Oferte locuri de munca Baile Olanesti Valcea • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam bucatar, ajutor bucatar si ospatar! Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca impartasesti aceeasi pasiune pentru arta culinara! Esti curios sa inveti, sau dornic sa impartasesti din experienta ta? Esti organizat, ai un simt dezvoltat al raspunderii, tratezi oaspetii nostri precum si colegii de lucru cu acelasi respect? Asteptam aplicatia ta aici sau pe adresa de email: sau la telefon
-
Angajam electrician si instlator! Principalele responsabilități ale acestei poziții sunt: Acționează în funcție de necesitate în cazul apariției unor probleme tehnice electrice sanitare și intervine pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor în caz de incident neprevăzut sau avarie, găsind soluții alternative; Efectuează intervențiile pentru întreținerea preventivă a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric sanitar; Beneficii: Salariu fix; Transport asigurat pe rute fixe; Tichete de masă.
-
Dorim să ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Raspunde de activitatile de primire, cazare clienti, intocmirea actelor necesare cazării clien ilor; - Raspunde de rezervarea camerelor; - Raspunde de preluarea i inregistrarea rezervărilor de la clien i; -Raspunde de promovarea serviciilor si produselor oferite de societate clientilor; - Informeaza conducerea societatii despre feedback-ul obtinut de la clienti in ceea ce priveste serviciile produsele societatii; - Asigura rezolvarea prompta a reclamatiilor clientilor si mediaza conflictele cu acestia intr-un mod care sa nu produca prejudicii de imagine sau financiare societatii; - Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si asigura directionarea lor in conformitate cu procedurile interne existente sau cu dispozitiile primite de la superiori; - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei activitatilor de incasari si plati prin casieria receptiei; - Raspunde de evidenta si gestionarea documentelor cu regim special si a altor documente utilizate pentru operatiuni de incasari plati (facturi, chitante etc) CERINTE: - Studii superioare medii, - Cunoștințe de limba engleză; - Calificare receptioner; - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; Beneficii: - Salariu motivant; -Tichete de masa; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa - Relatii la telefon