentinerea unui mediu curat, echilibrat si propice activitatilor zilnice; - rabdare, atentie, simt de raspundere Daca esti interesata așteptăm CV-ul tău!
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Manpower angajeaza sculer-matriter Cerinte: -Studii medii -Cursuri calificare conexe (sculer-matriter) -Spirit de observatie -Bune cunostinte tehnice -Experienta in domeniu minim 2 ani -Disponibilitate de lucru in 3 schimburi -Cunstinte minime de limba engleza reprezinta un avantaj Oferta: - salariu atractiv - tichete de masa de 35 lei zi lucratoare - al 13-lea salariu - bonus productivitate - loc de munca in 3 schimburi
-
Promovat
Manpower angajeaza pe perioada nedeterminata electrician de intretinere si reparatii CERINŢELE POSTULUI: - cunostinte tehnice solide de specialitate, utilizare bună a PC-ului - analiză şi atenţie la detalii, capacitate de comunicare interactivă deosebită, lucrul cu documentele specifice exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate, capacitatea de a lucra sistematic, simţ tehnic - responsabilitate, consecvenţă, acurateţe, perseverenţă, echilibru şi stăpânire de sine, spirit de echipă, integritate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. OFERTA: - salariu motivant in functie de experienta - tichete de masa - prime cu ocazia sarbatorilor - asigurare medicala pentru angajat si familia acestuia - asigurare de viata - prima de vacanta - ghiozdane pentru inceperea scolii pentru copii de la gimnaziu - 7 card pentru activitati sportive - transport gratuit asigurat de companie
-
Promovat
Prospero isi largeste echipa si cautam soferi pentru transportul produselor noastre (paine, patiserie si cofetarie). Cautam persoane atente si implicate, energice si cu mintea deschisa. Colegul ideal va lucra ca sofer transport produse de panificatie, patiserie si cofetarie: - este capabil sa lucreze intr-un mediu dinamic - are spirit de echipa - este organizat si energic - este corect si responsabil Cerinte: permis de conducere categoria B- minim 5 ani vechime
-
Casa Dell Amore angajeaza ospatarite-barmanite. Cerintele postului: -sa pastreze mereu curatenia la locul de munca; -sa aiba atentie distributiva si sa fie mereu indreptata catre client; -sa cunoasca meniul in asa fel incat sa poata oferi mereu informatiile necesare clientului; -sa preia comenzile si sa serveasca clientul asa cum se cuvine; -sa fie responsabila de stocul produselor. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv calculat in functie de experienta si profesionalism; -program flexibil de lucru; -posibilitate de avansare; -mancare, cafea, apa gratuita in timpul programului de lucru. Daca sunteti interesata sau aveti vreo prietena careia i-ar placea acest post, nu ezitati sa ma contactati fie in particular, fie la numarul de telefon de mai jos.
-
Casa Dell'Amore angajeaza PIZZERI CU EXPERIENTA. Cerinte pentru postul de pizzer: -pregateste materia prima: curata, sorteaza, portioneaza; -verifica mereu termenul de valabilitate al produselor si eticheteaza; -asigura mentinerea standardelor de pastrare si depozitare al alimentelor conform normelor igienico-sanitare in vigoare; -asigura curatenia in bucatarie pe tot parcursul zilei de lucru; -lucreaza cu atentie sporita, avand grija ca produsul finit sa fie conform din toate punctele de vedere. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv in functie de experienta si seriozitate; -program de lucru flexibil; -posibilitate de avansare; -o masa pe zi. Daca esti interesat de acest post sau ai vreun prieten care vrea sa lucreze intr-un mediu placut, nu ezita sa ne contactezi la numarul de mai jos.